Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 25 w Krakowie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6165482, 6165469 , fax. 126 165 428
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6165482, 6165469, fax. 126 165 428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 25 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją trzech budynków Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 25 w Krakowie. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków, w których realizowane są zadania pomocy społecznej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 4.3.1. Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020. Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik numer 11 – wzór umowy, stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia obejmują między innymi: 1) Budynek główny:  wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych i nadziemnych,  ocieplenie zadaszeń,  wymianę stolarki,  naprawę kominów,  wykonanie instalacji fotowoltaicznej,  wymianę oświetlenia,  wymianę instalacji c.o. wraz z grzejnikami,  wykonanie remontu pomieszczenia węzła cieplnego,  montaż rynien i rur spustowych,  montaż krat okiennych,  sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 2) Budynek biurowo - mieszkalny:  wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych i nadziemnych,  ocieplenie zadaszeń,  wymianę stolarki,  naprawę kominów,  wymianę instalacji c.o. wraz z grzejnikami,  wymianę oświetlenia,  montaż rynien i rur spustowych,  montaż krat okiennych,  sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 3) Budynek garażowo – mieszkalny:  wykonanie ocieplenie ścian fundamentowych i nadziemnych,  wykonanie stolarki,  wymiana instalacji c.o.,  sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 4. Szczegółowy zakres robót określają: 1) dokumentacja projektowa – projekty budowlane i wykonawcze, w tym aktualny projekt zamienny węzła cieplnego (GBP PANGAZ Sp. z o.o.) 2) przedmiary, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4) zestawienia materiałów, stanowiące załączniki numer 1 – 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę, iż posiada aktualny projekt zamienny węzła cieplnego.(GBP PANGAZ Sp. z o.o.), który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 50 0000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 27 lutego 2019 roku, do godz. 08:00. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek depozytowy zamawiającego, prowadzony w Banku PKO BP Oddział w Krakowie o numerze następującym: 12 1020 2892 0000 5302 0589 9341. Wykonawca zobowiązany jest podać w tytule przelewu swój numer NIP oraz numer postępowania. 4) Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie zaksięgowanie ich przez bank prowadzący rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5) Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 6) Zamawiający zatrzyma wadium, gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich chyba, że co innego wynika z przepisów prawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 roku, Nr 130, poz. 1389)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach