Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego podpiwniczonego, 30 lokali mieszkalnych - działka nr 123/84 obr. 8 przy ul. 9 Zaodrzańskiego Pułku Piechoty

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-230 Szczecin, ul. Potulicka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4472016 , fax. 91 4887495
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie
    ul. Potulicka 2
    70-230 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4472016, fax. 91 4887495
    REGON: 011263946
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego podpiwniczonego, 30 lokali mieszkalnych - działka nr 123/84 obr. 8 przy ul. 9 Zaodrzańskiego Pułku Piechoty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego podpiwniczonego, 30 lokali mieszkalnych – działka nr 123/84, obręb 8, ul. 9 Zaodrzańskiego Pułku Piechoty w Stargardzie. Zadanie inwestycyjne SZ Q32 Stargard oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2. Zamówienie nie zostało podzielone na części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ), Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz w przedmiarach robót (załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za przekazane przedmiary. Przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i poglądowy w celu weryfikacji poprawności własnych obliczeń. 4. Na budynku została wykonana część robót budowlanych, które zostały przerwane w miesiącu kwietniu 2018 r. na etapie prac konstrukcyjnych. Obecne zaawansowanie budynku należy zweryfikować w trakcie wizji lokalnej. 5. Podstawą prawną wykonania robót jest Decyzja o pozwoleniu na budowę Nr 777/2016 z dnia 28.09.2016 r. wydana przez Starostę Stargardzkiego. 6. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00-7 – Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.20.00-3 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne 45.31.00.00-3 – Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00-7 – Instalacje centralnego ogrzewania 45.33.12.10-1 – Instalowanie wentylacji 45.23.32.00-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni 6. Inne informacje 1) Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej dla wszystkich zainteresowanych (nieobowiązkowe), po otrzymaniu informacji od zainteresowanych. Uczestnictwo w wizji można zgłaszać u pracownika Działu Inwestycji Oddziału AMW p. Elżbieta Kociuba telefonicznie pod nr tel. 914472153, 693080698 lub p. Sebastian Haponiuk, telefonicznie pod nr tel. 914472152, 697080476 , mailem na adres e-mail: szczecin@amw.com.pl w terminie 7 dni od dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu tj. do dnia ………...2018 r. 2) Nazw wyrobów budowlanych, urządzeń lub producentów, które mogą się pojawić w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i STWiOR (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku, jeśli w jakiejkolwiek części przedmiarów robót (stanowiących jedynie element pomocniczy do wyceny), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu, co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 3) Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm). 4) Zamawiający wymaga ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. Dostarczenie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie warunkować będzie przekazanie Wykonawcy placu budowy. 5) Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy, przed podpisaniem umowy przedstawienia do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo – finansowego, zgodnie z którym realizowany będzie przedmiot umowy oraz kosztorysu ofertowego w wersji szczegółowej i uproszczonej wraz z „tabelą elementów scalonych” i zestawieniami wyrobów budowlanych i sprzętu. Harmonogram musi zawierać elementy robót i ich wartości wyszczególnione w kosztorysie ofertowym. 6) Wycenę robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Inwestor nie bierze odpowiedzialności za przekazane przedmiary robót, które mają charakter wyłącznie pomocniczy i poglądowy, celem weryfikacji poprawności własnych obliczeń. 7) Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego, które zostaną przekazane Wykonawcy: a) Projekt budowlany; b) Projekt wykonawczy; c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; d) Pozwolenie na budowę; e) Protokół inwentaryzacji wykonanych robót; f) Protokół odbioru prac zabezpieczających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku niżej wymienionych formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): 1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 91 1130 1176 0022 2114 1520 0010 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018, poz. 110), zwanej dalej PARP. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą oraz w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 4. Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1) dla wadium wnoszonego w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 PARP - złożenie w kancelarii Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data i godzina); 2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data i godzina). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wadium w formie innej niż pieniądz należy składać w siedzibie Zamawiającego (adres wskazany w Rozdziale I SIWZ), w kancelarii, od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00, z dopiskiem na kopercie i w dokumentach dla formy innej niż pieniądz: „Wadium” Nr postępowania OS-ZP.7720.21.2018 budowa budynku w Stargardzie 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 PARP musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej. 8. Ww. gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 9. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie, należy dokonywać w sposób określony w ust. 7, 8. 10. Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy, jeżeli do upływu terminu składania ofert nie zostanie wniesione wadium lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 11. Zwrotu lub zatrzymania wadium zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2) wiedzy i doświadczenia – Zamawiający uzna, że warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: wykonał należycie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie budynku o kubaturze minimum 5 000 m3 w zakresie wielobranżowym, tj. wykonanie robót konstrukcyjno – budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i wykończeniowych. Do oferty należy załączyć wykaz obiektów w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia ww. warunku z podaniem nazwy obiektu i jego kubatury, daty i miejsca realizacji oraz podmiotów na rzecz których obiekty te zostały wykonane z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone (np. potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie protokołów odbioru robót lub referencje). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz- według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach