Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową istniejącego szybu dźwigowego pod kątem demontażu istniejącego dźwigu, dostawą i montażem dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych w budynku Poradni Specjalistycznych przy Alejach Wolności 49

Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (018) 44388-77; 443-66-35 , fax. (018) 4438540; 443-86-01
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
    ul. Młyńska 10
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax. (018) 4438540; 443-86-01
    REGON: 00030643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową istniejącego szybu dźwigowego pod kątem demontażu istniejącego dźwigu, dostawą i montażem dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych w budynku Poradni Specjalistycznych przy Alejach Wolności 49
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową istniejącego szybu dźwigowego, pod kątem demontażu istniejącego dźwigu, dostawą i montażem dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych w budynku Poradni Specjalistycznych położonego przy Alejach Wolności 49 w Nowym Sączu zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz zgodnie z prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę nr 7/2018 z dnia 4 stycznia 2018r. Kod CPV- 45000000-7- roboty budowlane, 45313100-5- instalowanie wind, 45453000-7- roboty remontowe i renowacyjne Zakres prac -Przebudowa istniejącego szybu dźwigowego w oparciu o załączoną specyfikację techniczną dźwigu, korzystając pomocniczo z opracowanej dokumentacji projektowej, ddemontaż istniejącego dźwigu. Inwestor dopuszcza wykonanie szybu konstrukcji stalowej obudowanej lub konstrukcji żelbetowej. -Dostawa i montaż kompletnego urządzenia dźwigowego- dźwig osobowy - 1 szt., dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, opisany szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ- „Parametry dźwigu”. -Ocena zgodności przez Jednostkę Notyfikowaną UDT. -Wykonanie dokumentacji dozorowej i odbiorowej. -Uzyskanie w UDT kosztem Wykonawcy zgody na koncepcje wymiany dźwigu -Uzyskanie pozytywnej decyzji o dopuszczenie do użytkowania + JN UDT. -Uzyskanie dopuszczenia i zezwoleń na eksploatacje dźwigu (opłacenie kosztów DT), -Doprowadzenie linii zasilającej na najwyższy przystanek, oświetlenie szybu. -Rejestracja dźwigów w UDT- stałe zasilanie na koszt Wykonawcy. -Uzyskanie stosownych pozwoleń wymaganych posiadaną decyzją na budowę. -Wykonanie niezbędnych prac budowlanych, adaptacyjnych, remontowych i renowacyjnych szybu: Realizacja robót przebiegać będzie na czynnym obiekcie, Roboty należy realizować w ścisłej współpracy z koordynatorem Zespołu ds. technicznych - Panem Józefem Kośką. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia, podczas której można sprawdzić wymiary. Zaleca się, aby wizję dokonać przy współudziale pracownika Zespołu ds. technicznych – nr kontakt. 18 443-70-47, 443-88-77 wew. 509 lub 511, wymaga się prowadzenia prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkownika obiektu tj. nie kolidujący z funkcjonowaniem Poradni Specjalistycznych zlokalizowanych w budynku, z uwagi na prace prowadzone w czynnym obiekcie, wymaga się na czas robót, osłonięcia drzwi na wszystkich przystankach, sztywną i pyłoszczelną przegrodą /do pełnej wysokości kondygnacji/ i zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich, roboty związane z montażem nowego dźwigu prowadzone w szybie na podestach przystankowych mają bezwzględnie zapewnić po ich wymianie dobry stan techniczny, każdego dnia jest konieczny do uporządkowania teren budowy i zapewnienie warunków BHP, Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt, Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia gruzu z rozbiórki na własny koszt oraz utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska, demontaż istniejącego dźwigu - wymaga się rozliczenia kosztów złomowania zdemontowanych elementów „starego” dźwigu (karta przekazania odpadów z firmy utylizacyjnej posiadającej do tego stosowne uprawnienia, kwit ze złomowania), Zamawiający może wystąpić o pozostawienie zdemontowanych podzespołów do własnej dyspozycji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia zdemontowanych elementów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. -Złożona dokumentacja i wszystkie instrukcje winy być w j. polskim. Dopuszcza się jedynie w języku obcym wykazy części zamiennych z importu pod warunkiem dostarczenia odpowiednich rysunków umożliwiających ich identyfikację, dla zasadniczych podzespołów dźwigowych należy podać informacje o źródle ich pochodzenia – świadectwa pochodzenia. -Sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacja swoim zakresem obejmuje m.in. dokumentację dla konserwatora do maszynowni, dokumentację techniczno-ruchową, niezbędne instrukcje itp. -Wykonawca udziela gwarancji na zamontowane urządzenie dźwigowe /łącznie z przyciskami w kasetach, elementami oświetlenia/ oraz na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz wszystkie materiały bez żadnych wyjątków na okres min 36 m-cy licząc od dnia bezusterkowego odbioru i uzyskania pozytywnej decyzji o dopuszczeniu do użytkowania dźwigu. -Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w składanej ofercie uwzględnił w okresie gwarancji konserwacje i okresowe przeglądy oraz serwis dźwigu opisane w formularzu ogólnym (zał. nr 1 do SIWZ) -Wykonawca zobowiązany jest w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przedłożyć wykaz producentów części użytych do realizacji zamówienia, wraz z podaniem kontaktów (adresy, telefony). - Dokumentacja techniczna określająca przedmiot zamówienia zawarta jest w załączniku nr 9 do SIWZ tj. Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – według wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach