Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową myjni pojazdów kołowych i gąsienicowych z infrastrukturą towarzyszącą w Żurawicy.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7183530 , fax. 81 7183501
  • Data zamieszczenia: 2014-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
    ul. Lipowa 1a 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7183530, fax. 81 7183501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową myjni pojazdów kołowych i gąsienicowych z infrastrukturą towarzyszącą w Żurawicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową myjni pojazdów kołowych i gąsienicowych z infrastrukturą towarzyszącą w Żurawicy. 1.1. ZAKRES INWESTYCJI: Budowa nowego obiektu myjni o powierzchni zabudowy 420 m2 i kubaturze 1648m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscu istniejącej myjni. Istniejący budynek przeznaczony do rozbiórki z pozostawieniem części słupów nośnych do wykorzystania przy budowie nowego obiektu myjni wraz z instalacjami: wod-kan, c.o., wentylacji technologicznej myjni, technologicznej kotłowni gazowej, elektrycznej i teletechnicznej; przyłączami: energetycznym, wodociągowym, kanalizacji sanitarnej oraz zewnętrznej podziemnej instalacji technologicznej wraz z urządzeniami związanymi z systemem oczyszczania ścieków technologicznych w tym osadnika piasku, separatora substancji ropopochodnych i biomyjni; utwardzeniem dojazdów i ciągów pieszych. W nowym budynku znajdą się dwie hale mycia pojazdów, kotłownia gazowa, pomieszczenia: technologii myjni, separatora piasku, kierownika myjni, magazyny środków technicznych i zaplecze higieniczno-sanitarne. 1.2. STAN ISTNIEJĄCY; Budynek myjni (rok budowy 1997r.), o powierzchni użytkowej 202m2 i kubaturze 1144m3 zlokalizowany na terenie kompleksu wojskowego w Żurawicy przy ul. Wojska Polskiego 22 - przeznaczony do częściowej rozbiórki. 1.3. POTRZEBY I WYMAGANIA; Wykonanie myjni pojazdów wojskowych kołowych i gąsienicowych dwustanowiskowej z zamkniętym obiegiem wody. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: - pozwoleniem na budowę, - projektami budowlanymi i wykonawczymi, - specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, - oraz obowiązującymi przepisami budowlanymi, ochrony środowiska oraz zasadami wiedzy technicznej. 1.4. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zakres robót budowlanych został określony szczegółowo w dokumentacji projektowej i obejmuje między innymi: -roboty przygotowawcze związane z rozbiórką istniejącego budynku, -bieżącą obsługę geodezyjną, -roboty ziemne w tym wymiana gruntu, -roboty fundamentowe, -roboty konstrukcyjne, -roboty murowe, -montaż konstrukcji dachu wraz z pokryciem, -wykonanie posadzek, -roboty tynkarskie, -montaż stolarki okiennej i drzwiowej, -wykonanie izolacji termicznych, -wykonanie instalacji wewnętrznych elektrycznych, sanitarnych (elektrycznych, wod.-kan., c.o., c.t., went. mech.), -wykonanie technologii kotłowni gazowej, -wykonanie technologii myjni z zamkniętym obiegiem wody, -roboty wykończeniowe, -wykonanie przyłączy wod-kan, energetycznego, -wykonanie opaski i ciągów pieszych wokół budynku i odtworzenie nawierzchni po robotach, -dostawę wyposażenia, ponadto: -uzyskanie decyzji o pozwolenia na użytkowanie, -uczestniczenie w przekazaniu obiektu właściwemu organowi wojskowemu. 1.5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca realizując roboty w tym rozbiórkowe staje się wytwórcą odpadów, w czasie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21 z późn. zm.). 2. Wykonawca uzgodni z JW 4784 w Rzeszowie miejsce składowania złomu pochodzącego z wykonanych robót rozbiórkowych. 3. Wykonawca przed przekazaniem obiektu dokona uruchomienia zamontowanych urządzeń i elementów instalacji, jak również przeszkolenia wskazanych przez użytkownika osób w zakresie obsługi tych urządzeń i instalacji. 4. Wykonawca zapewni ochronę zrealizowanego obiektu przez okres od dnia zakończenia robót budowlanych do dnia przekazania użytkownikowi - uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 5. Istnieje możliwość odpłatnego poboru wody oraz energii elektrycznej na potrzeby prowadzonych robót po uzgodnieniu i zawarciu stosownych umów z JW 4784 w Rzeszowie (woda) i RZI w Lublinie (w zakresie energii elektrycznej), koszty podłączenia i opomiarowania poniesie Wykonawca. 6. Wykonawca umocowany przez Zamawiającego zawrze umowę na dostawę gazu, którą sceduje na Inwestora w dniu przekazania obiektu użytkownikowi. 7. Inwestycja jest finansowana z CPIB Resortu Obrony Narodowej, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian limitu finansowego zgodnie z kwotami określonymi w planie, możliwość ograniczenia bądź przerwania robót w przypadku wystąpienia ograniczenia lub braku środków w CPIB. 8. Wykonawca na czas przerwania robót zobowiązany będzie do zabezpieczenia wykonanych robót. 9. Wykonawca może podzlecić roboty podwykonawcom w zakresie wskazanym w ofercie. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych z przyczyn technologicznych, których nie dało się przewidzieć na dzień zawarcia umowy. 11. Zamawiający w terminie 14 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę zakończenia robót budowlanych dokona odbioru technicznego, 12. Wykonawca uzyska stosowne pozwolenie na użytkowanie zrealizowanego obiektu. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa: - projekt budowlany, - projekty wykonawcze, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - przedmiary robót. - Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich a pozostających w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do czasu zlikwidowania zaplecza budowy, do wysokości wartości całego kontraktu. Kopię opłaconej polisy należy przedłożyć przed podpisaniem protokołu przekazania placu budowy. - Wykonawca i inny podmiot na zasoby którego powołuje się Wykonawca przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu ponoszą pełną odpowiedzialność za ochronę informacji, w posiadanie których weszli w związku z realizacją niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości: 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1300 dnia 10.04.2014 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1300 dnia 10.04.2014 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach