Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych z zakresu bieżących remontów i konserwacji dróg Leśnych na terenie Nadleśnictwa Podanin

Nadleśnictwo Podanin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 CHODZIEŻ, Podanin
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0672829897 , fax. 0672810785
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Podanin
    Podanin 65
    64-800 CHODZIEŻ, woj. wielkopolskie
    tel. 0672829897, fax. 0672810785
    REGON: 570064464
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych z zakresu bieżących remontów i konserwacji dróg Leśnych na terenie Nadleśnictwa Podanin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych z zakresu bieżących remontów i konserwacji dróg leśnych oraz wykonanie miejscowych utwardzeń dróg gruntowych i tłuczniowych przy użyciu gruzu budowlanego i kruszywa łamanego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac i potrzebnych materiałów zawierają: a) Przedmiar robót i materiałów stanowiący załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ b) Opis techniczny stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zmówienia został podzielony na 4 części tj.: a. Część I obejmuję swoim zakresem: • Dostawę gruzu budowlanego o frakcji 0-63mm w ilości 1700 Mg, • Pracę koparki przedsiębiernej o poj. łyżki 0,60 m³ w ilości 100 rbh, • Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie drogi gruntowej w ilości 131 000 m². b. Część II obejmuję swoim zakresem: • Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie drogi tłuczniowej w ilości 132 000 m². c. Część III obejmuję swoim zakresem: • Dostawę kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm w ilości 400 Mg. d. Część IV obejmuję swoim zakresem: • Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych (kruszywem łamanym należącym do Zamawiającego) w ilości 850 m². 4. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: a. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zamawiającego w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579), na podstawie poszczególnych zleceń udzielonych przez Zamawiającego określających: zakres, rozmiar, termin, materiały i miejsce wykonania robót. b. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych i potrzebnych materiałów został określony w niniejszej SIWZ, opisie technicznym oraz przedmiarze robót i materiałów, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. c. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami a także normami i instrukcjami obowiązującymi w Lasach Państwowych oraz do wykonania przedmiotu niniejszej umowy w terminach wynikających ze zleceń. 5. Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo – pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo – ekonomiczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających wykonanie prac. 6. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykonanie minimum 70% wartości brutto umowy. Redukcja dotyczy wielkości i zakresu robót i materiałów. Zmawiający w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, powiadomi wykonawców w terminie 7 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okolicznościach powodujących konieczność dokonania korekty. 7. Sposób zlecania prac a. Szczegóły dotyczące zakresu, terminu, potrzebnych materiałów i dokładnej lokalizacji wykonania prac przez Wykonawcę zawarte będą w zleceniach sporządzanych przez Zamawiającego i podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, przy założeniach, że: • termin realizacji prac wymienionych w zleceniu wynika z oferty wykonawcy i stanowi kryterium oceny ofert w związku z czym nie podlega żadnym zmianom. • maksymalny zakres prac w ramach jednego zlecenia nie może przekroczyć ilości: 1000 Mg gruzu budowlanego o frakcji 0-63mm, 100 rbh pracy koparki przedsiębiernej o poj. łyżki 0,60 m³, 10 000 m² profilowania dróg gruntowych - dla I Części zamówienia. 10 000 m² profilowania dróg tłuczniowych - dla II Części zamówienia. 400 Mg dostawy kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm - dla III Części zamówienia. 425 m² remontu cząstkowego nawierzchni tłuczniowych (kruszywem łamanym należącym do Zamawiającego), dla IV Części zamówienia. b. W ramach jednej części zamówienia Zamawiający nie może wystawić dwóch zleceń, których termin realizacji obejmuje swoim zakresem dni wspólne dla dwóch lub większej ilości zleceń. c. Zlecenia będą przekazywane wykonawcy w formie pisemnej drogą pocztową, lub osobiście, lub drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Wykonawcę w ofercie. d. Zasady skutecznego doręczenia zlecenia Wykonawcy, Zamawiający określił szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. e. Zlecenie zostanie uznane za wykonane, jeżeli Wykonawca zrealizuje je w miejscach wskazanych przez zamawianego w zleceniu. Terenem realizacji przedmiotu zamówienia są granice administracyjne Nadleśnictwa Podanin. f. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia, sprzęt techniczny Wykonawcy będzie musiał poruszać się po drogach gruntowych nieulepszonych. Wykonawca powinien uwzględnić tą informację podczas doboru środków sprzętowych służących realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Odbiory prac a) Zamawiający dokona odbioru prac objętych zleceniem w terminie do 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia zakończenia prac, b) W przypadku odbioru prac objętych zleceniem, w protokole odbioru (częściowego) zlecenia zawiera się „wykaz prac wykonanych”. Przedmiotowy wykaz będzie sporządzany na podstawie wycenionego przedmiaru robót i materiałów i obmiaru rzeczywiście wykonanych prac dla każdej jego pozycji, tak więc w dokumentacji odbiorowej zlecenia powinny znajdować się: • Wykaz prac wykonanych z podaniem lokalizacji, • Obmiar robót lub protokół z ważenia kruszyw/gruzu potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego, • Wycena wykonanych prac (kosztorys powykonawczy), c) wykonawca na swój koszt i własnym staraniem zapewni ważenie kruszyw/gruzu w odległości do 10 km od siedziby najbliższego leśnictwa podległego Nadleśnictwu Podanin. Wynika to z konieczności szybkiego dojazdu przedstawiciela Zamawiającego w miejsce ważenia kruszyw/gruzu. Wykaz leśnictw podległych Nadleśnictwu Podanin: • Leśnictwo Smogulec, Smogulec 1, 62-130 Gołańcz, • Leśnictwo Jaktorówko, Jaktorówko 1A, 64-820 Szamocin • Leśnictwo Lipiny, Margońska Wieś 83, 64-830 Margonin • Leśnictwo Piłka, Piłka 1, 64-820 Szamocin • Leśnictwo Margonin, Młynary 27, 64-830 Margonin • Leśnictwo Klotyldzin, Studźce 6, 64-830 Margonin • Leśnictwo Oleśniczka, ul. Ujska 16, 64-800 Chodzież • Leśnictwo Strzelecki Gaj, Podstolice 51, 64-840 Budzyń • Leśnictwo Karczewnik, Osiedle Leśne 7, 64-800 Chodzież • Leśnictwo Budzyń, ul. Rynkowa 54, 64-840 Budzyń • Leśnictwo Drążki, Wybudowanie 14, 64-840 Budzyń d) w przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru wad lub usterek lub innych nieścisłości, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu ich usunięcia przez Wykonawcę. W przypadku nieusunięcia wad lub usterek stwierdzonych w trakcie odbioru w określonym terminie Zamawiający ma prawo do ich usunięcia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Nie wyłącza to prawa odstąpienia Zamawiającego od umowy. 9. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Okres gwarancji ustala się na 12 miesięcy. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca gwarantuje nieodpłatne usunięcie wad. 10. Okres gwarancji i rękojmi jest liczony od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót potwierdzonego bezusterkowym protokołem zdawczo odbiorczym. 11. Działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę - pracowników fizycznych, oraz operatorów maszyn wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia. 12. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o pod wykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane powyżej. 13. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy. 14. Wykonawca przy podpisaniu umowy przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę wraz z wykazem osób i, formą zatrudnienia i wymiarem etatu. 15. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ustępie 11 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 16. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 11 czynności. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 18. Gdy Wykonawca nie przedłoży oświadczeń lub dowodów, o których mowa w ust. 15, zobowiązany będzie, każdorazowo za każdy stwierdzony przypadek, do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w okresie realizacji umowy w wysokości brutto 2.000 zł. 19. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby. W przypadku, gdy z różnych przyczyn stosunek pracy zostanie rozwiązany a Wykonawca nie zatrudni w miejsce brakującej osoby innej na podstawie umowy o pracę, zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości brutto 100 zł – za każdego niezatrudnionego, za każdy dzień w okresie realizacji umowy. 20. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: a) W przypadku złożenia oferty na I część zamówienia 4.500,00 zł b) W przypadku złożenia oferty na II część zamówienia 2.100,00 c) W przypadku złożenia oferty na III część zamówienia 750,00 zł d) W przypadku złożenia oferty na III część zamówienia 600,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. w pieniądzu; b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c. w gwarancjach bankowych; d. w gwarancjach ubezpieczeniowych; e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. Termin i miejsce wniesienia wadium. a. w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A. I O./Chodzież nr 14 1090 1317 0000 0000 3100 3726 z dopiskiem – „Bieżące remonty dróg leśnych – część … zamówienia”. b. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. c. Wadium w pieniądzu musi zostać wniesione i być widoczne na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46, ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt i., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 17. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: a. formularz oferty W przypadku składania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. b. kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną c. oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 2 niniejszej SIWZ (oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu); W przypadku składania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. d. zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem X ust. 6 pkt b. SIWZ; jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. e. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. f. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 12. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b. ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. c. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, d. ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach