Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi dostawami w ramach I etapu inwestycji pod nazwą: "Przebudowa, rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie"

Wojewódzki Szpital Psychiatryczny ogłasza przetarg

  • Adres: 34120 Andrychów, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 752 446 , fax. 338 754 559
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny
    ul. Dąbrowskiego 19
    34120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. 338 752 446, fax. 338 754 559
    REGON: 80566600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi dostawami w ramach I etapu inwestycji pod nazwą: "Przebudowa, rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami w ramach I etapu inwestycji pod nazwą: „Przebudowa, rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie”. 1.1. Zamówienie jest współfinansowane z budżetu Województwa Małopolskiego 1.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności I etap przebudowy, rozbudowy i modernizacji obiektu Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie przy ul. Dąbrowskiego 19 (dalej w skrócie WSP), w tym: - roboty rozbiórkowe według zakresu - wykonanie schodów przy Segmencie C - przebudowa schodów i murów oporowych przy Segmencie C - wykonanie szybu windowego w Segmencie C ( wraz z dostawą i montażem dźwigu) - wykonanie pochylni ze schodami dla osób niepełnosprawnych przy Segmencie D - chodniki i uzupełnienia z kostki brukowej - przebudowa sieci zewnętrznych elektrycznych - przyłacze wodociągowe - przebudowa sieci zewnętrznych wod-kan, oraz kanalizacji deszczowej. 1.3. Ponadto zamówienie obejmuje także wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskanie wymaganych pozwoleń. 1.4. Zakres obejmuje roboty na fragmentach działek 857/41 o pow. 2,3814 ha oraz 874/5, 0,5256 ha, na których zlokalizowane są istniejące segmenty WSP w Andrychowie, tj. A cz. I, A cz. II, B, C i D. (Poza zakresem projektu zagospodarowania terenu pozostaje istniejący układ komunikacji pieszej i jezdnej na terenie całego kompleksu szpitalnego, a także istniejący układ zieleni, oraz inne obiekty szpitalne i towarzyszące, za wyjątkiem istniejącego zaplecza budowy przeznaczonego do rozbiórki o pow. 100 m2). W ramach uzbrojenia terenu należy wykonać rozbiórkę i przebudowę fragmentów instalacji kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, linii zasilających kablowych będących we władaniu Zamawiającego, przy czym: 1.4.1. Powierzchnia terenów utwardzonych w tym: Powierzchnia części utwardzonych pochylnię i schody zewn. przy segm. D – 123,55m2, schody zewn. przy segm. C – 13,70m2, schody zewn. przy segm. C – 9,90m2, ciągi piesze – 44,90m2 1.5. Parametry podstawowe obiektów kubaturowych: 1.5.1. Dźwig przy segm. C – 11,25m2. 1.5.2. Kubatura części dobudowanych w tym: dźwig przy segm. C – 132,50m3 1.6. Zamawiający zaznacza, iż w ciągu całego procesu inwestycyjnego Szpital będzie czynny. Dlatego też, wszystkie podmioty biorące udział w procesie inwestycyjnym musza zachować szczególną ostrożność i zapewnić bezpieczeństwo zarówno pacjentom jak i personelowi Szpitala. 1.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, oraz STWiOR, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik A do SIWZ i będący jej integralną częścią. Na opis szczegółowy składają się między innymi: Projekt budowlany i projekt wykonawczy, STWiOR oraz przedmiar dla zakresu objętego I etapem realizacji pn.: „Przebudowa, rozbudowa i remont obiektu Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie przy ul. Dąbrowskiego 19 wraz z rozbudową o trzy dźwigi, zadaszenie dla karetek, dwie pochylnie i schody zewnętrzne, rozbiórką i budową fragmentów instalacji kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, linii zasilających kablowych w miejscowości Andrychów na działkach 857/41, 844/5. W ramach dostosowania budynków i infrastruktury WSP w Andrychowie do wymogów określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn.26 czerwca 2012 r, w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urzadzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą wraz z dostosowaniem istniejących obiektów dla potrzeb osób niepełnosprawnych” opracowany przez Pracownie Projektową ARCHEX, ul. Powstańców Śląskich 6, 43-300 Bielsko Biała. 1.8. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary dla I etapu realizacji stanowią jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 1.9. Zamawiający zaznacza, iż w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczono również dyrektywny harmonogram rzeczowo-finansowy dla I etapu realizacji zamówienia w oparciu o który zostanie sporządzony załącznik do umowy będący między innymi podstawą do odbiorów i rozliczeń, naliczania kar itp. 1.10. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która będzie miała miejsce w dniu 14 marca 2018r. o godz. 10:00. Spotkanie przed budynkiem Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie przy ul. Dąbrowskiego 19. 1.11. Realizacja zamówienia i płatności będą wykonywane na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego podpisanego z wyłonionym Wykonawcą przed zawarciem umowy, którego wzór stanowi Załącznik B do SIWZ. 1.12. Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Przy oferowaniu rozwiązań i elementów oraz urządzeń innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z wymaganiami SIWZ. Zamawiający dopuszcza tolerancję w stosunku do podanych w załączniku do SIWZ rozmiarów i wymiarów wobec wszystkich elementów odchylenia wg obowiązujących norm dla danego elementu +/- 0,5%. 1.13. Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby osoby wykonujące czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, murarskie, instalacyjne, malarskie oraz montażowe, były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 1.14. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia wyliczonej w oparciu o własną kalkulację, a przedstawić w formie kosztorysów uproszczonych wraz z zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia dla całości zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej. 1.15. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem na przykład producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ oraz do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych lub zaniechanych. 1.16. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 1.17. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane konstrukcje, co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i montażowe oraz instalacje, oraz co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na pozostałe wyposażenie i urządzenia (chyba że standardowy okres gwarancji udzielony przez producenta/ów jest dłuższy), liczone od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania na koszt własny bieżącej konserwacji instalacji i zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji oraz przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, przeglądów wynikających z opracowanej na koszt własny przez Wykonawcę instrukcji eksploatacji budynku. Bieżąca konserwacja dotyczy wszystkich instalacji i urządzeń, i obejmuje w szczególności wymianę elementów, okresowe próby, pomiary, jak i wymianę materiałów eksploatacyjnych w okresie gwarancji. Bieżąca konserwacja i serwisowanie 1.18. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 1.19. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 1.20. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ. 1.21. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 1.22. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45453100-8 Roboty renowacyjne, 45454000-4 Roboty restrukturyzacyjne, 45410000-4 Tynkowanie, 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów, 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45321000-3 Izolacja cieplna, 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu.,45313100,5 instalowanie wind 1.23. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.szpital.info.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego 07 1240 4748 1111 0000 4882 6576 z dopiskiem wadium – przetarg nieograniczony Nr postępowania: ZP/2500/04/2018. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z treścią SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach