Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: „Budowa stanowiska postojowego wraz z infrastrukturą dla polowej kancelarii kryptograficznej w kompleksie wojskowym w Warszawie, ul. Ostroroga 35”.

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2018-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 013058050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: „Budowa stanowiska postojowego wraz z infrastrukturą dla polowej kancelarii kryptograficznej w kompleksie wojskowym w Warszawie, ul. Ostroroga 35”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: „Budowa stanowiska postojowego wraz z infrastrukturą dla polowej kancelarii kryptograficznej w kompleksie wojskowym w Warszawie, ul. Ostroroga 35” Zakres robót obejmuje: - Przesadzenie/wycięcie istniejących drzew (żywotnik), obwód pnia do 50 cm, - Wykonanie wykopów pod ławy i stopy fundamentowe, - Wykonanie warstwy chudego betonu gr 10 cm pod stopy fundamentowe, - Wykonanie deskowania pod ławy i stopy fundamentowe, - Utwardzenie terenu, w układzie warstw, - Montaż skrzynki rozdzielnicy posadowionej przy kontenerze, - Montaż odbojnicy przemysłowej liniowej na terenie z rury 60,3 mm, - Montaż konstrukcji wiaty stalowej, dwuspadowej, z pokryciem z blachy trapezowej, - Montaż konstrukcji ogrodzenia ze słupków stalowych z profili zamkniętych, ocynkowanych, - Wykonanie bramy wjazdowej, dwuskrzydłowej oraz furtki wejściowej z samozamykaczem, - Wykonanie studni i kanałów teletechnicznych z wpięciem do istniejącej infrastruktury, - Wykonanie sieci elektrycznej, poprzez ułożenie kabla zasilającego rozdzielnicę dla polowej kancelarii w budynku nr 11, - Wykonanie instalacji oświetleniowej, gniazd wtyczkowych i odgromową, - Wykonanie systemu kontroli dostępu, - Wykonanie monitoringu CCTV - Wykonanie instalacji systemu włamania i napadu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111220-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości 8 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał: a) Właściwą kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 683) lub Zarządzeniem nr 58/MON z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz. Urz. MON z 2017 r., poz. 226) - dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie. b) Aktualną koncesję wydaną przez MSW (MSWiA) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 22.08. 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1432).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1. Formularz oferty (wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (wzór - Załącznik nr 10 do SIWZ); 3. Wypełnioną tabelę elementów do fakturowania przejściowego (Załącznik nr 12 do SIWZ); 4. Oświadczenie Wykonawcy o zastosowaniu materiałów równoważnych (Załącznik nr 17 do SIWZ) – tylko w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych; 5. Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 18 do SIWZ); 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 7. Oświadczenie Wykonawcy dot. RODO (Załącznik nr 24 do SIWZ); 8. Ponadto zaleca się załączenie do oferty kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. Oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach