Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki - IV Części

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, Wigierska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 563 50 00, , fax. 87 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o
    Wigierska 32
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 563 50 00, , fax. 87 563 50 79
    REGON: 36336992000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki - IV Części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki w zakresie:  remontu schodów wejściowych do lokalu użytkowego wraz z remontem cokołu i elewacji do gzymsu międzypiętrowego budynku przy ul. Kościuszki 52 w Suwałkach;  remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 16 w budynku Osiedle II bl. 11 w Suwałkach  remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 3 w budynku przy ul. Kościuszki 84A w Suwałkach  remontu pomieszczeń sanitarnych w budynku przy ul. Kościuszki 71A w Suwałkach. 2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wyszczególniono w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA CZTERY CZĘŚCI CZĘŚĆ I 1. Przedmiotem zamówienia jest remont schodów wejściowych do lokalu użytkowego wraz z remontem cokołu i elewacji do gzymsu międzypiętrowego budynku przy ul. Kościuszki 52 w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy i przedmiar robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min. 36 m-cy, licząc od daty protokolarnego odbioru prac. CZĘŚĆ II 1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego Nr 16 w budynku Osiedle II bl. bl. 11 w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy i przedmiar robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min. 36 m-cy, licząc od daty protokolarnego odbioru prac. CZĘŚĆ III 1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego Nr 3 w budynku przy ul. Kościuszki 84A w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy i przedmiar robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min. 36 m-cy, licząc od daty protokolarnego odbioru prac. CZĘŚĆ IV 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń sanitarnych w budynku przy ul. Kościuszki 71A w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy i przedmiar robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min. 36 m-cy, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z oferta, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach