Nadleśnictwo Spała ogłasza przetarg
- Adres: 97-215 Inowłódz, Spała, ul. A. Gabrysiewicza 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 7257050 , fax. 44 7257052
- Data zamieszczenia: 2012-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Spała
Spała, ul. A. Gabrysiewicza 2 2
97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
tel. 44 7257050, fax. 44 7257052
REGON: 59001918100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/spala
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Spała
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórki obiektów budowlanych wraz z uprzątnięciem i niwelacją terenu w Nadleśnictwie Spała. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane w zakresie rozbiórki obiektów budowlanych wraz z uprzątnięciem i niwelacją terenu w Nadleśnictwie Spała polegający na: dokonaniu rozbiórki obiektów budowlanych; uprzątnięciu terenu z materiałów porozbiórkowych i odpadów budowlanych - w tym odpadów niebezpiecznych (azbest) - wraz z ich wywozem oraz przekazaniem do utylizacji bądź miejsc składowania; wykonaniu demontażu, zabezpieczeniu i wywozie w celu utylizacji odpadów niebezpiecznych, tj płyt pokryciowych azbestowych (eternit), zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2011 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz.U.2010 r. nr 185 poz. 1243 z późn. zmianami); niwelacji technicznej terenu Szczegółowy zakres robót budowlanych określa załącznik nr 7. Wymagany okres udzielonej pisemnej gwarancji jakości wynosi min. 36 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 2000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nadleśnictwo Spała Nr rachunku - 1820 3000 4511 1000 0000 497100 BGŻ S.A. Piotrków Trybunalski Wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych w Nadleśnictwie Spała Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego do 04.10.2012 r. do godz.09:30, natomiast jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium w każdej dopuszczalnej formie musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do 04.10. 2012 roku. do godz. 09:30 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie: a)wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp; b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Zamawiający zatrzyma wadium także w okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/spala
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej Nr 710 w Konstantynowie Łódzkim od km 8+366,34 do km 10+066,07
Dodano: 2016-07-22 - Rozbiórka istniejącego i budowa nowego przepustu na cieku Czartówka w ciągu drogi krajowej nr 91 w m. Łęczyca
Dodano: 2016-07-13 - Budowa budynku Szkoły Podstawowej w Kwiatkowicach o charakterystyce niskoemisyjnej - Rozbiórka budynku Szkoły Podstawowej, budynku gospodarczego i śmietnika na działce nr 209/3 przy ul. Szkolnej w miejscowości Kwiatkowice, gm. Wodzierady - etap I.
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-04-16 - Roboty budowlane: Rozbiórka budynku nr 75 w kompleksie w Gałkówku oraz budynków nr 118, 135, 136, 217, 218, 219 w kompleksie w Regnach - 29/ZP/16
Dodano: 2016-03-17 - Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-03-17 - Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łęczyca - ul. Poznańska
Dodano: 2016-03-08 - Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej (domu ludowego) w Zielkowicach, gmina Łowicz - Etap I
Dodano: 2016-03-08 - Rozbiórka nieużytkowanego budynku kotłowni - hydroforni przylegającego do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Popowskiego 5 w Łodzi
Dodano: 2016-01-25 - Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Borku, gm. Łęczyca CZĘŚĆ I
Dodano: 2015-11-04