Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w zakresie podłóg i stolarki drewnianej, w istniejącym budynku byłej oczyszczalni ścieków, położonym na terenie kompleksu pałacowo – parkowego w Radziejowicach, przy ul. Sienkiewicza 4, w ramach kontynuacji zadania związanego z jego przebudową, rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania

Dom Pracy Twórczej w Radziejowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 96-325 Radziejowice, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 8577175 w. 103 , fax. 468 577 113
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pracy Twórczej w Radziejowicach
    ul. Sienkiewicza 4
    96-325 Radziejowice, woj. mazowieckie
    tel. 46 8577175 w. 103, fax. 468 577 113
    REGON: 75043940700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacradziejowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w zakresie podłóg i stolarki drewnianej, w istniejącym budynku byłej oczyszczalni ścieków, położonym na terenie kompleksu pałacowo – parkowego w Radziejowicach, przy ul. Sienkiewicza 4, w ramach kontynuacji zadania związanego z jego przebudową, rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w zakresie zakupu, dostawy i montażu podłogi drewnianej oraz cokołów drewnianych w budynku oczyszczalni ścieków przebudowanej na budynek wielofunkcyjny w kompleksie pałacowym w Radziejowicach. 2. Zakup i montaż trepów drewnianych, podstopni, wang i parapetów,, w istniejącym budynku byłej oczyszczalni ścieków, położonym na terenie kompleksu pałacowo – parkowego w Radziejowicach, przy ul. Sienkiewicza 4, będących kontynuacją zadania związanego z jego przebudową, rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania, zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym), 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto bankowe Domu Pracy Twórczej w Radziejowicach: nazwa banku: BGK Warszawa nr rachunku: 81113010170020147099200001 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych, dopuszczalnych formach, dokument – wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (recepcji Pałacu w Radziejowicach) a kserokopię dołączyć do oferty. 6. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył: 1) oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenia, o którym mowa w art. 25a, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) pełnomocnictw, lub 3) nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja dotyczącą Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia) – w Formularzu Oferty. Uwaga: W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy oraz nazwy podwykonawców. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami dotyczącymi: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej wymagane jest, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 3. Kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany na podstawie dokumentacji projektowo – technicznej i przedmiarów robót, Wykonawca składa wraz z ofertą. 4. Informację - czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – informacja w Formularzu Oferty. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, – załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. 6. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy - Wykonawca składa wraz z ofertą), w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia: 1) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) oferta wspólna, składana przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy konsorcjum powinna spełniać następujące wymagania: a) oświadczenia i dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie dotyczące spełniania warunków, oświadczenie o braku wykluczenia, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy; b) oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa i załączniki składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu całego konsorcjum; oświadczenia i dokumenty dotyczące spełnienia postawionych przez zamawiającego warunków składają ci partnerzy konsorcjum, którzy zgodnie z umową konsorcjum za ich spełnienie odpowiadają np. doświadczenie, dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, 3) pełnomocnik występuje w toku postępowania z wszelkimi sprawami do Zamawiającego, 4) zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich partnerów. Uwaga: powyższe dotyczy odpowiednio dokumentów wymaganych w SIWZ a okoliczności uzasadniające wykluczenie z mocy przepisów prawa zamówień publicznych, zachodzące choćby względem jednego współwykonawcy, dyskwalifikują całą grupę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach