Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji: Przebudowa drogi gminnej nr 103690R ul. Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu w zakresie: wymiany konstrukcji nawierzchni jezdni, chodników, parkingów, budowy ścieżki rowerowej, budowa zatok autobusowych, budowy kanału technologicznego, przebudowy oświetlenia, usunięcia kolizji elektrycznych, usunięcia kolizji gazowych

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Żeromskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 888 500 , fax. 177 888 505
  • Data zamieszczenia: 2017-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 177 888 500, fax. 177 888 505
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji: Przebudowa drogi gminnej nr 103690R ul. Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu w zakresie: wymiany konstrukcji nawierzchni jezdni, chodników, parkingów, budowy ścieżki rowerowej, budowa zatok autobusowych, budowy kanału technologicznego, przebudowy oświetlenia, usunięcia kolizji elektrycznych, usunięcia kolizji gazowych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Wyszyńskiego obejmująca swoim zakresem: Wykonanie robót pomiarowych, przygotowawczych, rozbiórkę istniejącej konstrukcji nawierzchni drogi, uszczelnienie kanalizacji deszczowej fi800 i fi1000, wymianę wpustów ulicznych, przykanalików, budowę ścieżek rowerowych, parkingów, chodników, zatok autobusowych, budowę jezdni, budowę kanału technologicznego, przebudowę oświetlenia, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w niniejszym rozdziale oraz w Tomie II i III SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia określony w Tomie III SIWZ tworzą następujące dokumenty, które do celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością: 1) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Dokumentacja projektowa - Projekt wykonawczy, 3) Przedmiar robót 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 4. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Inwestycji, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej i tym samym Zamawiający nie narusza art. 9a ust. 2 ustawy Pzp ustalając termin składania ofert tożsamy z minimalnym terminem składania ofert określonym w ustawie Pzp. 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015.2164 ze zm.). Wykonawca musi zapewnić wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014 r. poz. 883) 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia, w tym prac fizycznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia wykazu osób, które będą realizowały zamówienie wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do wykonywania robót. Każdorazowa zamiana wykazu osób wymaga przedstawienia korekty listy osób wykonujących zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach