Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj przy realizacji inwestycji pn. "Podniesienie jakości świadczonych usług poprzez rozbudowę, przebudowę i doposażenie Szpitala Powiatowego im. dr A. Gacy i dr. Ł. Łaskiego NZOZ w Więcborku".

Novum-Med Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-410 Więcbork, ul. Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3896231 , fax. 52 3897263
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Novum-Med Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 26
    89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3896231, fax. 52 3897263
    REGON: 9321366300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital-wiecbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj przy realizacji inwestycji pn. "Podniesienie jakości świadczonych usług poprzez rozbudowę, przebudowę i doposażenie Szpitala Powiatowego im. dr A. Gacy i dr. Ł. Łaskiego NZOZ w Więcborku".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj przy realizacji inwestycji pn. „Podniesienie jakości świadczonych usług poprzez rozbudowę, przebudowę i doposażenie Szpitala Powiatowego im. dr A. Gacy i dr. J. Łaskiego NZOZ w Więcborku.” przy ul. Mickiewicza 26 w oparciu o : • Program Funkcjonalno – Użytkowy (dalej PFU) z dnia 12 maja 2017r. wykonany przez Autorską, Pracownię Projektowania Architektonicznego Kappa - załącznik nr 5 do SIWZ oraz doprecyzowanie z dnia 7.06.2018 r. aktualizacji wybranych elementów PFU – załącznik nr 11do SIWZ i przy uwzględnieniu następujących dokumentów stanowiących załączniki do SIWZ: • uzupełniający opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ, • decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zmiany zagospodarowania terenu polegającej na rozbudowie i przebudowie Budynku Głównego Szpitala Powiatowego w Więcborku na terenie działek nr 142, 691/1, obręb 1, m. Więcbork, gm. Więcbork z dnia 19 czerwca 2017 r - załącznik nr 12 do SIWZ, • decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zmiany zagospodarowania terenu polegającej na rozbudowie i przebudowie Oddziału Pediatrycznego z pododdziałem Niemowlęcym Szpitala Powiatowego w Więcborku na terenie działek nr 116/1, 121/1, 691/1, 690/3 obręb 1,m. Więcbork, gm. Więcbork z dnia 19 czerwca 2017r - załącznik nr 13 do SIWZ, • decyzję nr 12.2018 zezwalająca na usunięcie drzew z dnia 9 sierpnia 2018 r. - załącznik nr 14 do SIWZ, • zaświadczenie organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000 z dnia 31.07.2017 r. - załącznik nr 15 do SIWZ, • zaświadczenie właściwego organu odpowiedzialnego za gospodarkę wodną z dnia 31.07.2017 r. - załącznik nr 16 do SIWZ, • warunki instalowania sprzętu – załącznik nr 17 do SIWZ. Zamówienie obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – dalej STWiOR) wszystkich branż, tj. ogólnobudowlanej oraz instalacyjnej w zakresie: centralnego ogrzewania, wody zimnej i hydrantowej, ciepłej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowo-burzowej, wentylacji i klimatyzacji, instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych i łączników, sygnalizacji włamania i napadu, monitoringu CCTV, okablowania strukturalnego (komputerowego, telefonicznego i telewizyjnego ), instalacji przyzywowej, instalacji gazów medycznych, systemu zabezpieczeń pożarowych - zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wszelkich opinii i uzgodnień wynikających z obowiązujących przepisów i niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz do realizacji na podstawie opracowanego projektu wszystkich robót budowlanych, w tym m. in. w zakresie zgodności z wymaganiami sanitarno - epidemiologicznymi oraz ochrony pożarowej w niezbędnym zakresie, 2) opracowanie przedmiaru robót do wykonania, 3) uzyskanie pozwolenia na budowę po otrzymaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego, 4) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramu rzeczowo- finansowego Zadania, 5) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiOR, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem rzeczowo – finansowym uzgodnionym i zatwierdzonym przez Zamawiającego do dnia podpisania Umowy. Ww. harmonogram może być aktualizowany po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, 6) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót, 7) przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz wymaganych badań, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych, 8) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi, konserwacji i serwisowania wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń i wyposażenia, przeprowadzenie szkolenia personelu w zakresie obsługi i konserwacji wmontowanych urządzeń i instalacji oraz zainstalowanie trwałego oznakowania ewakuacyjnego, 9) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów powstałych w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych. Wymaga sie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. jedn. Dz. U. z 2018 r. poz.917) oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia. Zamawiający stosownie do art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wyko- nujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.917 ze zm.). Sposób zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia i okres wymaganego zatrudnienia a) Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. b) rodzaj czynności: • roboty betoniarskie - wykonanie ław i ścian fundamentowych, • budowa ścian wewnętrznych i zewnętrznych, • wykonanie elementów konstrukcyjnych, • montaż stolarki okiennej i drzwiowej, • rooty związane z wykonaniem podłoży i posadzek, • roboty wykończeniowe - tynkowanie, malowanie, układanie glazury i terakoty, • roboty elewacyjne, • roboty elektryczne, • roboty wodno-kanalizacyjne jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 54000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie dopuszczonej Ustawą Pzp na zasadach przewidzianych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymogów w zakresie spełniania ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, 2) pełnomocnictwo w przypadku ubiegania się o zamówienie przez kilku wykonawców, 3) zobowiązanie osób trzecich, 4) dokument potwierdzający uprawnienie osoby/osób do złożenia oferty, jeśli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, 5) harmonogram rzeczowo-finansowy - w terminie 7 dni przed zawarciem umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną