Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
  • Data zamieszczenia: 2014-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wykonanie następujących prac: 1) demontaż zestawów szybowych w oknach na parterze budynku; 2) demontaż istniejących drzwi zewnętrznych; 3) demontaż istniejących krat okiennych i parapetów zewnętrznych; 4) demontaż istniejących rynien dachowych i rur spustowych; 5) demontaż istniejącej instalacji odgromowej; 6) demontaż istniejących tablic informacyjnych i innych elementów, które nie mogą być zakryte w wyniku prac termo modernizacyjnych; 7) demontaż opraw oświetleniowych; 8) demontaż istniejącej nawierzchni wzdłuż ścian zewnętrznych budynku; 9) montaż: nowych zestawów szybowych w oknach na parterze budynku, nowych drzwi zewnętrznych oraz nowych parapetów zewnętrznych; 10) remont zadaszenia nad wejściem głównym oraz wymurowanie ścianki ekspozycyjnej przy wejściu głównym; 11) wykonanie zewnętrznej izolacji pionowej ścian fundamentów; 12) ocieplenie ścian fundamentowych oraz ścian zewnętrznych budynku; 13) przedłużenie okapu dachu głównego; 14) ocieplenie i wykonanie nowego pokrycia stropodachu dachu głównego; 15) ocieplenie i wykonanie nowego pokrycia stropodachu dobudówki; 16) wykonanie nowej podbitki/podsufitki okapu; 17) montaż nowych obróbek blacharskich, nowych rynien dachowych i rur spustowych; 18) montaż nowych opraw oświetleniowych oraz zdjętych na czas prac budowlanych tablic informacyjnych itp.; 19) odtworzenie nawierzchni utwardzonej przy budynku; 20) remont instalacji odgromowej; 21) uporządkowanie terenu budynku i przywrócenie do stanu poprzedniego. UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania prac budowlanych, uwzględnionych w dokumentacji projektowej, a wykonanych w I etapie termomodernizacji tj.: 1) remontu ogólnobudowlanego pomieszczenia kotłowni; 2) remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku; 3) remontu instalacji gazu w pomieszczeniu kotłowni - dot. podłączenia nowego kotła; 4) remontu technologii kotłowni - wymiany kotła, rozdzielaczy, naczynia wzbiorczego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: 1) w projekcie budowlano - wykonawczym docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia stropodachu, remontu pomieszczenia kotłowni w głównym budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Specjalnych im. Stefana Kopcińskiego w Aleksandrowie Łódzkim + informacja BIOZ- część Nr 1 załącznik Nr 9 do SIWZ; 2) w projekcie budowlano - wykonawczym remontu instalacji odgromowej + wytyczne podłączenia kotła gazowego w głównym budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Specjalnych im. Stefana Kopcińskiego w Aleksandrowie Łódzkim - część Nr 3 załącznik Nr 10 do SIWZ; 3) STWiOR - część 1 załącznik Nr 11 do SIWZ; 4) STWiOR - część 3 załącznik Nr 12 do SIWZ; 5) przedmiarach - załączniki Nr 13 i 14 do SIWZ 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno - budowlanego. 5. Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia należy wykonywać: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 18.00, w soboty od 7.00 do 14.00, w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników budynku, umożliwiając prawidłowe ich funkcjonowanie, gruz i inne odpady powstałe w wyniku wykonywania prac remontowych należy każdorazowo na bieżąco uprzątać z ciągów komunikacyjnych. Roboty budowlane o dużym natężeniu hałasu lub wibracji należy wykonywać w okresie trwania zajęć szkolnych (maj, czerwiec, wrzesień) po godzinie 14.30. 6. Najpóźniej do dnia 08 maja 2014 r. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy Harmonogram prac budowlanych sporządzony w oparciu o wykres Gantta, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram prac budowlanych musi przewidywać takie rozłożenie prac realizacji przedmiotu zamówienia, aby gwarantował jego wykonanie w terminie określonym umową. 7. Najpóźniej w dniu 08 maja 2014 r. Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego kopii polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 250 000,00 zł, obowiązującej w terminie realizacji przedmiotu zamówienia. Nieprzedłożenie Zamawiającemu kopii polisy OC stanowić będzie podstawę do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy. 8. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne media potrzebne do realizacji niniejszej umowy i rozliczenie się z ich dostawcami. 9. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, bieżące utrzymanie dróg wewnętrznych dla potrzeb terenu budowy oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 10. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie całości prac objętych przedmiotem zamówienia oraz rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres 36 miesięcy Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, zero groszy). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - termomodernizacja ZSS w Aleksandrowie Ł. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu (zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą) wystawionego na rzecz Zamawiającego, należy złożyć w pokoju nr 205 - Kasa. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w dziale I SIWZ, ust. 2 pkt 2. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w dziale I SIWZ, ust. 2 pkt 2. 6. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej (gwarancje, poręczenia) winny być wprost wskazane przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 7. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone, jako wadium powinny być nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą i nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 8. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach