Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Przebudowa kotłowni olejowej na gazową w Szkole Podstawowej Nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2012-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Przebudowa kotłowni olejowej na gazową w Szkole Podstawowej Nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja obejmuje przebudowę kotłowni o mocy znamionowej 500 kW opalanej olejem opałowym lekkim na kotłownię gazową. Modernizowana kotłownia zlokalizowana jest w jednym z budynków Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy położonej na działce nr 77/68, AM11, Obr. 0005 Zachód. 3.2. Opis przedmiotu i cel zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie kotłowni w jednym z budynków Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Świdnicy przy ul. Wałbrzyskiej 39, a mianowicie: A. Roboty technologiczne i instalacyjne: - Demontaż części istniejących urządzeń technologicznych, rurociągów i instalacji; - Montaż urządzeń technologicznych, w tym nowego kotła kondensacyjnego gazowego o mocy 500 kW, rurociągów i armatury zgodnie z projektem, z wpięciem ich do istniejącej instalacji technologicznej w kotłowni; - Montaż punktu redukcyjno-pomiarowego na elewacji budynku oraz wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej kocioł; - Wymiana wkładu kominowego; - Wykonanie zgodnej z przepisami instalacji wentylacji grawitacyjnej w kotłowni; - Montaż Aktywnego Systemu Bezpieczeństwa Instalacji Gazowej; - Regulacja działania instalacji, palnika, kotła, naczynia wzbiorczego; - Badania i odbiory instalacji sanitarnych w kotłowni; - Badania i odbiór instalacji gazowej; - Izolacja termiczna rurociągów. B. Roboty budowlane: - Adaptacja pomieszczenia dotychczasowej kotłowni olejowej na kotłownię gazową zgodnie z częścią budowlaną projektu; - Zabezpieczenie przepustów rurociągów i instalacji elektrycznych w ścianach kotłowni zgodnie z wytycznymi p-poż; - Zapewnienie dostępu do dotychczasowego magazynu oleju z korytarza piwnicznego; - Wykonanie otworu montażowego w ścianie klatki schodowej na czas wprowadzenia kotła i jego likwidacja; - Wykonanie otworów wentylacyjnych w pomieszczeniach, przez które przebiegać będzie instalacja gazowa. C. Roboty elektryczne: - Demontaż części elementów istniejącej instalacji elektrycznej zgodnie z projektem; - Montaż instalacji zasilania nowozamontowanych urządzeń technologicznych wyposażenia kotłowni; - Montaż instalacji sterowania i sygnalizacji; - Montaż zabezpieczeń przed porażeniem prądem elektrycznym; - Podłączenie elektryczne elementów systemu ASBIG; - Montaż elementów instalacji elektrycznej i automatyki z wpięciem w istniejącą tablicę elektryczną w kotłowni; - Montaż systemu powiadomienia MGSM; - Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej. D. Roboty towarzyszące: - Organizacja, utrzymanie i likwidacja placu budowy; - Działania ochronne związane z warunkami BHP na budowie; - Usuwanie odpadów i zanieczyszczeń z terenu budowy wraz ich utylizacją; - Ubezpieczenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia obowiązujące w całym okresie trwania umowy od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy, zgodnie z §6 ust.8 projektu umowy. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT: Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w projekcie budowlanym i w projekcie wykonawczym autorstwa: ASCO - Adam Strzelczyk, ul. Staszica 22, 58-200 Dzierżoniów pn.: - Projekt budowlany dla zadania pn: Przebudowa kotłowni o mocy 500 kW opalanej olejem opałowym lekkim na gazową w Szkole Podstawowej Nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy; - Projekt wykonawczy dla zadania pn.: Przebudowa kotłowni o mocy 500 kW opalanej olejem opałowym lekkim na gazową w Szkole Podstawowej Nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy; - Specyfikacja techniczna ST1 dla zadania pn.: Przebudowa kotłowni o mocy 500 kW opalanej olejem opałowym lekkim na gazową w Szkole Podstawowej Nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy. a także w przedmiarze robót, który stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii, która rzutuje na wysokość ceny Wykonawcy. Projekty i specyfikacja techniczna ST1 stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, przy ulicy Armii Krajowej nr 49, Referat Inwestycji - pok. 217 do wglądu. 3.3. Zakres robót W zakresie zadania ujęto wykonanie robót budowlanych zakwalifikowanych wg Wspólnego Słownika Zamówień do kategorii (kody CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45333100-1 Instalowanie urządzeń regulacji gazu 4/ WARUNKI REALIZACJI, ODBIORU I ROZLICZENIA ROBÓT: 4.1. Warunki realizacji robót: - Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. - Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. - Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. - Za koordynację robót branżowych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. - Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną, ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. - Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, projektami, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP. - Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekt. - Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. - Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednio uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te należy przedłożyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiającemu. - Wszelkie rozbieżności stwierdzone w trakcie prowadzenia robót pomiędzy założeniami przyjętymi w projekcie a stanem faktycznym, mającymi wpływ na prawidłowe wykonanie prac będą uzgadniane z projektantem w ramach nadzoru autorskiego. - Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców, a Wykonawca tego prawa nie może ograniczyć (np.: Zakład Gazowniczy) - Wykonawca zrealizuje własnym staraniem tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. - Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii elektrycznej oraz gazu w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy w/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. - Obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy należy objąć ceną ofertową. - Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. - Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania i konserwacji nawierzchni na terenie budowy w okresie przejściowym tj. obejmującym czas od przekazania placu budowy Wykonawcy do czasu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów z rozbiórki nie nadających się do ponownego wbudowania. - Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. 4.2 Warunki odbioru robót: - Wykonawca zgłasza Inspektorowi Nadzoru do odbioru wszystkie roboty zanikowe. - W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały. - Dokumentem potwierdzającym przejęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu zamówienia jest protokół końcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integralną częścią będą dokumenty niżej wymienione dostarczone przez Wykonawcę inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego zadania w tym: a. oryginał dziennika budowy, b. protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, c. dokumentację powykonawczą, d. atesty i aprobaty na wbudowane materiały, e. protokoły badań i sprawdzeń jakości robót i materiałów, w tym świadectwa zezwalające na stosowanie materiałów w budownictwie, f. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, g. oświadczenie kierownika budowy: o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami, o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a zwłaszcza budynku szkoły w którym prowadzone będą roboty budowlane. h. kartę gwarancyjną na wykonane roboty budowlane. - Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem odbioru potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. - Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. 4.3 Warunki rozliczenia robót: - Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z ceną ofertową Wykonawcy, z zastrzeżeniem jak niżej. - Końcowe rozliczenie zużytej energii i wody przez Wykonawcę robót budowlanych zostanie rozliczone przy udziale Zamawiającego, Inspektora Nadzoru, Wykonawcy robót budowlanych oraz Użytkownika i w całości koszt ten pokrywa Wykonawca robót budowlanych. - Wszystkie faktury za zużycie gazu w okresie od przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego stanowią koszt Wykonawcy robót budowlanych i muszą być przez niego zapłacone przed otrzymaniem zapłaty za fakturę końcową. - Strony postanawiają, że roboty objęte umową będą rozliczone jedną fakturą końcowa za wykonanie przedmiotu zamówienia. - Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie protokół końcowego odbioru robót. Należność za fakturę końcową zostanie uregulowana po przedstawieniu Zamawiającemu oświadczenia Podwykonawcy o uregulowaniu przez Wykonawcę wszystkich zobowiązań w pełnej wartości robót wykonanych przez Podwykonawcę, w ramach niniejszej umowy wraz z dokumentem rozliczeniowym potwierdzającym dokonanie przez Wykonawcę zapłaty za roboty wykonane przez Podwykonawcę w okresie rozliczeniowym (łącznie z kopią przelewu bankowego potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) lub po pisemnym oświadczeniu Wykonawcy, że roboty w okresie rozliczeniowym, którego dotyczy faktura wykonywał siłami własnymi. - Faktura końcowa może być wystawione po protokolarnym końcowym odbiorze robót przez Zamawiającego i przekazaniu uporządkowanego terenu budowy Zamawiającemu przy udziale Inspektora Nadzoru oraz Użytkownika. - Termin płatności faktury ustala się do 30 dni od daty dostarczenia ich Zamawiającemu. UWAGA: Wszelkie prace wykonywane będą na obiekcie czynnym i należy je przeprowadzać w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 06.08.2012r. przed godz. 09.00. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 Prawa Zamówień Publicznych,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach