Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
- Data zamieszczenia: 2012-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul Podwale 31-33 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Kompleksowy remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych w Komendzie Powiatowej Policji w Kamiennej Górze, przy ul. Lubawskiej 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Kompleksowy remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych w Komendzie Powiatowej Policji w Kamiennej Górze, przy ul. Lubawskiej 6. 2.Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: prace demontażowe i wyburzenia, roboty fundamentowe i murarskie, posadzki, tynki, malowanie, glazury, ocieplenie ścian, kraty, okna i drzwi, instalacja hydrantowa, instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja centralnego ogrzewania, wentylacja mechaniczna, instalacja elektryczna, instalacja przyzywowa, instalacja alarmowa, instalacja kontroli dostępu, instalacja monitoringu, instalacja logiczna i telefoniczna, instalacja połączeń wyrównawczych. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa, opracowana przez: Biuro Projektów AM+ mgr inż. arch. Anna Michno, ul. Browarowa 1, Kamienna Góra zgodnie z przedmiarem robót, technologią robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektem budowlanym i projektem wykonawczym. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych, przedmiar robót, projekt budowlany, projekt wykonawczy - stanowiące odpowiednio załącznik nr 11, nr 10, nr 12, nr 13 do siwz. 4.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. 5.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym przez Zamawiającego w załączonym przedmiarze robót (załącznik nr 10), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11), projektem budowlanym (załącznik nr 12 do siwz) oraz projektem wykonawczym (załącznik nr 13 do siwz) oraz zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym w projekcie umowy. 6.Wykonawca wykona roboty zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 7.Wykonawca dostarczy materiały budowlane i urządzenia konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodne z zakresem rzeczowym, wraz z certyfikatami, atestami, i innymi świadectwami określonymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały, o których mowa muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, wymaganiom siwz oraz powszechnie obowiązującym przepisom prawa. 8.Wykonawca wykonana przedmiot umowy z materiałów własnych, fabrycznie nowych, a ponadto poniesie koszty związane z: -ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia, -przeprowadzaniem wymaganych prób i badań, -zorganizowaniem placu budowy i zaplecza, 9.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram robót, który będzie integralną częścią umowy, ze szczególnym uwzględnieniem: - terminów realizacji robót przygotowawczych dla poszczególnych etapów robót, - kolejności wykonywanych prac - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452124134
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 14 630,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną