Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana instalacji wodno-sanitarnej oraz armatury łazienkowej w Szkole Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana instalacji wodno-sanitarnej oraz armatury łazienkowej w Szkole Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana instalacji wodno-sanitarnej oraz armatury łazienkowej w Szkole Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót:ul. Grabowska 1-3 w Ostrowie Wielkopolskim. II. Zamówienie obejmuje: 1. Wymianę armatury łazienkowej (ubikacje, pisuary, umywalki z zasilaniem w ciepłą wodę wraz wykonaniem instalacji kanalizacyjnej. Zakres obejmuje także wymianę instalacji ciepłej wody i kanalizacji w kuchni, pokoju zastępcy dyrektora i pokoju pielęgniarek). 2. Wymianę oświetlenia i instalacji wentylatorów. 3. Przebudowę sanitariatów z wykonaniem ścianek systemowych, ułożenie posadzek i płytek ściennych oraz malowanie pomieszczeń. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Przebieg wykonanej zewnętrznej sieci zasilania odbiorników w ciepłą wodę z węzła należy zarejestrować w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 4. W terminie 21 dni od daty podpisania umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu uzgodniony z nim harmonogram rzeczowo-finansowy robót w podziale miesięcznym. 5. W 2014 r. zrealizowane zostaną płatności maksymalnie do wysokości środków przewidzianych w budżecie na ten cel, tj. do kwoty 106.000,00. Pozostała płatność zostanie zrealizowana w 2015 r. Zakres rzeczowy robót przewidywanych w 2014 r. ustalą wykonawca wraz z przedstawicielem zamawiającego i dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 5. IV. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Projekt budowlany - architektura i konstrukcja - załącznik nr 9, 2. Projekt budowlany - wewnętrzne instalacje elektryczne - załącznik nr 10, 3. Projekt budowlany - instalacja wod-kan oraz c.w.u - załącznik nr 11, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 12, 5. Przedmiar robót - załącznik nr 13 (w wersji pdf oraz ath). UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 9.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach