Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Młodzieżowy Dom Kultury w Jaśle – Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Ożennej”

Powiat Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 134 463 189
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
    ul. Rynek 18
    38200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410 w. 108, fax. 134 463 189
    REGON: 37044025800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Młodzieżowy Dom Kultury w Jaśle – Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Ożennej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Młodzieżowy Dom Kultury w Jaśle – Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Ożennej”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Roboty w budynku strażnicy (pow. użytkowa 971,00 m2) objęte dokumentacją projektową, tj.: i. Roboty rozbiórkowe: demontaż pokrycia z blachy, obróbek blacharskich i rynien, demontaż niektórych elementów więźby dachowej drewnianej, demontaż istniejących okien drewnianych, wyburzenie istniejących ścianek działowych murowanych, wykucie otworów w ścianach konstrukcyjnych murowanych, rozbiórka istniejących posadzek na wszystkich kondygnacjach, odkopanie ścian fundamentowych do poziomu posadowienia budynku celem wykonania izolacji pionowej i poziomej oraz drenażu, demontaż urządzeń sanitarnych i instalacji wod- kan, demontaż instalacji elektrycznych, skucie części istniejących tynków wewnętrznych ii. Roboty budowlano – montażowe: wykonanie konstrukcji lukarn i stropu nad poddaszem, wydłużenia krokwi do wykonania okapu, ułożenia foli dachowej (paroprzepuszczalnej), ołacenia, pokrycia z blachodachówki wraz z obróbkami i rynnami, obłożenie kominów styropianem i wykonanie tynku cienkowarstwowego, osadzenie kratek wentylacyjnych w kominach, wykonanie czapek na kominach z blachy powlekanej, montaż okien dachowych wg projektu, wyłazu dachowego oraz 2 kpl klap dymowych wraz z konstrukcją nośną, izolacji cieplnej wełną, paroizolacji poddasza, ścianek działowych na poddaszu z płyt k. gipsowych na ruszcie metalowym, ścianek działowych na pozostałych poziomach budynku z bloczków pianobetonowych gr 12 cm i 8 cm, wykonanie nowej podbudowy i posadzek w piwnicy budynku, wykonanie izolacji zewnętrznej pionowej ścian fundamentowych, wykonanie izolacji poziomej fundamentów metodą iniekcji krystalicznej, wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych styropianem wraz z wyprawą elewacyjną, montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych, montaż drzwi wewnętrznych płytowych, montaż okien pcw wg zestawienia, dostosowanie istniejących przewodów wentylacyjnych i dymowych do projektowanych pomieszczeń. iii. Roboty wykończeniowe: tynki wewnętrzne, parapety wewnętrzne z konglomeratu gr 3 cm, posadzki ( w pokojach – panele podłogowe, w łazienkach, korytarzach, pomieszczeniach piwnic – terakota i gres), ściany łazienek licowane płytkami glazurowymi, malowanie farbami akrylowymi, tynki zewnętrzne cienkowarstwowe akrylowe, cokoły licowane płytkami klinkierowymi mrozoodpornymi, rury spustowe i parapety zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej w kolorze pokrycia dachu, opaska wokół budynku, kolorystyka: ściany zewnętrzne – kolor kremowy, okładziny schodów żelbetowych zewnętrznych i wewnętrznych płytkami. iv. Roboty elektryczne: montaż wyłącznika p.poż, rozdzielnic, wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtykowych 230 V, 400 V, instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacji połączeń wyrównawczych, instalacji zasilania kotłowni, hydroforni, wykonanie ochrony przepięciowej, wykonanie instalacji odgromowej, alarmowej, sieci okablowania strukturalnego, instalacji CCTV, wykonanie (wokół budynku strażnicy i parkingu) 11 szt opraw oświetleniowych LED 50 W na słupach aluminiowych wysokości 6 m wraz z ułożeniem kabli do tych lamp, ułożenie kabli do studni. Budynek posiada istniejący elektroenergetyczny przyłącz n/N. v. Roboty sanitarne: wykonanie instalacji wodociągowej obejmującej: instalację wody zimnej, ciepłej wody i cyrkulacji, instalację p.poż. oraz wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią i instalacją solarną, wykonanie instalacji gazowej wraz z montażem zbiornika podziemnego dla LPG V= 6 400 L, wykonanie przyłącza wodociągowego z istniejącej studni + czyszczenie studni (od studni do budynku strażnicy) oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej (od budynku do zbiornika bezodpływowego: budynek strażnicy – S2 - S4 – zbiornik bezodpływowy) obejmującego: demontaż osadnika (dwukomorowego) i wykonanie dwukomorowego zbiornika bezodpływowym V = 40 m3. vi. Montaż platformy dla osób niepełnosprawnych (platforma pionowa prosta 100x80 cm. b. Chodnik z kostki brukowej – dojazd do platformy dla osób niepełnosprawnych + odbój od budynku. c. Parking o wymiarach 15 x 15 m o nawierzchni z płyt ażurowych typu MEBA z zasypaniem otworów ziemią (wraz z demontażem podziemnego zbiornika paliw). d. Przebudowę istniejącego zjazdu o nawierzchni z mieszanki asfaltowej e. Ogrodzenie – rozebranie starego ogrodzenia (295,2 mb) i wykonanie nowego wg. projektu (512,78 mb) f. Ścieżki edukacji przyrodniczej wg. załącznika do projektu zagospodarowania działki. 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: a. Przebudowy bud. Garaży. b. Budowy: boiska do piłki siatkowej, placu zabaw, parkingu przesiadkowego, altan, bud. administracyjnego, zjazdu publicznego, przyłącza wodociągowego z budynku strażnicy do umywalni i bud. administracyjnego, przyłącza kanalizacyjnego od budynku strażnicy do umywalni i bud. administracyjnego, zasilania w energię elektryczną: budynku umywalni, administracyjnego, altan, parkingu przesiadkowego, boiska do piłki siatkowej, placu zabaw i zielonych terenów rekreacyjnych. c. Wykonania zielonych terenów rekreacyjnych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) dokumentacja projektowa – załącznik nr 6 do SIWZ 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3. Zamawiający zaleca, by w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się umieszczenie dokumentów wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Rymanowie Nr 53 8636 0005 2001 0004 5740 0009. Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a)SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie wykonawca składa wraz z ofertą wg załącznika (wzór) nr 9.4. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach