Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. „Termomodernizacja Sali Sesyjnej przy Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim” i „Modernizacja budynku Sali Sesyjnej przy al. Powstańców Wielkopolskich na Dom Obywatelski w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej"

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
    REGON: 63197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umostrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. „Termomodernizacja Sali Sesyjnej przy Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim” i „Modernizacja budynku Sali Sesyjnej przy al. Powstańców Wielkopolskich na Dom Obywatelski w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. „Termomodernizacja Sali Sesyjnej przy Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim” i „Modernizacja budynku Sali Sesyjnej przy al. Powstańców Wielkopolskich na Dom Obywatelski w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej”. 3.1. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 14, dz. nr 8/15, 8/16 obręb 0078. 3.2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, dokumenty w zakresie termomodernizacji: 2. Projekt budowlano – wykonawczy b. architektoniczna, termomodernizacja – załącznik nr 10, 3. Projekt budowlano – wykonawczy b. elektryczna, termomodernizacja – załącznik nr 11, 4. Projekt budowlano – wykonawczy b. architektoniczna, odtworzenie sufitu – załącznik nr 12, 5. Projekt budowlano – wykonawczy b. elektryczna, odtworzenie sufitu – załącznik nr 13, 6. Projekt budowlano – wykonawczy b. sanitarna, odtworzenie sufitu – załącznik nr 14, 7. Audyt oświetlenia wewnętrznego – załącznik nr 15, 8. Audyt energetyczny budynku – załącznik nr 16, 9. Ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna – załącznik nr 17, 10. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. budowlana - termomodernizacja – załącznik nr 18, 11. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. elektryczna - termomodernizacja – załącznik nr 19, 12. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. sanitarna - termomodernizacja – załącznik nr 20, 13. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. budowlana – odtworzenie sufitu – załącznik nr 21, 14. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. elektryczna – odtworzenie sufitu – załącznik nr 22, 15. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. sanitarna – odtworzenie sufitu – załącznik nr 23, 16. Przedmiar robót b. budowlana – termomodernizacja – załącznik nr 24, 17. Przedmiar robót b. elektryczna - termomodernizacja – załącznik nr 25, 18. Przedmiar robót b. sanitarna - termomodernizacja – załącznik nr 26, 19. Przedmiar robót b. budowlana - odtworzenie sufitu – załącznik nr 27, 20. Przedmiar robót b. elektryczna - odtworzenie sufitu – załącznik nr 28, 21. Przedmiar robót b. sanitarna - odtworzenie sufitu – załącznik nr 29, dokumenty w zakresie modernizacji: 22. Projekt budowlany, wielobranżowy – modernizacja – załącznik nr 30, 23. Projekt budowlany, szczegóły wykonawcze b. architektoniczna – modernizacja – załącznik nr 31, 24. Projekt budowlany, szczegóły wykonawcze b. konstrukcyjna – modernizacja – załącznik nr 32, 25. Projekt budowlano – wykonawczy b. elektryczna – modernizacja – załącznik nr 33, 26. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – b. budowlana – modernizacja – załącznik nr 34, 27. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – b. elektryczna – modernizacja – załącznik nr 35, 28. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – b. sanitarna – modernizacja – załącznik nr 36, 29. Przedmiar robót – b. budowlana – modernizacja – załącznik nr 37, 30. Przedmiar robót – b. elektryczna – modernizacja – załącznik nr 38, 31. Przedmiar robót – b. sanitarna – modernizacja – załącznik nr 39. 3.3. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1) w zakresie termomodernizacji: a) roboty budowlane: - roboty związane z demontażem i montażem istniejących elementów ze ścian budynku, ­- roboty rozbiórkowe, ­- roboty związane z demontażem i montażem stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami wewnętrznymi i wyprawami tynków, - roboty związane z demontażem i montażem nowych parapetów zewnętrznych, ­- roboty związane z wykonaniem izolacji termicznej ścian wraz z tynkami, - roboty związane z wykonaniem izolacji termicznej podcieni, ­- roboty związane z wykonaniem izolacji termicznej cokołów wraz z koniecznymi robotami ziemnymi, - roboty związane z demontażem i montażem utwardzeń z kostki betonowej wraz z demontażem odwodnień liniowych, ­- roboty związane z termomodernizacją dachu, wymianą obróbek blacharskich oraz wykonaniem nowego odwodnienia i orynnowania dachu, ­- roboty związane z odtworzeniem sufitu podwieszanego w pomieszczeniu auli i klatki schodowej, b) roboty sanitarne: - roboty związane z demontażem istniejących elementów wentylacji mechanicznej, ­- roboty związane z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, ­- roboty związane z dostawą i montażem central wentylacyjnych wraz z konstrukcjami wsporczymi, ­- roboty związane z wykonaniem instalacji ciepła technologicznego do central wentylacyjnych, ­- roboty związane z wykonaniem instalacji automatyki urządzeń wentylacyjnych, c) roboty elektryczne: ­- roboty związane z wykonaniem instalacji zasilania i okablowania urządzeń wentylacji mechanicznej, ­- roboty związane z dostosowaniem istniejących skrzynek i zabezpieczeń elektrycznych do rozbudowywanej instalacji elektrycznej, - roboty związane z wykonaniem instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego w pomieszczeniu auli i klatki schodowej, 2) w zakresie modernizacji: a) roboty budowlane: ­- roboty związane z demontażem i montażem konstrukcji i pokrycia dachu, ­- roboty związane z demontażem istniejących sufitów w pomieszczeniach poza pomieszczeniami auli i klatki schodowej, - roboty związane z montażem klap dymowych, ­- roboty związane z montażem rolet zewnętrznych i wewnętrznych, ­- roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, ­- roboty związane z wykonaniem nowych fundamentów, ­- roboty związane z wykonaniem nowych podłóg wraz z warstwami izolacyjnymi, ­- roboty związane z wykonaniem schodów żelbetowych, ­- roboty murowe, ­- roboty związane z wykonaniem iniekcji grawitacyjnej - przeciwwilgociowej, ­- roboty związane z izolacją termiczną ścian nie objętych termomodernizacją, ­- roboty związane z wykonaniem tynków wewnętrznych, ­- roboty związane z wykonaniem okładzin ścian, podłóg i schodów, ­- roboty związane z wykonaniem wykładzin PCV, ­- roboty związane z wykonaniem sufitów podwieszanych z G-K, REI60, ­- roboty związane z wykonaniem nowych sufitów kasetonowych nie ujętych w termomodernizacji, ­- roboty związane z montażem stolarki wewnętrznej oraz zewnętrznej nie ujętej w termomodernizacji, ­- roboty związane z montażem balustrad schodowych, schodów z kraty typu Wema oraz wycieraczek systemowych, ­- roboty związane z montażem ściany mobilnej oraz ścianek HPL, ­- roboty malarskie i wykończeniowe, ­- roboty związane z montażem windy zewnętrznej oraz platformy schodowej, ­- roboty związane z izolacją termiczną i przeciwwilgociową ścian fundamentowych poniżej poziomu uwzględnionego w termomodernizacji, - roboty związane z wykonaniem utwardzeń oraz zagospodarowaniem terenu, b) roboty sanitarne: ­- roboty związane z wykonaniem instalacji klimatyzacji, ­- roboty związane z wykonaniem instalacji C.O. ­- roboty związane z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej, oraz hydrantowej ­- roboty związane z wykonaniem instalacji kanalizacji deszczowej i drenażu, c) roboty elektryczne: - roboty związane z wykonaniem nowej instalacji zasilania i okablowania wraz z odrębną instalacją zasilania komputerów, - roboty związane z dostosowaniem istniejących skrzynek i zabezpieczeń elektrycznych do rozbudowywanej instalacji elektrycznej, - roboty związane z wykonaniem instalacji odgromowej, ­- roboty związane z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej, ­- roboty związane z wykonaniem instalacji systemu oddymiania, ­- roboty związane z wykonaniem oświetlenia, ­- roboty związane z wykonaniem instalacji niskonapięciowej w tym instalacji alarmowej, nagłośnienia, transmisji video, monitoringu i strukturalnej wraz z wykonaniem punktu dystrybucyjnego z urządzeniami zarządzalnymi, - roboty związane z montażem dodatkowych czterech kamer transmitujących przebieg sesji wraz z wykonaniem niezbędnej instalacji, 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie: 1) w zakresie termomodernizacji: a) roboty budowlane: - roboty związane z demontażem i montażem utwardzeń z kostki betonowej, b) roboty sanitarne: ­- roboty związane z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, c) roboty elektryczne: ­- roboty związane z wykonaniem instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego w pomieszczeniu auli i klatki schodowej, 2) w zakresie modernizacji: a) roboty budowlane: ­- roboty związane z montażem rolet zewnętrznych i wewnętrznych, ­- roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, ­- roboty murowe, - roboty związane z wykonaniem iniekcji grawitacyjnej - przeciwwilgociowej, ­- roboty związane z wykonaniem sufitów podwieszanych z G-K, ­- roboty związane z wykonaniem nowych sufitów kasetonowych, ­- roboty związane z wykonaniem utwardzeń oraz zagospodarowaniem terenu, b) roboty sanitarne: ­- roboty związane z wykonaniem instalacji klimatyzacji, ­- roboty związane z wykonaniem instalacji C.O. ­- roboty związane z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej, oraz hydrantowej, ­- roboty związane z wykonaniem instalacji kanalizacji deszczowej i drenażu, c) roboty elektryczne: - roboty związane z wykonaniem oświetlenia, ­- roboty związane z wykonaniem instalacji niskonapięciowej w tym instalacji alarmowej, nagłośnienia, transmisji video, monitoringu i strukturalnej wraz z wykonaniem punktu dystrybucyjnego z urządzeniami zarządzalnymi. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, projektów budowlano-wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, audytu oświetlenia wewnętrznego, audytu energetycznego budynku, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej – stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 50.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: - zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, - wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, - zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, - zawierać zakres powierzonego zasobu, - zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane. 2) osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: - zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, - wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, - zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, - wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia. 2. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). II. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach