Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na os. Tęczowym” - droga osiedlowa od ul. Akacjowej do budynku nr 8 w Dzierżoniowie

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2019-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 890717830
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.dzierzoniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na os. Tęczowym” - droga osiedlowa od ul. Akacjowej do budynku nr 8 w Dzierżoniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na os. Tęczowym” - droga osiedlowa od ul. Akacjowej do budynku nr 8 w Dzierżoniowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące w szczególności: 1) Przebudowę drogi o nawierzchni kostki betonowej; 2) Przebudowę chodników o nawierzchni z kostki betonowej; 3) Budowę kanalizacji deszczowej Ø 200 -250 z wpięciem w ulicy Akacjowej, wraz z przykanalikami i wpustami ulicznymi; 4) Demontaż istniejących słupów oświetleniowych wraz z oprawami; 5) Montaż nowych słupów oświetleniowych wraz z oprawami LED i kablem. Zasilanie instalacji oświetlenia ulicznego z istniejącej lampy PO-47; 6) Opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia i wdrożenie czasowej i stałej organizacji ruchu. W stałej organizacji ruchu należy uwzględnić: - poszerzenie istniejącego progu zwalniającego do szerokości przebudowywanej drogi wraz z jego wykonaniem, - nowe oznakowanie pionowe i poziome miejsc dla osób niepełnosprawnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 3 lipca 2015r. wraz z ich wykonaniem; 7) Demontaż istniejącego oznakowania pionowego i poziomego oraz blokad parkingowych na czas wykonywanych robót. Zdemontowane oznakowanie i blokady parkingowe należy ponownie zamontować; 8) Wycinkę, karczowanie, wywóz i utylizację 3 drzew o obwodzie pnia 45cm; 9) Wykonanie robót związanych z połączeniem przebudowywanej drogi, wjazdów, chodników z istniejącymi sąsiadującymi ulicami, chodnikami, ścieżką rowerową, dojściami do budynków, itp. W przypadku ingerencji w obiekty przyległe należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie itp.; 10) Wyregulowanie do zaprojektowanych rzędnych wszystkich istniejących urządzeń (zasuw, zaworów, studni, kratek itp.) znajdujących się w pasie realizowanych robót; 11) Wymianę włazów, pokryw i pierścieni odciążających istniejących studni kanalizacji sanitarnej w drodze wraz z ich regulacją, znajdujących się w obszarze realizacji robót budowlanych; 12) Zagospodarowanie terenów zielonych poprzez nawiezienie humusu i obsiewem trawą. 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych oraz pozwoleniem na budowę nr 437/2016 z dnia 08.06.2016r. 2.2 Szczegółowy zakres robót odcinka B-B od 0 + 000,00 do 0 + 123,49 określają: 1) projekt wykonawczy i budowlany pn. „Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na osiedlu Tęczowym” - branża drogowa. Projektant mgr inż. Tomasz Cabała, 2) projekt wykonawczy i budowlany pn. „Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na osiedlu Tęczowym” - branża sanitarna. Projektant mg inż. Marek Artymiak, 3) projekt wykonawczy i budowlany pn. „Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na osiedlu Tęczowym” - branża elektryczna. Projektant mgr inż. Dariusz Ożóg, 4) Specyfikacja techniczna – „Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na osiedlu Tęczowym” – branża drogowa, sanitarna i elektryczna. 2.3 Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt III ppkt 2 SIWZ zobowiązuje się do: 1) Protokolarnego przejęcia placu budowy oraz jego zabezpieczenia i należytego utrzymania; 2) Zapewnienia dojść do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji; 3) Organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów. Zabrania się składowania materiałów na ciągach komunikacyjnych; 4) Czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych; 5) Wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom; 6) Zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót; 7) Uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót; 8) Wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów (odl. ok.12 km); 9) Wywozu pochodzących z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji do zakładu utylizacji w Wałbrzychu na odległość ok. 50 km; 10) Przekazania Zamawiającemu z dowozem (odl. ok.7km) zdemontowanych starych słupów oświetleniowych wraz z oprawami; 11) Przekazania Zamawiającemu kostkę z rozbiórki z dowozem na (odl. ok.7 km); 12) Obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na płycie CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ w formacie TIF); 13) Ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia lub konieczności ich przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenie lub założenie nowych; 14) Wykonania badań, sprawdzeń i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz wszelkich badań odbiorowych; 15) Przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji i istotnych warunków zamówienia; 16) Wykonania Planów Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia i dostarczenia 1 egz. Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy; 17) Przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §3 ust.1 świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 917 ze zm.); 18) Poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji o pozwoleniu na budowę nr 437/2016 z dn. 08.06.2016r. wydanej przez Starostę Dzierżoniowskiego oraz wykonania zobowiązań wynikających z uzyskanych decyzji, uzgodnień i opinii oraz warunków przyłączenia dołączonych do dokumentacji projektowej oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych; 19) Opłaty i wykonania wszelkich formalności z zajęciem pasa drogowego celem realizacji robót; 20) Przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót , w terminie do 7 dni od podpisania umowy; 21) Uczestnictwa kierownika budowy i kierowników robót w cotygodniowych radach budowy; i poniesienia z tego tytułu kosztów. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowalnych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót. 3.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III ppkt 2 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. i. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt III ppkt 2 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000), tj.: w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę pracowników w związku z przetwarzaniem danych osobowych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w §4 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), Zamawiający przewiduje kary umowne w wysokości określonej w § 12 ust. 1 pkt 1 lit. f projektu umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w §3 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) czynności; e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pod warunkiem, że ich parametry techniczne będą nie gorsze niż określone w SIWZ i jej załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: 1. w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A i B , 2. pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 lit. C do SIWZ, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach