Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn. „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
  • Data zamieszczenia: 2018-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn. „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja robót budowlanych, tj. wykonanie remontu i przebudowy Traktu Porodowego i Oddziału Położniczego w ramach Projektu pn.: Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem” Zakres robót objęty niniejszym zamówieniem obejmuje realizację: ETAPU I – Trakt Porodowy, polegający na remoncie i przebudowie pomieszczeń znajdujących się w budynku 1C wraz z przebudową wentylacji mechanicznej i klimatyzacji na potrzeby Traktu Porodowego. ETAPU II – Oddział Położniczy, polegający na remoncie i przebudowie pomieszczeń znajdujących się w budynku 1A na potrzeby Oddziału Położniczego. ETAPU III – Oddział Położniczy, polegający na remoncie i przebudowie pomieszczeń znajdujących się w budynku 1C na potrzeby oddziału Położniczego. Zamawiający przewiduje jednoczesną realizację wszystkich etapów inwestycji. Zakres robót objęty w/w etapami polega na: kompleksowej przebudowie i modernizacji instalacji sanitarnych (wodno – kanalizacyjnych, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, centralnego ogrzewania, gazów medycznych), instalacji elektrycznych i teletechnicznych, w ramach których zostanie utworzona m,in. kontrola dostępu i monitoring ciągów komunikacyjnych. Obiekt będzie spełniał wszystkie wymagania w zakresie ochrony przeciwpożarowej, sanitarno – epidemiologicznej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca robót również zakupi, zainstaluje i uruchomi wyposażenie medyczne, tj. – sufitowe jednostki zasilające (26 sztuk), kolumnę chirurgiczną (1 sztuka) oraz kolumnę anestezjologiczną (1 sztuka) wyspecyfikowane w Załącznikach nr 11.9; 11.10 i 11.11 do Opisu Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z opracowaną w tym zakresie dokumentacją projektową budowlaną i wykonawczą oraz przeprowadzi szkolenie personelu medycznego i obsługi technicznej w przedmiocie dostarczonego wyposażenia medycznego i urządzeń technicznych (m.in. central wentylacyjnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - wpłacone na konto Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu – PKO BP S.A. Oddział w Elblągu Nr 33 1020 1752 0000 0102 0006 3727 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg na wykonanie robót budowlanych – znak sprawy …/2018”. W pozostałych przypadkach (ust. 8.3. pkt. b), c), d), e) SIWZ) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w ust. 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zwrot wadium Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8.9.1. SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać, składać się następujących dokumentów: Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru Umowy bez zastrzeżeń. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty wymienione w pkt. 6.2.1 i 6.2.2. SIWZ – Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami postępowania przetargowego zawartymi w SIWZ, kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ (w tym ze wzorem umowy) i że nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz że przyjmuje warunki w niej zawarte bez zastrzeżeń, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Formularzem Oferty. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku uznania oferty Wykonawcy za najkorzystniejszą zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego, której wzór stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Formularzem Oferty. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy). Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust. 3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie / nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wraz z klauzulą informacyjną stanowiąca Załącznik nr 5 do SIWZ. Zobowiązanie podmiotów trzecich, w sytuacji gdy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, które zobowiązały się do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ust 2 ustawy Pzp. - Załącznik Nr 9 do SIWZ. Specyfikację techniczną dostarczanego wyposażenia medycznego – Załącznik nr 11.9; 11.10 i 11.11. do OPZ Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w terminie i miejscu określonym w pkt 11 SIWZ. Wykaz wszystkich załączników – spis zawartości złożonej oferty. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca złoży: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga!!! Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie wg Załącznika nr 6 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach