Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1828R Święcany - Lisów oraz Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1828R Święcany - Lisów - I etap

Powiat Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 013 4463189
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
    ul. Rynek 18 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410 w. 108, fax. 013 4463189
    REGON: 37044025800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1828R Święcany - Lisów oraz Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1828R Święcany - Lisów - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych: 1) Zadanie nr 1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1828R Święcany - Lisów, obejmujące m.in.: a) wykonanie robót przygotowawczych: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej - ilość ok. 8 tys. m2, rozbiórka elementów dróg i ulic; b) wykonanie robót ziemnych: wykonanie wykopów - ilość ok 5 tys. m2, wykonanie nasypów ilość ok. 770 m2, wykonaniu warstwy wzmacniającej podłoże poprzez ułożenie geosiatki o sztywnych węzłach ilość ok. 5 tys. m2; c) wykonanie podbudowy: profilowanie koryta ilość około 5 tys. m2, podbudowa z kruszywa naturalnego ilość ok. 10 tys. m2, podbudowa z kruszywa łamanego 7,5 tys. m2, podbudowa z betonu asfaltowego ilość ok. 6 tys. m2, oraz wyrównanie podbudowy ilość około 21 t; d) wykonanie podbudowy: nawierzchnie z betonu asfaltowego - ilość ok. 7 tys. m2, nawierzchnie z kostki brukowej 100 m2, nawierzchnie z kruszywa łamanego ilość około 600 m2; e) wykonanie robót odwadniających korpus drogi w skład których wchodzą przepusty pod koroną drogi z rur żelbetowych o średnicy fi100 cm długości około 20 m wraz z studnią wylotową i wlotową, przepusty pod zjazdami i skrzyżowaniami z drogami gminnymi, rowy kryte - odcinkowo ?600 mm długość około 70 m oraz ?800 mm długość około 180 m, separator, studzienki ściekowe i przykanaliki z bezpośrednim wylotem do rowu otwartego, odprowadzenie wód z przepustu w km 3+168 do odbiornika; f) wykonanie robót wykończeniowych: plantowanie powierzchni skarpy, dna wykopów i korony drogi ilość ok. - 8 tys. m2, humusowanie i obsianie skarp ilość około 8 tys. m2; g) wykonanie barier ochronnych stalowych i oznakowanie pionowe drogi; h) umocnienie ścieków elementami betonowymi ilość ok. 80 m; i) umocnienie skarp i dna kanałów płytami ażurowymi ilość ok. 150m2. 2) Zadanie nr 2: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1828R Święcany - Lisów - I etap obejmujące m.in.: a) przebudowę sieci gazowej obejmującą przebudowę odcinaka z rur polietylenowych przewodowych: przyłącza domowe 1 szt., sieci długość około 500 m, rur osłonowych długość około 79 m, rur stalowych długość około 3,0 m; b) przebudowę sieci elektroenergetycznej obejmującą przebudowę urządzeń elektroenergetycznych będących w kolizji z projektowaną rozbudową drogi powiatowej z wyniesieniem słupów poza obszar kolizji. Wymianę przewodów gołych AL w przęsłach ulegających wydłużeniu na przewodach, wymianę przyłącza do budynku mieszkalnego na wykonany przewodem izolacyjnym. Przebudowę sieci telekomunikacyjnej stanowiącej własność firmy Multimedia Polska S.A. Przełożenie istniejącego słupa oświetleniowego wraz z kablem zasilającym słup poza obręb kolizji z projektowaną rozbudową drogi. Przebudowa sieci teletechnicznej obejmuje przebudowę odcinka kabla ziemnego długość około 95 m w pobliżu 4+395 km drogi. Przebudowa sieci teletechnicznej obejmuje przebudowę odcinka kabla ziemnego długość około 65 m w pobliżu 3+935 do 3+995 km drogi. Przebudowa sieci teletechnicznej obejmuje przebudowę odcinka kabla ziemnego długość około 200 m w pobliżu 3+655 do 3+789 km drogi; c) przebudowę sieci teletechnicznej obejmującą przebudowę odcinka kabla ziemnego o długości około 150 m w pobliżu 3+455 do 3+655 km drogi. Przełożenie istniejącego odcinka kabla ziemnego długość 21 m w pobliżu 3+875 do 3+895 km drogi. Przebudowę trzech odcinków kabla ziemnego długość około 210 m w pobliżu 3+255 do 3+455 km drogi. Przebudowa istniejącego odcinka kabla ziemnego długość 19 m w pobliżu 3+455 km drogi. Zabezpieczenie istniejących oraz projektowanych kabli rurami ochronnymi. 2. Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, a przed złożeniem przez Zamawiającego pisemnego wniosku o wypłatę dotacji, Wykonawca zamontuje dwie sztuki tablic promocyjnych (wzór tablic stanowi załącznik nr 11 do siwz). 3. Tablice, o których mowa w pkt. 2 winny spełniać następujące wymogi: a) tablica dwustronna; b) minimalna wielkość tablicy to 90 cm x 120 cm, umocowana na dwóch podporach. Wysokość podpór od podłoża do dolnej krawędzi tablicy powinna być nie mniejsza niż 200 cm; c) pozostałą wielkość tablicy będą wyznaczać zapisy dotyczące nazwy projektu. Treść zapisów będzie decydować o potrzebie zwiększenia powierzchni tablicy ponad podany rozmiar minimalny; d) tło tablicy - kolor niebieski; e) napisy w kolorze białym - rozmiar liter należy dobrać tak, aby treść była czytelna dla osób podróżujących środkami lokomocji; f) tablice winny zostać umieszczone w miejscu nie zagrażającym bezpieczeństwu ruchu drogowego pojazdów i pieszych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministrów: Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. z 2002r. Nr 170 poz. 1393 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa uchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181). 4. Przed wykonaniem tablic wykonawca przedłoży zamawiającemu ich projekt, celem akceptacji. Tablicę muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. 5. Przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki nr 8 i 9). 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. Roboty te nie spowodują zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty takie nazywane są robotami zaniechanymi. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego. W przypadku odstąpienia od całego elementu robót nastąpi odliczenie wartości tego elementu, od ogólnej wartości przedmiotu umowy. W przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego, przygotowanego przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą na podstawie odpowiednich KNR-ów lub KNNR-ów w oparciu o następujące założenia: - ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysów szczegółowych złożonych przez Wykonawcę, a ilości wykonanych robót z książki obmiarów; - w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SECOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. 8. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zabezpieczenia robót budowlanych przez cały okres wykonywania robót wraz z tymczasową organizacją ruchu (na podstawie zatwierdzonego Projektu); b) utrzymania zaplecza budowy przez cały okres wykonywania robót; 9. Podjęcia wszelkich niezbędnych działań w przypadku zaistnienia takiej konieczności, celem zapewnienia prawidłowej eksploatacji obiektu. 10. W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji robót oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. 11. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów - produktów - ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. 12. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali szczegółowej inspekcji placu budowy, a w szczególności możliwości dojazdu do niego (na trasie znajdują się mosty z ograniczeniem tonażu) oraz wizji lokalnej na terenie przewidzianej do realizacji inwestycji w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Materiały pochodzące z rozbiórek, nieprzewidziane do ponownego wbudowania, stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe (krawężniki, kostka brukowa, płyty, rury itp.), materiał pochodzący z frezowania nawierzchni asfaltowej, bariery stalowe, znaki drogowe wraz ze słupkami, itp. wykonawca przewiezie na bazę Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle, ul. Przemysłowa. Ziemię z rozbiórki Wykonawca zutylizuje na własny koszt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł do dnia 22.07.2015 r. do godz. 12:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego Wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Rymanowie Nr 53 8636 0005 2001 0004 5740 0009. Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego. 4. Brak wadium (wpłaconego przez Wykonawcę) w wyznaczonym terminie na koncie Zamawiającego spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach