Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w PPWSZ w Nowym Targu, przy ulicy Kokoszków 71, w ramach zadań: 1.Remont Sali nr 006 Budynku „Gorce” na pomieszczenia działu technicznego, 2.Remont łazienek, wymiana oświetlenia i malowanie pomieszczeń Biura Kanclerza, 3.Adaptacja pomieszczenia poddasza w budynku „Gorce” na pokój pracy nauczycieli akademickich

Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 610 709 , fax. 1 082 610 708
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
    ul. Kokoszków 71
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 610 709, fax. 1 082 610 708
    REGON: 49272240400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ppwsz.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w PPWSZ w Nowym Targu, przy ulicy Kokoszków 71, w ramach zadań: 1.Remont Sali nr 006 Budynku „Gorce” na pomieszczenia działu technicznego, 2.Remont łazienek, wymiana oświetlenia i malowanie pomieszczeń Biura Kanclerza, 3.Adaptacja pomieszczenia poddasza w budynku „Gorce” na pokój pracy nauczycieli akademickich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Wykonanie robót budowlanych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu, przy ulicy Kokoszków 71, w ramach zadań: 1.1.Remont Sali nr 006 Budynku „Gorce” na pomieszczenia działu technicznego, 1.2.Remont łazienek, wymiana oświetlenia i malowanie pomieszczeń Biura Kanclerza, 1.3.Adaptacja pomieszczenia poddasza w budynku „Gorce” na pokój pracy nauczycieli akademickich. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1.W ramach Zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest wykonać w szczególności: a) remont pomieszczenia nr 006 w budynku PPWSZ „Gorce” w Nowym Targu znajdującego się na parterze wraz z adaptacją na pomieszczenia biurowe i techniczne pracowników uczelni. Przebudowa układu funkcjonalnego toalet wraz z montażem nowych przyborów sanitarnych (wraz z podejściami do nich), b) remont wraz z robotami przygotowawczymi, instalacyjnymi i wykończeniowymi mającymi na celu odnowienie pomieszczeń i ich adaptację do nowej funkcji. W ramach remontu projektuje się częściową przebudowę układu funkcjonalnego w lekkiej zabudowie G-K, częściową przebudowę instalacji elektrycznej, teletechnicznej i wod.-kan. Wymianie podlega oświetlenie zarówno w pomieszczeniach biurowych, korytarzach oraz toaletach. Prace wykończeniowe polegające na wymianie posadzek, okładzin ściennych, wymianie kasetonów sufitu podwieszanego oraz wykonaniu nowych powłok malarskich ścian i sufitów, wymianę urządzeń higieniczno-sanitarnych a także wyposażenie pomieszczeń w postaci mebli w zabudowie oraz sprzętu ruchomego jak krzesła, stoły, biurka, szafy itp. 2.2. W ramach Zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany jest wykonać w szczególności: a) remont: toalet (łazienek), pomieszczeń biur kanclerza wraz z korytarzem je łączącym, znajdujących się w budynku PPWSZ „Gorce” w Nowym Targu, b) remont polega na przebudowie układu funkcjonalnego toalet wraz z montażem nowych przyborów sanitarnych (wraz z podejściami do nich), c) remont wraz z robotami przygotowawczymi, instalacyjnymi i wykończeniowe mającymi na celu odnowienie pomieszczeń biurowych pracowników Biura Kanclerza PPWSZ. W ramach remontu projektuje się częściową przebudowę i rozbudowę instalacji elektrycznych i wod.-kan. Wymianie podlega oświetlenie zarówno w pomieszczeniach biurowych, korytarzach oraz toaletach. Prace wykończeniowe polegają na wymianie posadzek, okładzin ściennych sanitariatów, wykonaniu nowych powłok malarskich ścian i sufitów, wymianie urządzeń higieniczno-sanitarnych, wymianie stolarki drzwiowej a także wyposażenie pomieszczeń w postaci mebli w zabudowie oraz sprzętu ruchomego jak krzesła, stoły itp. 2.3. W ramach Zadania nr 3 Wykonawca zobowiązany jest wykonać w szczególności: a) adaptacja części poddasza w budynku PPWSZ „Gorce” na pokój pracy nauczycieli akademickich. Adaptacja wraz z dostosowaniem do projektowanej funkcji wymagać będzie wydzielenia części komunikacji (ewakuacji) łączącej obudowane i oddymiane klatki schodowe z pokojem asystenckim, b) adaptacja polegająca na remoncie obejmie roboty przygotowawcze, instalacyjne, budowlane i wykończeniowe na poddaszu mające na celu zaaranżowanie przestrzeni niezagospodarowanej na pokój służący krótkotrwałemu zakwaterowaniem pracowników Uczelni (PPWSZ). Pokój zostanie wyposażony w aneks kuchenny wraz z pomieszczeniem higieniczno-sanitarnym. Pomieszczenie zostanie wyposażone w niezbędne instalacje jak: wod-kan, C.O., C.W.U., wentylację mechaniczną, instalację telewizyjną, elektryczną, systemy sygnalizacji pożaru SAP. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 a, w zakresie opisanym w pkt. 1 ppkt 1.1., zawierający: Opis przedmiotu zamówienia, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót, Załącznik nr 1 b, w zakresie opisanym w pkt. 1 ppkt 1.2., zawierający: Opis przedmiotu zamówienia, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót, Załącznik nr 1 c, w zakresie opisanym w pkt. 1 ppkt 1.3., zawierający: Projekt budowlano - wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót, UWAGA: Dokumentacja techniczna dotycząca zadania polegającego na adaptacji pomieszczenia poddasza w budynku „Gorce” na pokój pracy nauczycieli akademickich jest częścią opracowania zawierającego również dokumentację dot. adaptacji pomieszczeń budynku „Tatry” PPWSZ w Nowym Targu na pokoje asystenckie. Wykonawca zobowiązany jest posłużyć się dokumentacją w zakresie objętym niniejszym zamówieniem tj. adaptacji pomieszczenia poddasza w budynku „Gorce” na pokój pracy nauczycieli akademickich. 4. Roboty będą wykonywane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy – załącznik numer 2 do SIWZ. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady, na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi minimum 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego (parametr punktowany). 6. Jeśli w dokumentacji występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, rysunek konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności - w zakresie opisanym w dokumentacji. 7. Warunki wykonania zamówienia oraz gwarancji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie dopuszcza ofert wariantowych i nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 9. Wykonawca musi dołączyć do oferty kosztorys ofertowy, sporządzony metodą ogólną wg sporządzonego przez siebie przedmiaru robót lub skorzystać z materiału pomocniczego w postaci przedmiaru robót załączonego do SIWZ. 10. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 11. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 12. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 13. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.ppwsz.edu.pl, 14. Wykonawcy zaleca się, przed złożeniem oferty, zapoznanie z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia. 15. Przedmiot umowy należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie: do 120 dni od daty podpisania umowy. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających, o których mowa w art. 56 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach