PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH W LIPNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 87-600 Lipno, ul. Kardynała Wyszyńskiego 47
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH W LIPNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Kardynała Wyszyńskiego 47
87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 340443139 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/puklipno
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych przy obiektach będących własnością Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy obiektach będących własnością Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.Szczegółowy zakres zamówienia znajduje w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 2a – Formularz cenowy, załączniku nr 6 - Projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211350-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środkówdowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie napodstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona ocenyspełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca zobowiązany będzie wykazać, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na kwotę min. 200.000,00 zł. (słownie złotych: dwieście tysięcy złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowej1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składaniaofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wykonali należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej 1 robotębudowlaną polegające na budowie, remoncie lub robotach wykończeniowych w obiektach wielofunkcyjnych.2. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 24.09.2019 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościachtechnicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnieod charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont wewnętrznej części budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie wraz z remontem ogrodzenia i bramy
Dodano: 2020-10-30 - „Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie”
Dodano: 2020-09-29 - Przystosowanie Magazynu Zbożowego w Mogilnie do pełnienia funkcji kulturalnych i społecznych wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2020-06-22 - Wymiana pokrycia dachowego oraz instalacji C.O. w budynku Świetlicy Wiejskiej w Chrostkowie
Dodano: 2019-07-26 - Przebudowa II piętra w budynku hali nr 76 w Grudziądzu przy ul Waryńskiego 32-36 oraz parkingu przy budynku – w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2018-05-04 - Przetarg nieograniczony na budowę Centrum Akceptacji i Aktywności Społecznej przy ul. Wyzwolenia 13 w Paterku (nr 36)
Dodano: 2017-07-13 - Przetarg nieograniczony na budowę Centrum Akceptacji i Aktywności Społecznej przy ul. Wyzwolenia 13 w Paterku (nr 36)
Dodano: 2017-06-23 - Przebudowa i zmian sposobu użytkowania budynku szkoły na świetlicę wiejską, z jej wyposażeniem w miejscowości Lubcz.
Dodano: 2017-05-18 - Budowa garażu na placu Urzędu Gminy
Dodano: 2017-05-16 - Budowa garażu na placu Urzędu Gminy.
Dodano: 2017-04-03