Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH „PRZEBUDOWA I REMONT KLINIKI CHIRURGII DZIECI I ODDZIAŁU ORTOPEDII I TRAUMATOLOGII NARZĄDU RUCHU DZIECI W KLINICZNYM SZPITALU WOJEWÓDZKIM NR 2 IM. ŚW. JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE”

Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35301 Rzeszów, ul. Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 664 000 , fax. 178 664 702
  • Data zamieszczenia: 2018-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
    ul. Lwowska 60
    35301 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 664 000, fax. 178 664 702
    REGON: 69069752900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH „PRZEBUDOWA I REMONT KLINIKI CHIRURGII DZIECI I ODDZIAŁU ORTOPEDII I TRAUMATOLOGII NARZĄDU RUCHU DZIECI W KLINICZNYM SZPITALU WOJEWÓDZKIM NR 2 IM. ŚW. JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH „PRZEBUDOWA I REMONT KLINIKI CHIRURGII DZIECI I ODDZIAŁU ORTOPEDII I TRAUMATOLOGII NARZĄDU RUCHU DZIECI W KLINICZNYM SZPITALU WOJEWÓDZKIM NR 2 IM. ŚW. JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE”. Ogólny zakres rzeczowy robót: 5.1 Roboty budowlane. Roboty wyburzeniowe: wyburzenie fragmentów ścian działowych i nośnych; poszerzenie otworów drzwiowych w ścianach nośnych; skucie okładzin ceramicznych ścian; skucie wszystkich warstw posadzkowych do płyty konstrukcyjnej w pomieszczeniach mokrych, usuniecie warstw wykończeniowych posadzek w pozostałych pomieszczeniach; demontaże sufitów podwieszonych, starej stolarki i ślusarki drzwiowej; demontaże instalacji wewnętrznych, osprzętu elektrycznego i wyposażenia sanitarnego. Wymianie podlegają wszystkie instalacje wod-kan, sanitarne i gazy medyczne. Przewiduje się likwidację jednego dźwigu towarowego przy kuchni oraz zasklepienie otworów stropowych w szybie windowym. Dźwig szpitalny wymieniony zostanie na nowy. Roboty budowlane: wykonanie nowych ścianek działowych, zamurowań, nowych obudów przewodów instalacyjnych i urządzeń sanitarnych; wykonanie: nowych i przeszlifowanie starych tynków z wykonaniem gładzi gipsowej; nowych warstw posadzkowych w pomieszczeniach mokrych w tym izolacji przeciwwilgociowych, wylewek cementowych i posadzek ceramicznych; wykonanie wylewek samopoziomujących i wykładzin PCV; nowych powłok malarskich ścian i sufitów; okładzin ceramicznych ścian; zabezpieczeń ścian( taśmy i narożniki ochronne, poręcze), sufitów podwieszonych; montaż nowej stolarki i ślusarki. W ramach dostosowania budynku do wymagań ochrony przeciwpożarowych wykonane zostaną oddzielenia ppoż. pomiędzy strefami pożarowymi tj: wewnątrz budynku na drogach komunikacyjnych przegrody (witryny) stalowe przeszklone w klasie REI120 z drzwiami EI60, wymienione zostaną okna zewnętrznych PCV na pożarowe oraz okna w klatkach schodowych na okna oddymiające i napowietrzające. 5.2. Roboty sanitarne w tym: Wykonanie: nowych instalacji co z wymianą podejść i grzejników w pomieszczeniach sanitarnych; nowych instalacji wodnych (wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji ciepłej wody) oraz instalacji hydrantowej z wymianą poziomów i pionów od poziomu piwnic do ostatnie kondygnacji oraz przyborów sanitarnych ( wyposażenia i armatury); nowej kanalizacji sanitarnej z wymianą urządzeń sanitarnych i z wymianą pionów sanitarnych. Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej dla pomieszczeń: sal zabiegowych, izolatek, pokoi wzmożonego nadzoru w obu oddziałach. Wentylacja grawitacyjna wyciągowa wspomagana będzie przez obrotowe nasady kominowe – turbowenty oraz hybrydy. Pomieszczenia : gabinety zabiegowe, izolatki, pokoje i dyżurki lekarzy, pom przygotowania leków, pom. socjalne pielęgniarek oraz pokoje chorych dzieci do 3 lat będą wyposażone w klimatyzatory pracujące w układzie multisplit ( po 2 układy dla każdego oddziału). Jednostki zewnętrzne zamontowane będą na dachu budynku. Wykonanie również klimatyzacji miejscowej w pom dystrybucyjnym wykonanym dla potrzeb instalacji okablowania strukturalnego serwerowi. 5.3.Roboty elektryczne: Na potrzeby obsługi modernizowanej instalacji elektrycznej obu oddziałów zostaną wykonane nowe instalacje silnoprądowe: WLZ energii podstawowej, rezerwowej i gwarantowanej, nowa rozdzielnia główna i tablice rozdzielcze na poziomie wysokiego parteru i I piętra. Doprowadzona zostanie dodatkowa linia kablowa zasilania rezerwowego z rozdzielni nn agregatów prądotwórczych zlokalizowanych w głównej stacji transformatorowej szpitala. W ramach remontu wykonane zostaną wszystkie nowe obwody odbiorcze instalacji elektrycznych siłowych, oświetleniowych, teletechnicznych (okablowania strukturalnego, telefonicznej, sygnalizacji przyzywowej, kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego CCTV, TV, SSP i inne wymagane do prawidłowego funkcjonowania oddziałów) oraz nowa instalacja monitoringu eksploatacyjnego BMS. Na potrzeby instalacji okablowania strukturalnego wykonany zostanie nowy punkt dystrybucyjny i serwerownia w pomieszczeniu najniższej kondygnacji wraz z linią światłowodową z istniejącej serwerowni, (rozbudowana zostanie również infrastruktura istniejącej serwerowi). Doprowadzone zostaną nowe wewnętrzne linii zasilające dla zasilania gwarantowanego komputerowego i medycznego z pomieszczenia UPS . W salach zabiegowych i w salach wzmożonego nadzoru wykonana zostanie instalacja w układzie sieciowym IT. Wykonanie instalacji SAP wymaga rozbudowy istniejącego w szpitalu systemu SAP. Ingerencja w istniejący system wymaga współpracy z firmą SAP-POŻ P. Walaszek, która jest odpowiedzialna za konserwację i prawidłowe jego działanie. W ramach zamówienia należy również zaktualizować oprogramowanie dotyczące wizualizacji stanów instalacji SAP na komputerze zainstalowanym w pom. Ochrony w budynku Głównym „D”. Zaprojektowany system BMS dla kliniki wykonawca robót zintegruje z istniejącym szpitalnym systemem BMS oraz zaktualizuje( bądź rozbuduje) istniejący system w zakresie oprogramowania 2 ist. stacji roboczych umożliwiających zdalne sterowanie i zdalny monitoring pracy układów objętych systemem BMS przez służby techniczne Zamawiającego ( jedna ustawiona w budynku B w pomieszczeniu Centralnej Dyspozytorni Klimatyzacji i Wentylacji ,druga w pomieszczeniu G02 budynku Kardiochirurgii). Prace te należy wykonać w uzgodnieniu z firmą ELSTAR Rzeszów Szczegółowy zakres robót precyzuje dokumentacja projektowa wielobranżowa- wykonawcza, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót dla przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium można wnieść w : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.)..). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego : BANK BGK NR 26 1130 1105 0005 2015 2920 0008. (UWAGA ! NA PRZELEWIE NALEŻY WPISAĆ NR POSTĘPOWANIA). 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć do siedziby Zamawiającego – sekretariat Dyrektora do dnia otwarcia ofert do godziny składania ofert. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. 4. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowy. 2) Wypełniony formularz kosztów. 3) Szczegółowy kosztorys ofertowy, zestawienia użytych materiałów, wyrobów, urządzeń , ogólny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót. 4) Dowód wpłaty wadium (wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć do siedziby Zamawiającego – sekretariat Dyrektora do dnia składania ofert do godziny składania ofert. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem ). 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 6) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców o ile są znane. (Jeżeli dotyczy). 7) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Jeżeli dotyczy- wzór załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach