Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ogrodzenia i budynków nr 33, 35 oraz rozbiórce budynku nr 46 w kompleksie wojskowym przy ul. Narutowicza w Szczecinie (PKOB 1274).

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2019-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ogrodzenia i budynków nr 33, 35 oraz rozbiórce budynku nr 46 w kompleksie wojskowym przy ul. Narutowicza w Szczecinie (PKOB 1274).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ogrodzenia i budynków nr 33, 35 oraz rozbiórce budynku nr 46 w kompleksie wojskowym przy ul. Narutowicza w Szczecinie (PKOB 1274). Przedmiot zamówienia w szczególności polega na wykonaniu:  rozbiórki ogrodzenia ceglanego pozostawiając przęsło „I” od strony budynku nr 22,  rozbiórkę fundamentów ogrodzenia; część ogrodzenia – przęsło wskazane przez konserwatora zabytków należy poddać pracom renowacyjnym, wykonanie ogrodzenia zgodnie z opracowanym projektem zawierającym wykonanie zaleceń konserwatorskich,  rozbiórki ogrodzenia metalowego wraz z fundamentami przy budynku nr 41, wykonania ogrodzenia murowanego z cegły klinkierowej i ogrodzenia z paneli stalowych według projektu,  remontu budynku nr 33, polegającym na zamurowaniu otworu drzwiowego po rozbiórce budynku nr 46, wymianie rynien i obróbek blacharskich wraz z robotami dekarskimi, malowaniu elewacji i bram garażowych, wykonanie obrzeży betonowych wokół budynku,  remontu budynku nr 35, polegającym na częściowej rozbiórce ścian szczytowych, wybudowaniu ściany bocznej, rozbiórce i wykonaniu nowego dachu obiektu,  nowego profilu krawężnika drogowego na wysokości budynku nr 41. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: 1) Wykonawca w imieniu Zamawiającego przygotuje do ZDITM w Szczecinie wniosek i dokumentację odnoszącą się do zajęcia pasa drogowego (chodnik-trawnik). 2) Wykonawca robót przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po zakończeniu robót wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed wykonaniem robót i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania).Dokumentacja fotograficzna (6-8 zdjęć) zostanie dostarczona Zamawiającemu odpowiednio do 14 dni licząc od daty podpisania umowy oraz po zakończeniu robót zostanie dołączona do dokumentacji kolaudacyjnej. 3) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz.U. 2013 poz. 21). Sposób postępowania z odpadami: a) Wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania, posortowania, przygotowania do komisyjnego zważenia i przekazania dla Administratora we wskazane przez niego miejsce (plac składowy, magazyn). Komisję w składzie: kierownik budowy, inspektor nadzoru RZI powołuje Zamawiający po uprzedniej pisemnej informacji od Wykonawcy o gotowości do przekazania odpadów jw. Przekazanie może następować w każdym etapie realizacji zadania lecz nie później niż termin odbioru końcowego zadania. b) Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji odpadów w terminie nie później niż do terminu odbioru końcowego, a „kartę przekazania do utylizacji” jest zobowiązany załączyć do protokołu odbioru końcowego zadania. Materiały do pozyskania Zamawiający określa jako: bramy stalowe i furtki, ogrodzenie stalowe kompletne, cegła klinkierowa z podmurówki ogrodzenia stalowego. Postępowanie jak wyżej w pkt. a). Materiały do utylizacji Zamawiający określa jako: materiały z rozbiórki ogrodzenia z cegły (jakość materiału – cegła, adekwatna do roku budowy – 1930), materiały z rozbiórki budynku nr i 35 i 46. UWAGA: Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: - Projekcie wykonawczym, - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie wykonawczym (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 800,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór załącznik nr 11 do SIWZ). 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Do oferty należy załączyć: a) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów. b) Wypełniony w kolumnach 3 i 4 harmonogram rzeczowo - finansowy z graficznym określeniem czasu wykonania poszczególnych elementów. Suma wartości poszczególnych elementów zamówienia musi być tożsama z wartością oferty z uwzględnieniem limitów finansowych określonych przez zamawiającego na dany rok kalendarzowy (załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA: Brak załączenia do oferty powyższych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach