Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 20609 Lublin, ul. Filaretów
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 466 51 00 , fax. 81 466 51 01
- Data zamieszczenia: 2018-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Filaretów 44
20609 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 466 51 00, fax. 81 466 51 01
REGON: 6097276500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego boiska z trawy naturalnej w Lublinie przy ul. Leszczyńskiego 19 w podziale na zadania 1-2: Zadanie nr 1 – Przebudowa i renowacja boiska głównego wraz z wykonaniem instalacji do automatycznego nawadniania. Zadanie nr 2 – Budowa oświetlenia zewnętrznego boisk. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego boiska z trawy naturalnej w Lublinie przy ul. Leszczyńskiego 19 (dz. nr ewid. 2/69, obr. 41-Wieniawa, ark. nr 1) wraz z wykonaniem instalacji do automatycznego nawadniania i instalacji oświetlenia boisk w podziale na dwa zadania: Zadanie nr 1 – Przebudowa i renowacja boiska głównego wraz z wykonaniem instalacji do automatycznego nawadniania. Zadanie nr 2 – Budowa oświetlenia zewnętrznego boisk. Celem zamówienia jest renowacja i przesunięcie płyty boisk, a także zapewnienie automatycznego nawadniania płyty i oświetlenia dla potrzeb rozgrywek piłkarskich. Zadanie jest realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Lublin na 2017 i 2018 r. nazwa projektu: „Rewitalizacja zespołu boisk sportowych klubu sportowego Lublinianka jako podwaliny pod realizację dzielnicowego centrum rekreacyjno- sportowego”. Zakres robót określony został w dokumentacji technicznej, przy czym w zakres prac wchodzi: A) w zakresie zad. nr 1: -wykonanie instalacji systemu automatycznego nawadniania boiska głównego, montaż orurowania; wykonanie dostawy i montażu urządzeń; przebudowa instalacji i wykonanie podłączenia w istniejącej studni głębinowej; -przebudowa linii zasilających rozdzielnice elektryczne wraz z zasilaniem pompy głębinowej; przeniesienie istniejących rozdzielnic elektrycznych kolidujących z projektowanych zagospodarowaniem; -wykonanie instalacji oraz rozdzielnicy sterowania zraszaczami boiska górnego; wykonanie instalacji sterowania nawadnianiem boiska górnego i boisk dolnych (treningowych) oraz układu zabezpieczającego przed równoczesnym załączeniem innych systemów; -wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej oraz instalacji połączeń wyrównawczych głównych i miejscowych; -uruchomienie instalacji nawadniającej, próby i regulacja; przeprowadzenie szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego, dotyczące użytkowania wszystkich urządzeń; -przebudowa odwodnienia (drenaż boiska); -przesunięcie płyty boiska w kierunku południowym wraz z wykonaniem nowej części (zgodnie z DIN 18035-4); -regeneracja części istniejącej boiska głównego; -korekta skarpy; -budowa chodnika; -budowa piłkochwytów; -zabezpieczenie istniejących obiektów oraz infrastruktury technicznej; usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzenia robót, odtworzenie terenu w miejscu i sąsiedztwie prowadzonych robót do stanu pierwotnego; -sporządzenie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej; -dostawa i montaż wyposażenia (bramki, słupki) i narzędzi do konserwacji i serwisowania instalacji nawodnienia; -pielęgnacja murawy do czasu odbioru końcowego; B) w zakresie zad. nr 2: -budowa linii kablowej i instalacji sterowania oświetleniem boisk; -budowa rozdzielnicy głównej TG; -montaż masztów i opraw oświetleniowych; -wykonanie instalacji uziemienia, przeciwprzepięciowej i połączeń wyrównawczych; -przeprowadzenie szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego, dotyczące użytkowania instalacji i urządzeń, -sporządzenie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej; -zabezpieczenie istniejących obiektów oraz infrastruktury technicznej; -usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzenia robót, odtworzenie terenu w miejscu i sąsiedztwie prowadzonych robót do stanu pierwotnego; -Zakres robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca odpowiednio załącznik Nr 2.1 do SIWZ – dot. zadania nr 1 oraz załącznik Nr 2.2 do SIWZ – dot. zadania nr 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe przed terminem składania ofert, w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy zł 00/100), w tym: - w zakresie zadania nr 1 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) - w zakresie zadania nr 2 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu nie występuje taka okoliczność.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument określony powyżej składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Dokumenty składane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu wymienione w pkt 6.1. oraz 6.2. SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 6.3 SIWZ a także formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winien dokładnie wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt 6.1. ppkt. 1) oraz w pkt 6.3. ppkt. 1) SIWZ. Dokument określony w pkt 6.2. SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione pkt 6.1. oraz pkt 6.3 SIWZ wymagane będą od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
Dodano: 2024-04-24 - Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie gminy Kąkolewnica
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
Dodano: 2024-03-29 - Modernizacja ujęcia wody w Sawinie
Dodano: 2024-03-18 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2959L w miejscowości Szyszków i Zagródki
Dodano: 2024-02-21 - „Budowa drogi w ul. Powstańców Listopadowych nr 107668L na odc. od km 0+792 do km 1+480 w Puławach”.
Dodano: 2023-12-20 - „Budowę drogi w ul. Powiśle nr 107607L w Puławach na odc. od km 0+521,70 do km 0+916,80”.
Dodano: 2023-12-20 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 812 – ulicy Witoroskiej na odcinku od km 0+519.00 do km 0+590.00 oraz od km 0+678.00 do km 0+807.00 w Białej Podlaskiej
Dodano: 2023-09-22 - „Remonty dróg powiatowych 3407L, 3287L, 3430L”
Dodano: 2023-09-01 - Budowa drogi dz. nr 1180 i 1208 w m. Stoczek Łukowski – etap II
Dodano: 2023-08-30