Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie pomieszczeń Katedry i Zakładu Biochemii I Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, zlokalizowanych w I Kostce budynku Wydziału Farmaceutycznego w Warszawie, ul. Banacha 1 znak sprawy: AEZ/S-114/2018

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 720 366 , fax. 225 720 363
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61
    02091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 720 366, fax. 225 720 363
    REGON: 28891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie pomieszczeń Katedry i Zakładu Biochemii I Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, zlokalizowanych w I Kostce budynku Wydziału Farmaceutycznego w Warszawie, ul. Banacha 1 znak sprawy: AEZ/S-114/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie pomieszczeń Katedry i Zakładu Biochemii I Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, zlokalizowanych w I Kostce budynku Wydziału Farmaceutycznego w Warszawie, ul. Banacha 1. Szczegółowy zakres robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający: zakres robót, rzut pomieszczeń, przedmiary robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), (do pobrania w formie elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego). 2. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności: w zakresie robót ogólnobudowlanych - polegające na kładzeniu podłóg, naprawie tynków, prac malarskich, w zakresie robót instalacyjnych w branży elektrycznej i sanitarnej – polegające na wykonaniu tych instalacji, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.), o ile Wykonawca takimi osobami będzie się posługiwał, realizując przedmiot umowy. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym kierownika robót, a także osób wykonujących te czynności w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Mając na uwadze, iż zgodnie z § 8 ust. 1 Wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 §1 KC, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania przez Wykonawców. Wnioski w sprawie wizji lokalnej należy zgłaszać nie później niż do dnia 26.10.2018 r. do Pani Grażyny Radzkiej, Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, fax: (22) 57 20 365, e-mail: aez@wum.edu.pl 4. Przedmiary robót, o których mowa w ust. 1, służyć będą Wykonawcy pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia, nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy z tytułu informacji w nich zawartych. Wszelkie wątpliwości należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy, zgodnie z ust. 15 Rozdziału XX SIWZ, z zastrzeżeniem ust. 5 niniejszego Rozdziału. 5. W przypadku, gdy w toku prowadzonego postępowania Zamawiający dokona zmiany pozycji przedmiarowych Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić je w Kosztorysie ofertowym poprzez dodanie nowych pozycji lub jednoznaczne wskazanie pozycji, w których zmiana została uwzględniona, o ile Zamawiający nie przekaże zmienionych Przedmiarów robót. 6. O wszelkich zmianach, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy zgłoszą zainteresowanie udziałem w postępowaniu oraz zamieści na stronie internetowej, na której udostępniono niniejszą SIWZ z załącznikami (www.wum.edu.pl, zakładka zamówienia publiczne). 7. Kosztorys ofertowy, o którym mowa w ust. 5, Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed zawarciem Umowy. 8. Ponadto, zgodnie z postanowieniem § 12 Wzoru umowy, Zamawiający wymaga zawarcia przez Wykonawcę na własny koszt umowę lub kolejne umowy ubezpieczenia, zapewniające ochronę ubezpieczeniową w następującym zakresie: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy i wszystkich Podwykonawców oraz dalszych podwykonawców w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Umowy, z tytułu szkód, jakie mogą wyrządzić Zamawiającemu i osobom trzecim w związku z realizacją niniejszej Umowy, na sumę gwarancyjna nie niższą niż 500 000,00 złotych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokument ubezpieczenia potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia, o której mowa w ust. 8 nie później niż w dniu zawarcia Umowy. 9. Zamawiający jednocześnie informuje, że w prowadzonym postępowaniu uwzględniono postanowienia Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 11 lipca 2018 r. w sprawie metody kalkulacji kosztów, cyklu życia budynków oraz sposobu przedstawiania informacji o tych kosztach (Dz.U. 2018, poz. 1357), zgodnie, z którym Zamawiający w oparciu o § 4 ust. 4 ww. Rozporządzenia wyszczególnia nw. rodzaje wyrobów z uwzględnieniem ich montażu (wykonania robót) oraz szacowany koszt wykonania tych robót, zwany dalej kosztem wymiany jednostek wyrobu, na kwotę: a) 193 267,71zł netto - podłogi z PCV i gres, określone w przedmiarze branży ogólnobudowlanej w poz. 1.1.1; b) 29 287,48zł netto - instalacje sanitarne, określone w przedmiarze tej branży; c) 33 594,28zł netto –instalacje elektryczne i okablowanie strukturalne, określone w przedmiarze tej branży; d) 120 940,20zł netto - ścianki działowe, drzwi, obudowy słupów konstrukcyjnych i innych, określonych w przedmiarze branży ogólnobudowlanej z wyłączeniem wyrobów, o których mowa w lit. a). 10. Stosownie do § 4 ust. 5 ww. Rozporządzenia Zamawiający przewidział nw. liczbę cykli użytkowania wyrobów w okresie obliczeniowym, tj. 30 lat: a) 2 cykle obliczeniowe dla podłóg z PCV i gresu, określone w przedmiarze branży ogólnobudowlanej w poz. 1.1.1; b) 2 cykle obliczeniowe dla instalacji sanitarnych, określonych w przedmiarze tej branży; c) 1 cykle obliczeniowe dla instalacji elektrycznych i okablowania strukturalnego, określonych w przedmiarze tej branży; d) 3 cykle obliczeniowe dla ścianek działowych, drzwi, obudowy słupów konstrukcyjnych i innych, określonych w przedmiarze branży ogólnobudowlanej z wyłączeniem wyrobów, o których mowa w lit. a). 11. Koszt wymiany jednostek wyrobów w ww. branżach, o którym mowa w ust. 9 ustalono na podstawie kosztorysu inwestorskiego przy wykorzystaniu norm nakładów rzeczowych, zawierających jednostkowe nakłady rzeczowe przy wykorzystaniu metody interpolacji i ekstrapolacji z uwzględnieniem cen jednostkowych robót określonych na podstawie danych rynkowych, wskazując, że dla zapewnienia przejrzystości w Załączniku nr 9, o którym mowa poniżej Zamawiający przyjął jednostkę określonego wyrobu jako „1”, rozumiana jako całość robót do wykonania określonych w ust. 9. 12. Zważywszy, że cykl życia budynku w zakresie ww. robót, stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XIV SIWZ, Zamawiający w załączeniu do SIWZ (Załącznik nr 9 Koszt cyklu życia) przekazuje plik w postaci pdf.xls. (excel), który pomocniczo może posłużyć Wykonawcy do obliczenia cyklu życia elementów robót, objętych przedmiotem zamówienia, poprzez wypełnienie kolumny „okres gwarancji” oraz kolumny „cena netto oferty”, a także wykonaniu symulacji dla określenia liczby punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że formuły zawarte w tym dokumencie odzwierciedlają wzory obliczeniowe, określone treścią Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju, o którym mowa w ust. 9 oraz w Rozdziale XIV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) na warunkach określonych w Rozdziale XVI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach