Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku nr 7 na potrzeby laboratorium – na terenie CSSP Koszalin (PKOB 2420).

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 810060937
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku nr 7 na potrzeby laboratorium – na terenie CSSP Koszalin (PKOB 2420).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku nr 7 na potrzeby laboratorium – na terenie CSSP Koszalin (PKOB 2420). Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. W związku z powyższym wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t .j. Dz.U. 2016 r., poz. 1167) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: a) Projektach budowlanych i wykonawczych: zagospodarowanie terenu wraz z przyłączami, architektura, konstrukcja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne wewnętrzne, sieci teleinformatyczne, system SAP. b) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia w szczególności polega na wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową budynku biurowo-szkoleniowego o powierzchni użytkowej ok. 250 m2 i kubaturze ok. 1 330 m3 wraz z zagospodarowaniem terenu. Zgodnie z dokumentacją projektową, zakres robót obejmuje: 1) Adaptację istniejącego budynku nr 7 na potrzeby laboratorium: budynek wzniesiony w 1938 r. w technologii tradycyjnej, murowany, w całości niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny. Dach dwuspadowy pokryty papą. Budynek wyposażony w instalacje: wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, elektryczną, odgromową. Należy wykonać głównie prace związane z: termoizolacją budynku, wymianą pokrycia dachu i elementów blacharskich, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wymianą bramy wjazdowej – część przemysłowa budynku, remontem posadzek wraz z izolacjami, dostosowaniem węzła sanitarnego, naprawą ścian wewnętrznych oraz sufitów, wymianą instalacji wod.-kan., c.o. wraz z grzejnikami, wymianą instalacji CWU, montażem klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach, wykonaniem linii zasilającej, instalacji oświetlenia podstawowego, instalacji gniazd 230 i 400V, wykonaniem instalacji odgromowej, wykonaniem głównego wyłącznika prądu, wykonaniem instalacji SAP. 2) Zagospodarowanie terenu i budowa obiektów pomocniczych: a) roboty rozbiórkowe b) naprawa nawierzchni asfaltowej po demontażu ogrodzenia c) remont chodnika d) elementy małej architektury i nasadzenia roślin 3) W ramach przyłączy: a) wykonanie przyłącza teletechnicznego, b) modernizacja przyłącza wodociągowego, c) wymiana przyłącza sanitarnego, d) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej. UWAGA:  Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Odstępstwa od wymagań podanych STWiORB mogą mieć miejsce tylko w uzasadnionych przypadkach, potwierdzonych uzgodnieniami z przedstawicielem Zamawiającego, wyznaczonym do nadzorowania prac.  Wszystkie materiały, urządzenia, których znaki towarowe lub nazwy własne zostały wskazane w dokumentacji projektowej należy traktować jako przykładowe i dopuszcza się możliwość ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż wskazane w dokumentacji projektowej.  Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę nr 23/O/2017 z dnia 11 września 2017 r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną, a po zakończeniu prac, wykona dokumentację fotograficzną powykonawczą (wykonując zdjęcia z tych samych miejsc, tak aby ujęcia sprzed i po wykonaniu robót były tożsame i możliwe do porównania). 2) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Sposób postępowania z odpadami: a) W przypadku wystąpienia odpadów sklasyfikowanych wg PKWiU wymienionych w załączniku nr 11 (art. 17, ust. 1 pkt 7 ustawy o VAT) podczas realizacji robót budowlanych rozbiórkowych Wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania, posortowania, przygotowania do komisyjnego zważenia i przekazania dla Administratora we wskazane przez niego miejsce (plac składowy, magazyn). Komisję w składzie: kierownik budowy, inspektor nadzoru RZI oraz przedstawiciel Administratora i Użytkownika powołuje Zamawiający po uprzedniej pisemnej informacji od Wykonawcy o gotowości do przekazania odpadów jw. Przekazanie może następować w każdym etapie realizacji zadania lecz nie później niż termin odbioru końcowego zadania. b) W przypadku pozyskania odpadów nie wymienionych w załączniku nr 11 do ustawy o VAT, Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest postępować zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21). Wykonawca jest zobowiązany do ich utylizacji w terminie nie później niż do terminu odbioru końcowego, a „kartę przekazania do utylizacji” jest zobowiązany załączyć do protokołu odbioru końcowego zadania. 3) Zobowiązania wynikające z gwarancji na przedmiot zamówienia (serwisowanie zainstalowanych urządzeń i systemów oraz pielęgnacja roślin nasadzonych w ramach zagospodarowania terenu w okresie trwania gwarancji na przedmiot zamówienia) w ramach otrzymanego wynagrodzenia – zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. 4) Zawiadomienie w ramach zawartej umowy na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (zgodnie z art. 54 Ustawy Prawo Budowlane), tak aby najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót możliwe było przystąpienie do użytkowania obiektu. Uprzednio, również z odpowiednim wyprzedzeniem, Wykonawca wystąpi do Zamawiającego z wnioskiem o wydanie niezbędnego pełnomocnictwa. 5) Wykonanie instrukcji: bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2010.109.719) – Rozdział 2, § 6.1. eksploatacji dla wykonanych instalacji, instrukcję eksploatacji obiektów oraz przeprowadzenie szkoleń wyznaczonych przez Użytkownika pracowników w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów. 6) Oznaczenia instalacji i rurociągów, opis zaworów i urządzeń. 7) Wykonawca robót wykona dokumentację powykonawczą – zgodnie z wytycznymi Inwestora, oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 – dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 8) Wykonawca opracuje świadectwo charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz. U. 2015.376) oraz w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym przeprowadzi badanie kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzi czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu. 9) Zapewnienie miejsca i podstawowych warunków do przeprowadzania organizowanych przez Zamawiającego spotkań roboczych, narad technicznych/rad budowy. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w projektach budowlanych i wykonawczych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. UWAGA: Dokumentacja niejawna (9 teczek), tj.: projekty budowlane (zagospodarowanie terenu wraz z przyłączami - wielobranżowy, architektoniczno-budowlany - wielobranżowy) i projekty wykonawcze (zagospodarowanie terenu wraz z przyłączami – wielobranżowy, zagospodarowanie terenu wraz z przyłączami – branża sanitarna, architektura i konstrukcja, instalacje sanitarne wewnętrzne, instalacje elektryczne wewnętrzne, sieci teleinformatyczne, system sygnalizacji alarmu pożaru), jest do wglądu w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego RZI Szczecin od poniedziałku do piątku w godzinach 08- 14.00 po wcześniejszym złożeniu pisma do Zamawiającego z prośbą o wgląd do dokumentów niejawnych i następnie po telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny z p. Markiem Rogalskim tel. 261 45 20 08. Wglądu mogą dokonać tylko osoby posiadające ważne „Poświadczenie bezpieczeństwa” lub pisemne upoważnienia uprawniające do dostępu do informacji niejawnych na poziomie co najmniej „ZASTRZEŻONE” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1167) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, tj.: projektach budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), projektach dostępnych do wglądu na zasadach określonych w ust. 2, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiarze robót (załącznik nr 9 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz. U. 2016 r., poz. 1167) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. W związku z powyższym muszą posiadać opracowaną zgodnie z art. 43 ust 5 ustawy instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz określającą zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór załącznik nr 13 do SIWZ). 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Do oferty należy załączyć: a) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku. b) Harmonogram rzeczowo-finansowy z wypełnionymi kolumnami 3 (wartość elementów brutto) i 4 (ilość roboczodni elementów) z graficznym określeniem czasu wykonania poszczególnych elementów. Suma wartości poszczególnych elementów zamówienia musi być tożsama z wartością oferty z uwzględnieniem limitów finansowych określonych przez Zamawiającego na dany rok kalendarzowy oraz z uwzględnieniem zaliczki (załącznik nr 11 do SIWZ). UWAGA: Brak załączenia do oferty powyższych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach