Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń Katedry Anatomii Patologicznej Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Głęboka 30 w Lublinie do wymogów Powiatowego Inspektoratu Weterynaryjnego

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4456603, 4456073 , fax. 814 456 730
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4456603, 4456073, fax. 814 456 730
    REGON: 189600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń Katedry Anatomii Patologicznej Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Głęboka 30 w Lublinie do wymogów Powiatowego Inspektoratu Weterynaryjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń Katedry Anatomii Patologicznej Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Głęboka 30 w Lublinie do wymogów Powiatowego Inspektoratu Weterynaryjnego, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, w skład którego wchodzą: a/ projekt budowlany, b/ szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża budowlana, sanitarna, elektryczna, c/ przedmiar robót - branża budowlana, sanitarna i elektryczna. 3.2. Zatrudnienie pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawców wykonujących roboty budowlane: 3.2.1. Na podstawie art. 29 ust 3a oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8 a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o prace (pełny etat) przez Wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 10 osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń Katedry Anatomii Patologicznej Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Głęboka 30 w Lublinie do wymogów Powiatowego Inspektoratu Weterynaryjnego. 3.2.2. Zamawiający wymaga zatrudnienie na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę następujących osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - 6 osób wykonujących czynności opisane w przedmiarze robót budowlanych poz. od 1 do 157 tj. m.in. czynności rozbiórkowe, glazurnicze, malarskie, tynkarskie, posadzkowe, wykonanie ścianek działowych, wentylacji , zadaszenia, wymiana stolarki, wykonanie pochylni i nawierzchni z kostki brukowej, uzupełnienia nawierzchni z trylinki, wykonanie muru oporowego, ogrodzenia wymiana drzwi p-poż i drzwi wiatrołapu, zieleń, - 2 osoby wykonujące czynności opisane w przedmiarze robót sanitarnych w poz. od 1 do 70, - 2 osoby wykonujące czynności opisane w przedmiarze robót elektrycznych w poz. od 1 do 57. 3.2.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podywkonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.2.2. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a/ żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b/ żadania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c/ przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.2.4. W trakcie realizacji zamówienia, pod rygorem naliczania kar umownych oraz ewentualnie odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, na każde wezwanie przedstawiciela Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, zgodnie z jego wyborem wszystkie lub niektóre wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.2.2. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a/ oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b/ poświadczoną za zgodnośc z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c/ zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d/ poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.2.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.2.2. czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie o roboty budowlane, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt-cie 3.2.2 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.3. Jakość użytych materiałów: 3.3.1. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3.3.2. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ (załącznik Nr 1 do SIWZ) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100). 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach