Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pawilonu nr 20 (z wyłączeniem wykonanego wcześniej parteru i części piwnicy) do przepisów przeciwpożarowych na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańsku

Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80282 Gdańsk, ul. Srebrniki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 52 47 500 , fax. 585 247 520
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
    ul. Srebrniki 17
    80282 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 52 47 500, fax. 585 247 520
    REGON: 29346200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsp-bilikiewicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pawilonu nr 20 (z wyłączeniem wykonanego wcześniej parteru i części piwnicy) do przepisów przeciwpożarowych na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pawilonu nr 20 na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańsku do przepisów przeciwpożarowych, z wyłączeniem parteru i części piwnicy wykonanej wcześniej, obejmujących: 1) Oddzielenie podziemnej komunikacji od sąsiedniego budynku. 2) Wydzielenie pożarowe klatek schodowych. 3) Wyposażenie klatek schodowych w dachowe klapy oddymiające. 4) Podział dłuższego korytarza na kondygnacjach nadziemnych tak aby zapewnić możliwość ewakuacji do sąsiedniej wydzielonej pożarowo strefy bezpiecznej. 5) Zamknięcie korytarza w skrzydle administracyjnym na styku komunikacji poprzez montaż drzwi dymoszczelnych dwu skrzydłowych. 6) Wydzielenie Sal telewizyjnych ściankami przeszklonymi EI 30 7) Wydzielenie pomieszczeń otwartych na korytarz: sale telewizyjne w części centralnej , Jadalnie. 8) Wykonanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych o natężeniu 2 lx. kompatybilnego z istniejącym na parterze pawilonu. 9) Wyposażenie budynku w system sygnalizacji pożaru z monitoringiem pożarowym, kompatybilnego z wykonanym wcześniej na parterze pawilonu; 10) remont pomieszczenia w piwnicy przeznaczonego na centralę systemy ppoż. 2. Przedmiot zamówienia określają następujące załączniki: 1) Projekt budowlany „Dostosowanie budynku nr 20 na terenie WSP w Gdańsku do przepisów ppoż” 2) Dokumentacja wykonawcza dostosowania pawilonu nr 20 do przepisów przeciwpożarowych:: a) projekt wykonawczy Dostosowania budynku nr 20 na terenie WSP w Gdańsku do przepisów ppoż – branża Architektura, Konstrukcje budowlane, branża Elektryczna, branża teletechniczna. b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – branża Architektura, Konstrukcje budowlane, branża elektryczna, branża teletechniczna. sanitarna, elektryczna; 2) Zmiany do projektu wykonawczego/ część architektura i konstrukcje/ oraz uwagi stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Przedmiary: branża budowlana na całość pawilonu 20 z zaznaczonymi elementami wykonanymi wcześniej, branża elektryczna na całość pawilonu 20 z zaznaczonymi elementami wykonanymi wcześniej, branża teletechniczna na niewykonaną część pawilonu 20. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące zamówienie były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące niżej wymieniony zakres czynności na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji umowy, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w to miejsce innej osoby. Wykaz czynności (stanowisk), których będzie dotyczył wymóg zatrudnienia na umowę o pracę w trakcie realizacji umowy Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp Zamawiający w poniższej tabeli wskazuje rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: L.p. Czynności w zakresie realizacji zamówienia wymagające zatrudnienia osób na umowę o pracę Okres wymaganego zatrudnienia osób 1 Murowanie-tynkowanie na umowę o pracę na czas realizacji zamówienia 2 malowanie na umowę o pracę na czas realizacji zamówienia 3 Roboty rozbiórkowe na umowę o pracę na czas realizacji zamówienia 4 prace elektryczne na umowę o pracę na czas realizacji zamówienia 5 prace teletechniczne na umowę o pracę na czas realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania z ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014, poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 3, pkt od 2) do pkt 5) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone w ust..3 pkt 3 i 4 muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 1) bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty sumy wadium na wezwanie Zamawiającego, 2) informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3) wskazanie sumy gwarancyjnej, 4) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, 5) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, 6) określenie terminu ważności gwarancji. 4. Poręczenia określone w ust. 3, pkt. 2 i 5, muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 1) wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42 z 2007r. poz. 275 z późn, zm.) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 2) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 3) kwoty, do wysokości, której bank – poręczyciel lub podmioty, o których mowa art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42 z 2007r. poz. 275 z późn, zm.) będą zobowiązane, 4) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Alior Bank S.A. 37 2490 0005 0000 4600 4768 1565. W tytule przelewu Wykonawca wskazuje: „Wadium w przetargu - znak spr. Adm. 10/2017” , kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wysokość wadium Zamawiający ustala na kwotę - 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8 niniejszego Rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenie – wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach