Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasta Zakopane.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasta Zakopane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego: dla zadania 1 wzdłuż drogi ul. Chłabówka Dolna, dla zadania 2 wzdłuż drogi ul. Droga na Buńdówki dla zadania 3 wzdłuż drogi ul. Gładkie w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa sieci oświetlenia dróg gminnych – pakiet II – etap II” na terenie Gminy Miasto Zakopane. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dla zadania 1: Zabudowa słupa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej ul. Chłabówka Dolna. Pomiędzy istniejącym słupem linii napowietrznej niskiego napięcia a wolnostojącym projektowanym słupem oświetlenia ulicznego należy ułożyć linię kablową nN oświetleniową typu YAKXs 4x35mm2. Zakres rzeczowy: • Słup oświetleniowy SAL-70H - 1 szt. • Wysięgnika WR - 8b/1/0,35/0 - 1 szt. • Oprawa oświetleniowa AMBAR 2 + SON-T 70 W - 1 szt. • Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 26 m dla zadania 2: Zabudowa słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej. Pomiędzy słupami projektuje się ułożyć linię kablową nN oświetleniową typu YAKXs 4x35mm2. Oświetlenie uliczne należy zasilić z istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia poprzez ułożenie linii kablowej od słupa linii do lampy oświetleniowej L1. Zakres rzeczowy: • Słup oświetleniowy SAL-70K + fundament B-71 - 8szt. • Wysięgnik WR-14/1/1,0/5 - 8 szt.. • Oprawa oświetleniowa typu 24 LEDS 700 mA 55 W - 8 szt. • Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 314 m dla zadania 3: Zabudowa słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej. Pomiędzy słupami projektuje się ułożyć linię kablową nN oświetleniową typu YAKXs 4x35mm2. Oświetlenie uliczne należy zasilić z istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia poprzez ułożenie linii kablowej od słupa linii do lampy oświetleniowej L1. Zakres rzeczowy: • Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik 1,0 m - 7szt. • Oprawy oświetleniowa typu 16LEDS 700 mA 36 W - 7 szt. • Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 317 m W zakres przedmiotowego zamówienia każdego z zadań wchodzą również: uruchomienie, próby, niezbędne pomiary i badania. 3.2.Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia każdego z zadań 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego, 2) Realizację robót należy rozpocząć po wytyczeniu (jeżeli zaistnieje taka potrzeba) robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy, 3) W trakcie wykonywania prac ziemnych należy zwracać szczególną uwagę na uzbrojenie podziemne, w tym na ewentualne uzbrojenie podziemne niezinwentaryzowane. W miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym należy wykonać wykopy kontrolne dla dokładnego ustalenia położenia tego uzbrojenia. Roboty ziemne i montażowe wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością. Należy zabezpieczyć infrastrukturę obcą (m.in. sieci elektroenergetyczne, teletechniczne, gazowe, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej). 4) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia, dokonania uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, 5) Po zakończeniu robót należy odtworzyć pierwotny stan terenu (nawierzchni, zieleni i chodników) na obszarze objętym pracami, 6) Wykonać wszelkie roboty ziemne niezbędne do wykonania przedmiotu umowy wraz z wywozem urobku z terenu budowy, kształtowaniem niezbędnych skarp, korektą wysokości oraz nachylenia skarp itp. Plantowanie i humusowanie z obsianiem trawą oraz rekultywację terenów zielonych w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji, 7) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. inwentaryzację powykonawczą, protokoły i badania/sprawdzenia branżowe, karty gwarancyjne, komplet atestów i dopuszczeń, 8) Dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów umożliwiających Zamawiającemu zawarcie umowy dystrybucyjnej/kompleksowej z wybranym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego i Dostawcą energii, 9) Wykonawca winien uzgodnić, powiadomić i uzyskać zgodę na czasowe wyłączenia i przełożenia elementów sieci mediów i przyłączy w związku z prowadzonymi pracami – jeżeli wystąpi taka konieczność w czasie prac, 10) Wykonanie wycinki drzew (jeżeli zaistnieje taka potrzeba) z wywozem materiału na miejsce wskazane przez Zamawiającego z następującymi zastrzeżeniami: a) drewno dłużycowe i użytkowe pozyskane z wycinki drzew na działkach Gminy Miasto Zakopane będzie podlegało ocenie i wycenie po ścięciu, zgodnie z Zarządzeniem nr 111/2018 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 15.05.2018 r., a jego wartość brutto zostanie odjęta od wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 20 ust. 1 umowy i będzie stanowiło własność Wykonawcy, b) drewno opałowe, trociny i gałęziówka powstałe w trakcie pozyskiwania drewna, stanowią odpad i podlegają zagospodarowaniu na własne potrzeby przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Zakopane, 11) Uwaga: Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do Zarządzenia nr 208/2017 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 23 października 2017 r. w sprawie wymogów, jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia nadziemne, pochylnie, schody zewnętrzne i wewnętrzne, windy, parkingi i chodniki z uwagi na potrzeby osób niepełnosprawnych. 2. Szczegółowy zakres robót objętych Umową określony jest: 1) dokumentacją techniczną (projekt budowlany); 2) dokumentacją techniczną (projekt wykonawczy); 3) ponadto zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi, uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz złożoną przez Wykonawcę ofertą. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy. 3. Zakres robót objętych Umową obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją Umowy bez zakłóceń. 4. Do zadań Wykonawcy należy ponadto spełnienie wszelkich świadczeń, dokonanie wszelkich nakładów, jak również poczynienie wszelkich przygotowań, które są konieczne bądź potrzebne dla wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej w stanie nadającym się do urzędowego odbioru, niezależnie od tego, czy świadczenia, nakłady i przygotowania ujęte są w formie pisemnej lub w formie rysunków w Umowie (wraz z załącznikami). Świadczenia budowlane lub związane z wyposażeniem, które nie zostały dokładnie opisane, winny zostać przez Wykonawcę wykonane w sposób odpowiedni dla gospodarczego przeznaczenia przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej i Polskimi Normami budowlanymi. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa Umowa. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy. Zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej i zapoznanie się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi budowy przed złożeniem oferty. 3.3.Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. UWAGA!!! Zamawiający informuje ,że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 84 miesiące otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (60 miesięcy ) otrzyma 0 pkt. 3.4.Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (t.j.Dz.U. z 2018r. poz.108) osób wykonujących czynności związane z montażem urządzeń elektrycznych . (Numeracja zamawiającego przyjęta w siwz)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1Dla Zadania 1 - zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium 2)Dla Zadania 2 – 1 600,00 zł ( jeden tysiąc sześćset złotych) 3)Dla Zadania 3 – 1 300,00 zł ( jeden tysiąc trzysta złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804 z późn.zm). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu BZP.271.65 2018. Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 31 października 2018 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 31 października 2018 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz 2).Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3).Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego ( dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4) Wykonawca ma do oferty załączyć wyceniony kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o kosztorys załączony do siwz przez Zamawiającego który będzie traktowany jako Tabela Elementów Rozliczeniowych(TER) Suma wartość robót wykazana w kosztorysie ofertowym -TER musi odpowiadać cenie oferty. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy do oferty kosztorysu ofertowego zwanego TER zostanie odrzucona . TER będzie załącznikiem do umowy i będzie służyła do wyliczenia zmniejszeń w przypadku niewykonania całego przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje ze wykonawca bez zgody zamawiającego nie może dopisywać sobie pozycji których nie ma we wzorze kosztorysu ofertowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach