Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krośnie ogłasza przetarg
- Adres: 38400 Krosno, ul. Bieszczadzka
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 43 73 900 , fax. 13 43 73 902
- Data zamieszczenia: 2017-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krośnie
ul. Bieszczadzka 2
38400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 13 43 73 900, fax. 13 43 73 902
REGON: 37001571000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie robót budowlanych polegających na: a) termomodernizacji budynku socjalnego nr inw. 181/2 RDLP w Krośnie, b) wymianie fragmentu elewacji wejściowej wraz z remontem zadaszenia oraz obudową konstrukcji stalowej słupów przewiązki budynku biurowego nr inw. 142/7 RDLP w Krośnie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane wykonywane na czynnych obiektach budowlanych: 1) Demontaż istniejącej okładziny budynku z sidingu wraz z ociepleniem wełną mineralną na ruszcie. 2) Demontaż podbitki PCV i rur spustowych 3) Demontaż istniejącej stolarki okiennej wraz z roletami i parapetami zewnętrznymi z blachy stalowej powlekanej (okna i rolety po demontażu należy przekazać Zamawiającemu) 4) Demontaż parapetów wewnętrznych 5) Montaż nowej stolarki okiennej drewnianej o współczynniku przenikania ciepła zgodnym z warunkami technicznymi, które obowiązywać będą w 2021 roku wraz z nawiewnikami okiennymi (montaż obejmuje zlicowanie stolarki okiennej z licem zewnętrznym muru oraz zachowaniem jednakowego poziomu jej posadowienia w obrębie kondygnacji 6) Montaż nowych parapetów wewnętrznych drewnianych i zewnętrznych z blachy powlekanej 7) Montaż nowych rolet zewnętrznych w otworach okiennych parteru 8) Wykonanie docieplenia cokołu budynku z polistyrenu ekstrudowanego (XPS) z obłożeniem okładziną kamienną 9) Wykonanie docieplenia wełną mineralną ścian zewnętrznych na podwójnym ruszcie drewnianym z okładziną z deski elewacyjnej drewnianej (zaprojektowano ocieplenie spełniające postanowienia warunków technicznych przewidzianych na 2021r.) 10) Wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich 11) Montaż podbitki dachowej drewnianej okapów dachu i stropu nad wejściem 12) Montaż nowych rur spustowych PVC 13) Wykonanie przełożenia wraz z wypoziomowaniem kostki brukowej wokół budynku w pasie max. 1,5 m, zgodnie z przedmiarem robót w celu wyprofilowania prawidłowych spadków odprowadzających wody opadowe od budynku 14) Wymiana płytek zewnętrznych przy wejściu do budynku na płytki gresowe antypoślizgowe kl. R13 15) Obłożenie fragmentu elewacji wejściowej deskami elewacyjnymi wraz z obudową konstrukcji stalowej słupów przewiązki materiałami drewnianymi imitującymi słupy i podciągi drewniane budynku biurowego nr inw. 142/7 16) Remont zadaszenia polegający na wymianie istniejących słupów stalowo-betonowych na słupy z naturalnych bali drewnianych podpierających zadaszenie, uszczelnienie połączenia obróbki blacharskiej zadaszenia ze ścianą budynku biurowego, uzupełnienie okładziny z płytek na schodach budynku biurowego nr 142/7. 17) Wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki 2.2 Wykonawca wykona konserwację elementów drewnianych: elewacji, podbitki, słupów drewnianych i okładziny elementów stalowych przewiązki poprzez pokrycie ich środkiem o parametrach nie gorszych niż użyty w trakcie montażu i kolorze zgodnym z pierwotnym zamówieniem w okresie 2 sierpnia – 30 września 2021r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 82. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 8.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP Paribas S.A. nr rachunku: 19 2030 0045 1110 0000 0025 2060 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu przetargowym nr ZR.270.8.2017. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 8.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno zostać załączone w oryginale do oferty. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont kaplicy p.w. Św. Andrzeja Boboli w Końskiem
Dodano: 2024-04-29 - Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w budynku będącym siedzibą Podkarpackiego Urzędu Celno - Skarbowego w Przemyślu położonego w Jaśle przy ul. 3-go Maja 30
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wilczej Woli
Dodano: 2024-03-01 - Prace remontowo - konserwatorskie przy budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Ropczycach
Dodano: 2024-02-20 - Budowa hali sportowej z boiskiem wielofunkcyjnym przy PSP Nr 1 w Stalowej Woli
Dodano: 2024-02-09 - Remont lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób gminny położonych w Stalowej Woli przy ul. Sobieskiego 11 m. 1 oraz Kochanowskiego 12 m. 2.
Dodano: 2023-12-15 - Remont lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób gminny położonych w Stalowej Woli przy ul. Sobieskiego 11 m. 1 oraz Kochanowskiego 12 m. 2.
Dodano: 2023-10-18 - „Remont pomieszczeń na parterze i I piętrze w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Kletówki 27a”
Dodano: 2023-10-04 - Przebudowa budynku PSSE Krosno wraz z wyposażeniem laboratorium w ramach proj.„Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”
Dodano: 2023-10-02 - Modernizacja sali widowiskowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Osieku Jasielskim w ramach poddz.19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”
Dodano: 2023-09-22