Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych p.n.: Termomodernizacja budynku pawilonu mieszkalnego H położonego na terenie Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju.

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 44-268 Jastrzębie-Zdrój, ul. C. K. Norwida 23
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4759230 , fax. 32 475 92 33
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. C. K. Norwida 23 23
    44-268 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 4759230, fax. 32 475 92 33
    REGON: 00031980700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych p.n.: Termomodernizacja budynku pawilonu mieszkalnego H położonego na terenie Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych pawilony mieszkalnego H położonego na terenie Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju. Roboty budowlane prowadzone będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających decyzji W ramach termomodernizacji będą wykonywane roboty zaklasyfikowane następująco: Grupa robót 45000000-7 Roboty budowlane Klasa robót 09330000-1 Energia słoneczna 45300000-0 Roboty budowlane w zakresie instalacji budowlanych 45320000-6 Roboty izolacyjne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kategoria robót 09331100-9 Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421110-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Przedmiot robót określony został w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - część ogólna (Załącznik nr 1 do SIWZ) Roboty obejmować będą: Etap I - Wykonanie instalacji solarnej - 9 zestawów po 5 szt. W ramach prac budowlanych przewiduje się wykonanie następujących robót: - montaż konstrukcji wsporczej dla kolektorów na dachu budynku poprzedzony obliczeniami statyczno-wytrzymałościowymi konstrukcji wsporczej umieszczonej na dachu budynku. - montaż kolektorów słonecznych płaskich o pow. 90m2 wraz z orurowaniem, - montaż układu podgrzewu wody wewnątrz pawilonu, - montaż pojemnościowego podgrzewacza elektrycznego - roboty wykończeniowe związane z instalacją, - rozruch instalacji solarnej, - odbiór instalacji solarnej. Kolektor powinien charakteryzować się budową i parametrami nie gorszymi niż: - kolektor słoneczny płaski, cieczowy o powierzchni czynnej 2,44m2 w ilości 36szt. - min. sprawność optyczna (w odniesieniu do powierzchni apertury): n=88% - pokrycie szklane: szkło solarne antyrefleksyjne grubości min. 4 mm - odporne na gradobicie - przepuszczalność: 93-95% - parametry kolektorów powinny być potwierdzone badaniami przez placówkę do tego upoważnioną W celu potwierdzenia, że oferowane kolektory słoneczne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga się od Wykonawców załączenia do oferty: - deklaracji zgodności oferowanych kolektorów słonecznych wystawioną przez producenta, - certyfikat wydany przez akredytowaną Jednostkę Certyfikującą potwierdzający spełnienia wymagań zawartych minimum w normach PN-EN 12975-1, PN-EN 12975-2; - sprawozdanie z badań proponowanego typu kolektora słonecznego, na zgodność z pełną normą PN EN 12975-2 ( test jakościowy i cieplny ) wykonane przez akredytowane laboratorium badawcze lub europejski certyfikat potwierdzający zgodność z powyższą normą ( np. Solar Keymark lub równoważny ). Należy potwierdzić uzyski energetyczne przedstawionych zestawów solarnych poprzez wykonanie symulacji za pomocą programu komputerowego np. Getsolar lub równoważny np. Tsol. Okres gwarancji na zrealizowane zamówienie. minimum 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego Okres gwarancji na poszczególne elementy składowe instalacji liczony od daty bezusterkowego odbioru końcowego: - 5 lat na kolektory, - 5 lat na zasobniki ciepłej wody użytkowej, - 5 lat na zespoły pompowo-montażowe i naczynie przeponowe, W okresie gwarancji tj. minimum 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę serwisu w ramach ceny za wykonanie całości zadania. W zakresie prowadzenia serwisu zawierają się wszystkie czynności związane z okresowymi przeglądami instalacji i wymianą niezbędnych jego elementów w celu zachowania okresu gwarancyjnego. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego: do 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Szczegółowy opis materiałów, zakres robót oraz wymagana dokumentacja odbiorcza określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 2) oraz w Książce przedmiaru robót (Załącznik nr 3) Etap II - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania. W ramach prac budowlanych przewiduje się wykonanie następujących robót: - roboty demontażowe i przygotowawcze, - roboty montażowe instalacji c.o., - roboty wykończeniowe, - płukanie instalacji, - próby i regulacje. Szczegółowy opis materiałów jak i zakres robót określony został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 4) oraz Książce przedmiaru robót (Załącznik nr 5). Okres gwarancji na zrealizowane zamówienie. minimum 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Etap III - Wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej zewnętrznej W ramach prac budowlanych przewiduje się wykonanie następujących robót: - demontaż istniejących okien drewnianych, - dostawa i montaż nowych okien z profili PCW U=1,2 o pow. ponad 1,5m2: ilość: 27 szt. o wymiarach 1,46m x 1,43m : system: pięciokomorowy, funkcje okna: kwatera rozwierna i rozwierno-uchylna z mikrowentylacją kolor biały, okucia: zaczep antywyważeniowy, blokada błędnego położenia klamki, podnośnik skrzydła, mikrowentylacja w rozwórce klamki białe - dostawa i montaż nowych okien z profili PCW U=1,2 o pow. 0,6-1,0m2: ilość: 8 szt. o wymiarach 0,86m x 0,83m: system: pięciokomorowy funkcje okna: kwatera rozwierno-uchylna z mikrowentylacją, kolor: biały okucia: zaczep antywyważeniowy, blokada błędnego położenia klamki, podnośnik skrzydła, mikrowentylacja w rozwórce klamki białe - dostawa i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych ciepłych, z zamkiem i klamką, w połowie przeszklonych z profili aluminiowych U=1,5: ilość: 1 szt - 1,5m x 2,10m, 1 szt. - 1,45m x 2,15m kolor: brązowy dwuskrzydłowe o szerokości skrzydła głównego 1m - obustronnie otwierane szyby zespolone ze szkła bezpiecznego VSG (k = 1,1) Szczegółowy opis materiałów jak i zakres robót określony został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 6) oraz w Książce przedmiaru robót (Załącznik nr 7). Okres gwarancji na zrealizowane zamówienie. minimum 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Etap IV - Wykonanie termomodernizacji ścian i stropodachu W ramach prac budowlanych przewiduje się wykonanie następujących robót: - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych płytami styropianowymi rodzaju FS typu M odmiany 15 o wym. 100 x 50 cm i grubości 50 cm (struktura styropianu zwarta, powierzchnia płyt szorstka, krawędzi płyt proste z wykonaniem wyprawy tynkarskiej i malowania elewacji - przygotowanie stropodachu do wykonania ocieplenia - ocieplenie stropodachu termoizolacyjnymi, warstwowymi płytami styropianowymi ze rdzeniem styropianowym EPS100 podklejonego podkładową papą asfaltową wraz z robotami towarzyszącymi - roboty wykończeniowe Szczegółowy opis materiałów jak i zakres robót określony został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 8) oraz Książce przedmiaru robót (Załącznik nr 9). Okres gwarancji na zrealizowane zamówienie. minimum 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. UWAGA: Wykazane w książkach przedmiarów robót nazwy producentów urządzeń i materiałów użytych do realizacji poszczególnych etapów zamówienia służą jedynie określeniu zakresu robót i nie mogą być traktowane jako wymagane wprost przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania urządzeń i materiałów równoważnych bądź lepszych. Termin realizacji zamówienia Etap I - od 1.06.2014 - 30.09.2014 Etap II - od 1.06.2014 - 30.09.2014 Etap III - od 1.04.2014 - 30.06.2014 Etap IV - od 1.06.2014 - 30.10.2014
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z mozliwości żądania wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach