Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych pn. Rozbudowa Izby Przyjęć Szpitala w Nowym Mieście n. Pilica Nr. Sprawy ZP,PN / 9 / 2010. Nie otwierać przed dniem 09.06. 2010 r godz. 10 00 .

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-420 Nowe Miasto, ul. Tomaszowska 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6743842 , fax. 048 6740040
  • Data zamieszczenia: 2010-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Tomaszowska 43 43
    26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie
    tel. 048 6743842, fax. 048 6740040
    REGON: 67020542400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-nowemiasto.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych pn. Rozbudowa Izby Przyjęć Szpitala w Nowym Mieście n. Pilica Nr. Sprawy ZP,PN / 9 / 2010. Nie otwierać przed dniem 09.06. 2010 r godz. 10 00 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych polegających na dobudowaniu budynku Izby Przyjęć wraz z łącznikami łączącymi nowy budynek Izby z budynkiem głównym szpitala oraz adaptację pomieszczeń po byłej Izbie Przyjęć na część diagnostyczną wraz z infrastrukturą techniczną zagospodarowania obiektu i sieciami zewnętrznymi i wewnętrznymi , z niezbędnym wyposażeniem eksploatacyjno technicznym ( bez wyposażenia medycznego i meblowego) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowy i modernizacji szpitala w Nowym Mieście nad Pilicą . Szczegółowy zakresu robót obejmuje wykonanie: - Rozbudowę szpitala w zakresie budowy nowej Izby Przyjęć i przebudowę pomieszczeń po istniejącej Izbie Przyjęć w zakresie budowlano - wykończeniowym oraz : - Wykonanie instalacji sanitarnych: wody zimnej i wody p.poż ciepłej wody użytkowej kanalizacji sanitarnej centralnego ogrzewania wentylacji mechanicznej gazów medycznych 1)Instalacje elektryczne : oświetlenia i gniazd instalacja siłowa instalacja zasilenia baterii elektronicznych bezdotykowych instalacje sterownicze instalacja odgromowa 2)Wykonanie instalacji teletechnicznych : system sygnalizacji pożaru instalacja łączności telefonicznej system kontroli dostępu system telewizji dozorowej system sieci strukturalnej 3) Roboty drogowe 4)Dostawę, montaż i uruchomienie jednostek końcowych oraz przeszkolenie pracowników w zakresie wszystkich zamontowanych urządzeń. 3.Modernizacja pomieszczeń po byłej Izbie Przyjęć prowadzona będzie w funkcjonującym obiekcie. Prace uciążliwe należy wykonywać po godzinach pracy tj.godz.15:00 . 4.Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji wykonawcy oraz wyrobów budowlanych dostarczonych przez wykonawcę. Jakość wyrobów budowlanych, które będą wykorzystane do realizacji zamówienia może być weryfikowana przez zamawiającego przed rozpoczęciem prac. 5.Zamawiający informuje, iż roboty drogowe zawarte w Projekcie drogowym będą wykonywane w części i dotyczyć będą jedynie okolic nowo budowanej Izby Przyjęć. Wykonawca powinien zakres prac przed złożeniem kosztorysu ofertowego uzgodnić z Zamawiającym . Pozostała cześć robót drogowych będzie realizowana w dalszej części rozbudowy szpital w terminie późniejszym. 6.Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji wykonawcy oraz wyrobów budowlanych dostarczonych przez wykonawcę. Jakość wyrobów budowlanych, które będą wykorzystane do realizacji zamówienia może być weryfikowana przez zamawiającego przed rozpoczęciem prac. 7.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z dostarczoną dokumentacją , z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów materiałów i urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie elementy robót opisane w dokumentacji projektowej (zwanej dalej DP ) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (zwanej dalej STW i OR) . W całkowitej cenie ofertowej wykonawcy będą zawarte wszelkie cła, podatki i inne należności finansowe, które są konieczne do poniesienia w celu wykonania przedmiotu umowy oraz wszystkie koszty prac związanych z prowadzeniem placu budowy, a w szczególności zasilaniem w energię elektryczną i wodę. W przypadku korzystania przez wykonawcę z energii elektrycznej oraz wody zamawiającego, koszty tych czynników będą zwracane zamawiającemu na podstawie cen ich zakupu przez zamawiającego. Cena całkowita podana przez wykonawce w Formularzu Oferta będzi niezmienna przez cały okres trwania umowy . Cena ta może ulec zmianie w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto oraz w przypadku zmiany wskaźnika wzrostu cen i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Główny Urząd Statystyczny cena ulegnie zmianie o wielkość tegoż wskaźnika. 8.Jeżeli w dokumentacji projektowej nie są wyszczególnione elementy robót niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem przyszłego użytkowania budowlanego obiektu, to przyjmuje się , że wykonawca wykona te roboty , a ich wartość wkalkulowana zosta cenę oferty wykonawcy. W przypadku rozbieżności zapisów zakresu i rodzajów robót w różnych dokumentach przedstawionych przez zamawiającego w pierwszej kolejności obowiązują zapisy SIWZ , a następnie DP oraz STW i OR. Zakresy prac opisane w DP i STW i OR wzajemnie się uzupełniają, a ich kompleksowa realizacja jest zawarta w cenie ofertowej. Wielkość zamówienia wynosi 2.407.189,43 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium do dnia 02.06.2010 r godz. 9:30. Zamawiający określa wadium na kwotę 92.412,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt dwa tysiące czterysta dwanaście tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu lub w inny sposób określony w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przed upływem terminu do składania ofert. 3.Wadium wnoszone w w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczego w Belsku Dużym oddział Nowe-Miasto n/P Nr. 48 9116 0001 0001 4616 2000 0002 . 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu, który powinien wpłynąć na konto zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert .W przeciwnym razie wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art 24 ust 2 pkt 2) ustawy . Pozostałe formy wniesienia wadium określone w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany. 5.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy ,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art 46 ust 4a ustawy . Wykonawca traci wadium nie spełniając warunków zawartych w art.46 ust.4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych . 6.Wykonawca , który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wymaganym terminie , zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art.24 ust 2 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach