Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych pn. ,,Przebudowa, rozbudowa i wyposażenie budynku byłego internatu i części dydaktycznej przy ul. Żwirki i Wigury na pomieszczenia laboratoryjno - dydaktyczne i Dom Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie”

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38400 Krosno, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 375 530 , fax. 134 375 511
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
    Rynek 1
    38400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 134 375 530, fax. 134 375 511
    REGON: 37046837000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych pn. ,,Przebudowa, rozbudowa i wyposażenie budynku byłego internatu i części dydaktycznej przy ul. Żwirki i Wigury na pomieszczenia laboratoryjno - dydaktyczne i Dom Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy: Etap I: Budowa budynku ,,B” wraz z częścią pomieszczeń budynku A tj. pomieszczeniami nr. 0.1, 0.24, 0.25, 0.26, 0.27 (na parterze), oraz nr. 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7 (na piętrze) UWAGA: Budynek ,,B” (bez parkingu), wraz z częścią pomieszczeń budynku A tj. pomieszczeniami nr. 0.1, 0.24, 0.25, 0.26, 0.27 (na parterze), oraz nr. 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7 (na piętrze), Wykonawca zobowiązany jest wykonać w I etapie (w pierwszej kolejności), przed przystąpieniem do robót budowlanych na pozostałej części budynku ,,A”. Etap II: Realizacja pozostałego zakresu przedmiotu zamówienia (w tym pozostała część budynku ,,A”). I. BUDYNEK „A” : ZAKRES PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY. Przebudowa całości parteru z pracowniami dydaktycznymi i laboratoriami, oraz przebudowa części zachodniej w poziomie I pietra na sale dydaktyczne. I.I. Lewe skrzydło Parter: a) demontaż istniejących warstw posadzkowych i podposadzkowych , wykonanie nowych posadzek i warstw podposadzkowych, b) wymiana tynków, przebudowa części ścianek działowych dla montażu poszerzonych drzwi, c) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej d) utworzenie węzła sanitarnego (wyburzenie istniejących ścian działowych i wybudowanie nowych); ścianki działowe wydzielające poszczególne kabiny wykonane w systemie płyt HPL, w łazience dla niepełnosprawnych montaż uchwytów dla niepełnosprawnych ; e) wydzielenie i wyposażenie pokoi dla nauczycieli, wykładzina dywanowa na podłogi , f) w korytarzu wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego 60x180 na ruszcie stalowym, w salach dydaktycznych wykonanie sufitu z płyt g-k między podciągami stropu g) wykonanie kompletu instalacji wg pt instalacji h) zainstalowania systemu sygnalizacji alarmu pożaru SSP I.II. Prawe skrzydło Parter: a) przebudowa schodów wejściowych i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych; b) hall główny - częściowa rozbiórka stropu i montaż podnośnika dla niepełnosprawnych, przebudowa części stropu nad parterem w strefie podnośnika na strop, c) hall główny -przebudowa części ściany zewnętrznej południowej w celu wykonania wyjścia na zewnątrz i powiększenia okien, na piętrze powiększenie okien do poziomu stropu d) rozbiórka posadzek i warstw podposadzkowych w korytarzu i w części hallu głównego, e) wykonanie poziomu kanalizacji sanitarnej w korytarzu w celu podłączenia umywalek z sal dydaktycznych i socjalnego pokoju studenckiego, w pozostałej części sal wylewki samopoziomującej, wykonanie nowych posadzek z PCV w pomieszczeniach dydaktycznych, ceramicznych w sanitariatach i hallu głównym wg rys. projektu, f) wykucie nowych otworów drzwiowych i okiennych w strefie wejścia wg rys. projektu, przesunięcie witryny między wiatrołapem 01a i klatką schodową 02 o 10cm w kierunku drzwi wyjściowych g) wyburzenie ścian działowych i nośnych w strefie wejścia wg rys. projektu, podparcie stropu w miejscu wyburzenia ściany nośnej belkami stalowymi, wstawienie nowego nadproża stalowego przy wejściu na klatkę schodową, h) wydzielenie p.poż. klatki schodowej witryną aluminiową, przeszkloną i) Wyburzenie istniejącej bariery murowanej, montaż bariery szklanej, j) osadzenie klapy dymowej na klatce schodowej głównej , poprzez wykonanie otworu pomiędzy żebrami istniejącego stropu skrzynkowego k) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wg zestawienia l) budowa wyciszenia akustycznego ścian między salami lekcyjnymi wg rys. projektu, m) w salach, holu i korytarzu budowa stropu podwieszonego kasetonowego 60x60/60x180 na ruszcie stalowym n) w korytarzu i holu: malowanie ścian farbą poliuretanowa o wysokiej odporności na obciążenia mechaniczne o Klasie 1 odporności na szorowanie na mokro o) wykonanie kompletu instalacji wg pt instalacji, w tym wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pracowniach komputerowych p) zainstalowania systemu sygnalizacji pożaru SSP q) wyposażenie sal dydaktycznych Piętro: a) hall główny -przebudowa części ściany zewnętrznej południowej w celu wykonania wyjścia na zewnątrz i powiększenia okien, na piętrze powiększenie okien do poziomu stropu b) zerwanie istniejących posadzek, wykonanie napraw, zszycie spękań, wykonanie wylewki samopoziomującej w korytarzu i holu parteru, wykonanie nowych posadzek z PCV w pomieszczeniach dydaktycznych c) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wg zestawienia d) demontaż istniejącej stolarki okiennej , powiększenie otworów okiennych , montaż nowej stolarki, w związku z wymogami doświetlenia pomieszczeń dydaktycznych e) wyburzenie ścian działowych i nośnych w strefie wejścia wg rys. projektu, podparcie stropu w miejscu wyburzenia ściany nośnej belkami stalowymi, f) wydzielenie klatki schodowej witryną aluminiową, przeszkloną g) wykonanie kompletu instalacji wg pt instalacji, w tym wentylacji mechanicznej h) zainstalowania systemu sygnalizacji pożaru SSP i) wyposażenie sal dydaktycznych II. BUDYNEK "B" - ZAKRES PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY. Po rozbiórce kotłowni i warsztatów - budowa budynku laboratoriów, częściowa przebudowa zaprojektowanego wcześniej parkingu. a) rozburzenie istniejącego budynku kotłowni wraz z warsztatami, oraz demontaż starej instalacji c.o. i kotłów c.o. wybudowanie nowego budynku o wymiarach 19,77 x 29,34 m, przylegającego do skrzydła prawego głównego budynku szkolnego z wjazdem od strony zachodniej, połączonego przejściem do skrzydła dydaktycznego, b) Wykonanie nowych instalacji elektrycznych, teleinformatyczne, c.o. i wod. - kan., dodatkowych wyciągów spalin w laboratorium diagnostyki napędu, silnika, oraz laboratorium CNC. c) w pomieszczeniach laboratoryjnych, korytarzu -projektuje się posadzkę przemysłowągr.20cm, zbrojona stalowym włóknem rozproszonym, wykończoną powłokami żywicznymi, w pozostałej części wylewki betonowe; w szatniach powłoki żywiczne na posadzkach, a w sanitariatach, części socjalnej, prysznicach okładziny ceramiczne. d) Na ścianach w pomieszczeniach sanitarnych, socjalnych, płytki ceramiczne do wys. 2,10-2,20m, powyżej farba lateksowa e) w laboratorium diagnostyki napędu, w głównym korytarzu, pom. CNC na ścianach murowanych do wysokości 1,6m powłoka żywiczna, powyżej farby lateksowe f) w pomieszczeniu laboratorium diagnostyki silników – ściany z bloczków gazobetonowych, płyta stropowa żelbetowa z tynkiem cem.-wapiennym. Pod płytą montaż podnośnika do transportu silników g) montaż sufitu rastrowego w laboratorium CNC , diagnostyki napędu, korytarzu, w sprężarkowni sufit akustyczny/izolacje akustyczne na ścianach, oraz sufitach, sprężarka na wibroizolatorach,w rozdzielni elektrycznej sufit z płyt GK h) montaż sufitu systemowego podwieszonego kasetonowego w pozostałych pomieszczeniach. III. PARKING Zakres robót: Całkowita powierzchnia placu wynosi 1278,1 m2 a) Roboty rozbiórkowe – brak b) Roboty ziemne - Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, - Wykonanie wykopów pod kolektor deszczowy c) Roboty budowlano- montażowe - Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - Wykonanie stabilizacji gruntu - Wykonanie kolektora deszczowego (wg opracowania branży instalacyjnej) - Wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni. IV. BUDYNEK GOSPODARCZY Budynek gospodarczy o wymiarach zewnętrznych 13,98 x 6,48 m, jednokondygnacyjny , bez podpiwniczenia , wolnostojący. V. ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI Zagospodarowanie działki obejmuje, oprócz obiektów: a) budowę chodników b) budowę zjazdu publicznego c) nowe obiekty: - turbinę wiatrową wysokości 16 m wraz z policznikowym przyłączem elektroenergetycznym (wew. instalacja ) i kablem sterowniczym, - rozbudowę wew. kanalizacji deszczowej wraz z przewodami, - budowę policznikowego przyłącza elektroenergetycznego do budynku gospodarczego (wew. instalacja), - budowa policznikowego przyłącza wodociągowego do budynku gospodarczego (wew. instalacja), - budowę zewnętrznej instalacji oświetleniowej, - kanalizację sanitarną wraz z separatorem i łapaczem piasku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 150 000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. O/Krosno nr 87 1240 4764 1111 0000 4866 3706 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w oryginale. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29 marca 2018 r., do godz. 10.00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy p. z. p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUEMNTY, które należy dołączyć do oferty: a) Wypełniony Formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ b) Dowód wniesienia wadium, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Rozdziale XIV SIWZ. c) Kosztorysy ofertowe w formie szczegółowej wraz z zestawieniem materiałów. d) Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) e) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach