Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych pn.: „modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy Wola – przebudowa Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia przy ul. Syreny 18” w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn: „Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Syreny 18” sprawa znak 6/ZP/19.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
    REGON: 15259663001610
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych pn.: „modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy Wola – przebudowa Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia przy ul. Syreny 18” w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn: „Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Syreny 18” sprawa znak 6/ZP/19.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parteru budynku przy ul. Syreny 18 w Warszawie w celu usprawnienia funkcjonowania działalności Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Wola. 2. Charakterystyka obiektu: Remontowane pomieszczenia zlokalizowane są na parterze budynku przy ul. Syreny 18. Wejścia do budynku zlokalizowane są od strony ul. Syreny natomiast wyjście ewakuacyjne od strony podwórka. Ściany konstrukcyjne w budynku murowane o grubości 48 cm. Ściany działowe murowane o grubości ok. 12 cm i płyt G-K. Kubatura: parter 1467,00 m3, piwnice 403 m3. Powierzchnia całkowita: parter 572 m2, piwnice 290 m2. Powierzchnia użytkowa biurowa: parter 250 m2. Budynek jest wyposażony w instalacje: wod-kan, co., ppoż, wentylację mechaniczną oraz inst. elektryczną, gazową i teletechniczną. 3. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty budowlane: a) Przebudowę pomieszczenia nr 24 na dwa niezależne pokoje wraz z przedsionkiem. b) Utworzenie nowej Sali obsługi petentów nr 31. c) Utworzenie nowej Sali obsługi petentów nr 3. d) Przebudowę pomieszczeń nr 6, nr 7 i nr 8 na nowa salę konferencyjną nr 6. e) Przebudowę pomieszczeń nr 1, nr 2 i nr 32 na poczekalnię nr 1. 2) Roboty sanitarne: a) Przebudowę instalacji wentylacji. b) Przebudowę instalacji klimatyzacji. c) Przebudowę instalacji wod. - kan. dla potrzeb aneksu kuchennego. 3) Roboty elektryczne: a) Tablica TK1 do zasilania sieci dedykowanej DATA. b) Instalację zasilania tablicy TK1 z tablice TE. c) Instalację oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego. d) Instalację gniazd wtykowych jednofazowych oraz gniazd DATA. e) Instalację zasilania agregatu klimatyzacyjnego. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z w/w dokumentacją projektową, wzorem umowy oraz miejscem przyszłych robót budowlanych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają: 1) Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, tj.: a) Projekt budowlany - wykonawczy modernizacji siedziby Urzędu Dzielnicy Wola przy ul. Syreny 18 wraz z załącznikami. b) Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót c) Przedmiar robót (przedmiar ma charakter pomocniczy). 2) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA! Większość prac będzie musiała być wykonywana po godz.16.00, poza godzinami pracy Urzędu. 5. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, wykonujące czynności związane z montażem instalacji elektrycznych, montażem instalacji sanitarnych i pracami ogólnobudowlanymi były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06. 974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późń. zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy, który obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktowa i deliktową. 7. Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 303.387,10 zł. 8. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonywany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy. Okres gwarancji stanowi drugie kryterium oceny ofert – patrz Część XIII SIWZ. Okres rękojmi za wady fizyczne i prawne zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego wynosi 5 lat od podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ETAP SKŁADANIA OFERT 1) Wykonawca składa ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w Części X SIWZ, składa się ona z wypełnionego Formularza ofertowego o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnionego Formularza „Doświadczenie personelu kluczowego”, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ (ww. formularze nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert). 2) Ponadto, do oferty należy dołączyć: a) Dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów. b) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załączniki nr 2a) i 2b) do SIWZ), oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - sposób wykorzystania zasobów przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - jakie prace wykona podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Uwaga! 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ww. oświadczenie powinno być złożone: a) w oryginale (w formie pisemnej) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, b) poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem, c) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców w zakresie oświadczenia, które każdego z nich dotyczy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenie, o którym mowa w części III.3. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) oświadczenie, o którym mowa powyżej w ppkt 3, składa każdy z Wykonawców oddzielnie (dotyczy przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), 3) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach