Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 76270 Ustka, ul. Wiejska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 144 811 , fax. 598 144 277
- Data zamieszczenia: 2018-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
ul. Wiejska 7
76270 Ustka, woj. pomorskie
tel. 598 144 811, fax. 598 144 277
REGON: 77094893200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkustka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spólka prawa handlowego ze 100 % udziałem gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych pn. „Budowa kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych (PSZOK) w Ustce”, w ramach działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych (PSZOK) w Ustce”, w ramach działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020” Lokalizacja zadania: dz. nr: 906/44, 906/45 i 906/76 Województwo pomorskie, Powiat słupski Gmina miejska Ustka, Obręb: 0001. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne zadania (części zamówienia):ZADANIE NR 1 – Wykonanie robót budowlanych kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych, działka nr 906/44 oraz działka nr 906/45 „PSZOK” w Ustce, przy ul. Wiejskiej. ZADANIE NR 2 – Wykonanie robót budowlanych kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych - Drugie Życie, działka nr 906/76 w Ustce, przy ul. Wiejskiej. 3. Wykonawca udzieli 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. Rękojmia obejmuje, także zamontowany osprzęt. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego robót, a w przypadku stwierdzenia usterek, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót zawierającego potwierdzenie usunięcia usterek. 4. 3.8. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność te materiały lub urządzenia. 5. 3.9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie : robót montażowych, murarskich, posadzkowych, tynkarskich, malowania, utwardzenia terenu placu kostką brukową, budowy rampy, wjazdu, robót małej architektury, przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, oświetlenia terenu oraz operatorów sprzętów budowlanych - na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku do SIWZ – Wzorze umowy zał. 4.1. oraz 4.2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy; 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.2. SIWZ. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa tężni solankowej w Tczewie
Dodano: 2024-04-24 - „Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni”
Dodano: 2024-04-23 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
Dodano: 2024-04-22 - Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-04-22 - Oznakowanie poziome dróg w zarządzie ZDiZ
Dodano: 2024-04-22 - wykonanie wiat śmietnikowych przy ul. Tobiasza, ul. Za Murami, ul. Straganiarskiej w Gdańsku.
Dodano: 2024-04-21 - Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo – Ratowniczej na potrzeby USAR Poland – etap II
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bolesławowo
Dodano: 2024-04-16 - Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym budynku wieży ciśnień w Sztumie
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa ul. Jeziornej w miejscowości Przywidz oraz przebudowa ul. Wiejskiej w m. Pomlewo
Dodano: 2024-04-11