Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: A. „Budowa miasteczka ruchu drogowego przy ul. Sikorskiego w Nowym Targu – etap 1”. B. „Budowa miasteczka ruchu drogowego przy ul. Sikorskiego w Nowym Targu – etap 2”

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 611 244 , fax. 182 662 312
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 611 244, fax. 182 662 312
    REGON: 52395600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: A. „Budowa miasteczka ruchu drogowego przy ul. Sikorskiego w Nowym Targu – etap 1”. B. „Budowa miasteczka ruchu drogowego przy ul. Sikorskiego w Nowym Targu – etap 2”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: A. „Budowa miasteczka ruchu drogowego przy ul. Sikorskiego w Nowym Targu – etap 1”. B. „Budowa miasteczka ruchu drogowego przy ul. Sikorskiego w Nowym Targu – etap 2”. 2. Wykonanie robót budowlanych polega na: A. „Budowie miasteczka ruchu drogowego przy ul. Sikorskiego w Nowym Targu – etap 1” w zakresie:. 1/ robót budowlanych obejmujących: a) roboty przygotowawcze, b) wykonanie ścieżek komunikacyjnych, c) dostawę i montaż elementów małej architektury, 2/ humusowanie terenu, zasiew trawników. B. „Budowie miasteczka ruchu drogowego przy ul. Sikorskiego w Nowym Targu – etap 2” w zakresie: 1/ robót budowlanych obejmujących: a) roboty przygotowawcze, b) wykonanie chodników i parkingu dla rowerów, c) wykonanie „ósemki bitumicznej” oraz toru przeszkód, d) dostawę i montaż elementów małej architektury, 2/ humusowanie terenu, zasiew trawników, nasadzenia drzew i krzewów. 3/ robót elektrycznych obejmujących: a) budowę sieci oświetleniowej, b) budowę sieci monitoringu, 3. Całość prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez ARCHing Biuro Projektów arch. Agnieszka Rusnak Św. Katarzyny 4, 34-400 Nowy Targ. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie realizacji przedmiotu zamówienia ryczałtowe z podziałem na etapy, 2/ oferta winna być przygotowana na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Uwaga ! Podane w przedmiarze pozycje katalogowe należy traktować pomocniczo i nie są one wskazaniem podstawy wyceny. Do oferty nie należy dołączać kosztorysu ofertowego. 3/ wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o harmonogram rzeczowo –finansowy, poprzez faktury częściowe wystawione na podstawie protokołów częściowych. Faktury winne uwzględniać podział inwestycji na część A i B. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy realizowanej inwestycji, 4/ harmonogram rzeczowo – finansowy winien uwzględniać następujący podział środków przeznaczonych na realizację inwestycji: 2020 rok – 30%, 2021 rok – 70%, 5/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca (oznacza to również poniesienie przez wykonawcę wszelkich z tym związanych kosztów), 5/ roboty należy wykonać z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, 6/ wywóz i składowanie ziemi, gruzu itd. zabezpiecza wykonawca ponosząc wszelkie z tym związane koszty, 7/ wykonawca przed zamówieniem materiału sprawdzi wymiary rzeczywiste i zweryfikuje na tej podstawie zamawiane ilości, 8/ wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren budowy oraz zapewni bezpieczne warunki na placu budowy i w jego otoczeniu. 9/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym między innymi: koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, koszty zaopatrzenia w konieczne media, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie, 10/ wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach dwg., dxf., pdf. 11/ wykonawca działając w imieniu zamawiającego uzyska skuteczne zgłoszenie we właściwym organie nadzoru budowlanego zawiadomienia o zakończeniu budowy, 12/ wskazane są oględziny terenu budowy przez wykonawcę. 13/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie zamówienia, także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do realizacji zamówienia, 14/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 15/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, 16/ wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 17/ wykonawca zobowiązany jest do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – posiadających świadectwa i certyfikaty, w razie jakichkolwiek wątpliwości co do interpretacji projektu, należy się skontaktować z zamawiającym, 18/ zamawiający może żądać od wykonawcy dostarczenia dodatkowych dokumentów, albo też sporządzenia ich w określonej formie w związku z warunkami umowy o dofinansowaniu inwestycji ze środków zewnętrznych i innymi potrzebami zamawiającego. 19/ wykonawca udzieli minimum 5 letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, 20/ wykonawca udzieli 3 letniego okresu gwarancji jakości i rękojmi na zamontowane wyposażenie. 21/ Gmina uzyskała dofinansowanie na tą inwestycję w ramach konkursu organizowanego przez Województwo Małopolskie i Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego oraz dofinansowanie w ramach programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020, 22/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”. Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą  wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 08124015741111000007897577. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w innej formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani mgr Elżbiety Stępińskiej pok. 107 I p. w terminie składania oferty. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach