Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont elewacji budynków nr 9 i 10 z wymianą stolarki okiennej oraz remont elewacji z wymianą bram garażowych i stolarki okiennej budynku nr 16 przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie (PKOB 1274).

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 810060937
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont elewacji budynków nr 9 i 10 z wymianą stolarki okiennej oraz remont elewacji z wymianą bram garażowych i stolarki okiennej budynku nr 16 przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie (PKOB 1274).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont elewacji budynków nr 9 i 10 z wymianą stolarki okiennej oraz remont elewacji z wymianą bram garażowych i stolarki okiennej budynku nr 16 przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie (PKOB 1274). Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynków nr 9 z wymianą stolarki okiennej. W szczególności polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na: Demontażu krat i okien stalowych, wykuciu otworów wentylacyjnych w ścianach pod oknami, montażu okien z PCV, kratek wentylacyjnych, montażu krat stalowych, naprawie stolarki drzwiowej stalowej z wymianą zamków i malowaniem, przygotowaniu powierzchni tynków ścian oraz cokołu do malowania. Wymiana zaworu czerpalnego wraz z wymianą odcinka rury wodociągowej. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót budowlanych zawarte w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik do SIWZ. Cześć II – wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynków nr 10 z wymianą stolarki okiennej. W szczególności polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na: Demontażu krat i okien stalowych, wykuciu otworów wentylacyjnych w ścianach pod oknami, montażu okien z PCV, kratek wentylacyjnych, montażu krat stalowych, naprawie stolarki drzwiowej stalowej z wymianą zamków i malowaniem, przygotowaniu powierzchni tynków zewnętrznych ścian oraz cokołu do malowania. Usunięcie przyczyny zacieków do wnętrza pomieszczenia i usunięcie zacieków. Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego. Montaż tablicy rozdzielczej elektrycznej. Montaż konstrukcji pod korytka stalowe wzdłuż belek stropowych. Malowanie ścian i sufitów wewnątrz pomieszczenia. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót budowlanych zawarte w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik do SIWZ. Część III - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji z wymianą bram garażowych i stolarki okiennej budynku nr 16. W szczególności polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na: Demontażu bram stalowych garażowych, okien i naświetli stalowych, demontażu krat okiennych, montażu nowych bram i stolarki okiennej z PCV z parapetami, przygotowaniu i malowaniu ścian zewnętrznych obiektu wraz z cokołami, naprawa rynien dachowych i gzymsów, wymiana kratek wentylacyjnych i wymiana czyszczaka kanalizacyjnego, wykonanie nowej opaski pod cokołem z tyłu budynku. Wykonanie miejscowego krycia dachu papą termozgrzewalną, częściowa wymiana instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót budowlanych zawarte w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik do SIWZ. Wykonawca w ramach zawartej umowy jest zobowiązany dla części I, II i III zamówienia: 1) Wykonawca robót przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po zakończeniu robót wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed wykonaniem robót i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 2) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 21). Sposób postępowania z odpadami: a) W przypadku wystąpienia odpadów sklasyfikowanych wg PKWiU wymienionych w załączniku nr 11 (art. 17, ust. 1 pkt 7 ustawy o VAT) podczas realizacji robót budowlanych rozbiórkowych Wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania, posortowania, przygotowania do komisyjnego zważenia i przekazania dla Administratora we wskazane przez niego miejsce (plac składowy, magazyn). Komisję w składzie: kierownik budowy, inspektor nadzoru RZI powołuje Zamawiający po uprzedniej pisemnej informacji od Wykonawcy o gotowości do przekazania odpadów jw. Przekazanie może następować w każdym etapie realizacji zadania lecz nie później niż termin odbioru końcowego zadania. b) W przypadku pozyskania odpadów nie wymienionych w załączniku nr 11 do ustawy o VAT, Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest postępować zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21). Wykonawca jest zobowiązany do ich utylizacji w terminie nie później niż do terminu odbioru końcowego, a „kartę przekazania do utylizacji” jest zobowiązany załączyć do protokołu odbioru końcowego zadania. UWAGA: Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach dla części I, II i III zamówienia:  Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,  Przedmiarze robót – pomocniczo. 3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone dla części I, II i III zamówienia w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 500,00 PLN dla całości zamówienia, w tym: dla części I zamówienia: 700,00 PLN dla części II zamówienia: 800,00 PLN dla części III zamówienia: 5 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór załącznik nr 10 do SIWZ). 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Do oferty należy załączyć: a) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów. b) Wypełniony dla każdej części zamówienia osobno w kolumnach 3 i 4 harmonogram rzeczowo - finansowy z graficznym określeniem czasu wykonania poszczególnych elementów. Suma wartości poszczególnych elementów zamówienia musi być tożsama z wartością oferty z uwzględnieniem limitów finansowych określonych przez zamawiającego na dany rok kalendarzowy (załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA: Brak załączenia do oferty powyższych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach