Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dokończenie przebudowy budynku nr 38 w m. Szczecin (PKOB 1274).

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 810060937
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych obejmujących dokończenie przebudowy budynku nr 38 w m. Szczecin (PKOB 1274).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących dokończenie przebudowy budynku nr 38 w m. Szczecin (PKOB 1274). Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. W związku z powyższym wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t .j. Dz.U. 2016 r., poz. 1167) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. Przedmiot zamówienia w szczególności polega na wykonaniu poniżej wymienionych elementów robót: a) Branża budowlana: - ROBOTY BUDOWLANE polegające na wykonaniu m.in. wymienionych elementów: płyta fundamentowa żelbetowa, ściany żelbetowe, okładziny schodów zewnętrznych, konstrukcja zadaszenia tarasu, roboty murowe, obudowy z płyt gipsowo-kartonowych, roboty tynkarskie i malarskie, okładziny akustyczne na stropach i ścianach, licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych, posadzki z płytek gresowych, okładziny schodów z płytek z kamieni sztucznych, okładziny schodów z desek struganych, cokoliki, posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych i listwy przyścienne, posadzki z wykładzin tekstylnych i listwy przyścienne, parkiet mozaikowy i cokół z lakierowaniem, stolarka drzwiowa i okienna, pokrycie dachu dachówką karpióką wraz z akcesoriami i z izolacjami, obróbkami i rurami spustowymi, docieplenie ścian budynku wraz z wyprawą elewacyjną z tynku mineralnego i licowaniem płytkami klinkierowymi, ścianki i przegrody płytowe pełne, balustrady schodowe prętowe, poręcze drewniane, kraty stalowe z malowaniem zadaszenie tarasuwraz z izolacją cieplną i przeciwdźwiękową, zadaszenie tarasu z izolacją ciplną i przeciwdźwiękową i pokryciem z balchy stalowej ocynkowanej – trapezowej, wewnętrzne gładzie gipsowe, iniekcja grawirtacyjna w ścianach z cegły oraz wymian płyt GK, wyposażenie w sprzęt i meble muzyczne (schodołaz, krzesła, podium dla dyrygenta, gabloty wystawiennicze); -ZAGOSPODAROWANIE TERENU polegające na wykonaniu m.in wymienionych elementów: nawierzchnia parkingu i chodników z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa i podsypce piskowej wraz z obrzeżami betonowymi, schody z płyt chodnikowych, opaska wokół budynku z płyt betonowych, tereny zielone: wykonanie trawników, wymiana i uzupełnienie ogrodzenia z siatki w ramach; b) Branża sanitarna: - PRZYŁĄCZE WODOCIĄGOWE, KANALIZACYJNE I KANALIZACJA DESZCZOWA – roboty polegające na wykonaniu m.in. wymienionych elementów: przyłącze kanalizacyjne: studnie rewizyjne, kanalizacja deszczowa: osadniki, studzienki kanalizacyjne, przyłącze wodociągowe: montaż zaworów przelotowych i zwrotnego; - INSTALACJE SANITARNE - roboty polegające na wykonaniu m.in. wymienionych elementów: instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji (w tym m. in. osprzęt i automatyka, przepustnice, chłodnica, rurociągi miedziane z izolacją, wentylatory) wraz z pomiarami i uruchomieniem układu wentylacji, instalacja grzewcza c.o. : grzejniki stalowe z głowicami termostatycznymi i odpowietrznikami, próby, zatrzymanie i uuchomienie węzła c.o., roboty remontowe w zakresie podłączenia instalacji c.o. do węzła cieplnego, montaż otulin i izolacji rurociągów, instalacja p-poż z.w. i c.w. : rurociągi stalowe ocynkowane, zawory, zawory hydrantowe, szafki hydrantowe, izol;acje rurociągów, próby szczelnośc, zawory spłukujące, baterie mieszaczowe, umywalkowe, zmywakowe, natryskowe, instalacja kanalizacyjna: rury wywiewne, ustępy, pisuary, umywalki, zlewozmywaki, kabiny natryskowe, pompy, uchwyty dla niepełnosprawnych; c) Branża elektryczna: - INSTALACJE ELEKTRYCZNE - polegające na wykonaniu m.in. wymienionych robót: badania i pomiary linii kablowych, instalacji uziemiającej, siłowników do bram, oświetlenia zewnętrznego, badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania, montaż opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych; - INSTALACJE TELEKOMUNIKACYJNE, NISKOPRĄDOWE - polegające na wykonaniu m.in. wymienionych elementów: instalacja SAP, instalacja oddymiania, interkom- instalacja sprzętu, sieć LAN i MILNET-Z – okablowanie, instalacja gniazd końcowych, wykonanie pomiarów torów transmisyjnych, montaż szaf GPD, instalacja systemu CCTV, próby pomontażowe, instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu, instalacja systemu kontroli dostępu, instalacja systemu wideodomofonowego; - INSTALACJE NISKOPRĄDOWE - polegające na wykonaniu m.in. wymienionych robót.: uruchomienie urządzeń elektroakustycznych wg dokumentacji projektowej. Wykonawca w ramach zawartej umowy jest zobowiązany:  Wykonać roboty geodezyjne (celem wykonania między innymi: wytyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz aktualizacji mapy w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin).  Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania).  Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Sposób postępowania z odpadami: - W przypadku wystąpienia odpadów sklasyfikowanych wg PKWiU wymienionych w załączniku nr 11 (art. 17, ust. 1 pkt 7 ustawy o VAT) podczas realizacji robót budowlanych rozbiórkowych Wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania, posortowania, przygotowania do komisyjnego zważenia i przekazania dla Administratora we wskazane przez niego miejsce (plac składowy, magazyn). Komisję w składzie: kierownik budowy, inspektor nadzoru RZI powołuje Zamawiający po uprzedniej pisemnej informacji od Wykonawcy o gotowości do przekazania odpadów jw. Przekazanie może następować w każdym etapie realizacji zadania lecz nie później niż termin odbioru końcowego zadania. - W przypadku pozyskania odpadów nie wymienionych w załączniku nr 11 do ustawy o VAT, Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest postępować zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21). Wykonawca jest zobowiązany do ich utylizacji w terminie nie później niż do terminu odbioru końcowego, a „kartę przekazania do utylizacji” jest zobowiązany załączyć do protokołu odbioru końcowego zadania.  Wykonawca robót wykona dokumentację powykonawczą, oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 – dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również inne dokumenty dotyczące obiektu a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w projektach budowlanych, projektach wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz opisach przedmiotu zamówienia dla branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. UWAGA: Dokumentacja niejawna (3 teczki), tj.: projekt budowlany (1 teczka) oraz projekty wykonawcze Tom I i Tom II (2 teczki) „Przyłącze pomiędzy budynkiem nr 31 a 38 oraz wewnętrzne instalacje telekomunikacyjne”, jest do wglądu w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego RZI Szczecin od poniedziałku do piątku w godzinach 08- 14.00 po wcześniejszym złożeniu pisma do Zamawiającego z prośbą o wgląd do dokumentów niejawnych i następnie po telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny z p. Markiem Rogalskim tel. 261 45 20 08. Wglądu mogą dokonać tylko osoby posiadające ważne „Poświadczenie bezpieczeństwa” lub pisemne upoważnienia uprawniające do dostępu do informacji niejawnych na poziomie co najmniej „ZASTRZEŻONE” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1167) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, tj.: projektach budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), projektach wykonawczych (załącznik nr 8 do SIWZ), projektach dostępnych do wglądu na zasadach określonych w ust. 2, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ), opisach przedmiotu zamówienia dla branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (załącznik nr 12 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiarze robót (załącznik nr 10 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz. U. 2016 r., poz. 1167) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. W związku z powyższym muszą posiadać: a) ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego; b) opracowaną zgodnie z art. 43 ust 5 Ustawy instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz określającą zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór załącznik nr 15 do SIWZ). 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Do oferty należy załączyć: a) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów. b) Harmonogram rzeczowo-finansowy z wypełnionymi kolumnami 3 (wartość elementów brutto) i 4 (ilość roboczodni elementów) z graficznym określeniem czasu wykonania poszczególnych elementów (załącznik nr 13 do SIWZ). Suma wartości poszczególnych elementów robót jest tożsama z wartością oferty z uwzględnieniem limitu finansowego w danym roku kalendarzowym oraz z uwzględnieniem zaliczek. UWAGA: Brak załączenia do oferty powyższych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach