Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dokończenie modernizacji budynku warsztatu mechanicznego nr 36 w Stargardzie (PKOB 1274).

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2017-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 810060937
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych obejmujących dokończenie modernizacji budynku warsztatu mechanicznego nr 36 w Stargardzie (PKOB 1274).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących dokończenie modernizacji budynku warsztatu mechanicznego nr 36 w Stargardzie (PKOB 1274). Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. W związku z powyższym wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t .j. Dz.U. 2016 r., poz. 1167) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: — Projektach budowlanych i wykonawczych; — Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; — Opinii geotechnicznej; — Przedmiarach robót po inwentaryzacji; — Załączniku nr 13 do SIWZ - pn. „Główny zakres robót do wykonania”. Wykonawca w ramach zawartej umowy jest zobowiązany: a) Zawiadomić zgodnie z wydaną Decyzją Nr 46/O/2015 Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, na podstawie pełnomocnictw zamawiającego o zakończeniu budowy, co najmniej 21 dni przed zamierzonym terminem zakończenia robót budowlanych (zdefiniowanych w SEKCJI A punkcie 4 ppkt 1). b) Wykonać remont pomieszczenia węzła cieplnego, znajdującego się w budynku 36. W ramach zadania Zmawiający podpisał z Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. Stargard umowę nr 9/15 o przyłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej. Umowa określa zakres prac do wykonania odpowiednio przez Odbiorcę i Sprzedawcę i stanowi załącznik do niniejszej Specyfiki Przedmiotu Zamówienia. Pomieszczenie węzła należy przystosować pod względem architektoniczno- budowlanym, elektrycznym i sanitarnym - rozwiązania przedstawiono w dokumentacjach branżowych. W ramach omawianego zadania należy połączyć rozdzielacze wykonane przez PEC Stargard z instalacją w budynku 36 oraz siecią cieplną niskoparametrową, a także wykonać połączenie instalacji zimnej wody w zakresie uzupełniania zładu oraz instalację kanalizacji odwadniającej. c) Przekazać dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 – dokumentację budowy i wykonaną w 3 egz. dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także Instrukcja Obsługi Obiektu zawierająca m.in. instrukcje obsługi i eksploatacji: elementów obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem”. d) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Sposób postępowania z odpadami: - W przypadku wystąpienia odpadów sklasyfikowanych wg PKWiU wymienionych w załączniku nr 11 (art. 17, ust. 1 pkt 7 ustawy o VAT) podczas realizacji robót budowlanych rozbiórkowych Wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania, posortowania, przygotowania do komisyjnego zważenia i przekazania dla Administratora we wskazane przez niego miejsce (plac składowy, magazyn). Komisję w składzie: kierownik budowy, inspektor nadzoru RZI oraz przedstawiciel Administratora i Użytkownika powołuje Zamawiający po uprzedniej pisemnej informacji od Wykonawcy o gotowości do przekazania odpadów jw. Przekazanie może następować w każdym etapie realizacji zadania lecz nie później niż termin odbioru końcowego zadania. - W przypadku pozyskania odpadów nie wymienionych w załączniku nr 11 do ustawy o VAT, Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest postępować zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21). Wykonawca jest zobowiązany do ich utylizacji w terminie nie później niż do terminu odbioru końcowego, a „kartę przekazania do utylizacji” jest zobowiązany załączyć do protokołu odbioru końcowego zadania. e) Udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia w tym serwisowanie zainstalowanych urządzeń i systemów w ramach otrzymanego wynagrodzenia. UWAGA: • Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. • Wykonawca zadania uzyska również inne uzgodnienia i opinie nie wymienione powyżej, a wymagane Prawem budowlanym i przepisami szczególnymi. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w projektach budowlanych, projektach wykonawczych, opinii geotechnicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. UWAGA: Dokumentacja niejawna (5 teczek), tj.: projekty wykonawcze (zagospodarowanie terenu, nawierzchnie drogowe, sieci elektroenergetyczne, sieci i przyłącza sanitarne, kanalizacja teletechniczna), jest do wglądu w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00÷14.00 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny z p. Markiem Rogalskim tel. 261 45-20-08. Wglądu mogą dokonać tylko osoby posiadające ważne „Poświadczenie bezpieczeństwa” lub pisemne upoważnienia uprawniające do dostępu do informacji niejawnych na poziomie co najmniej „ZASTRZEŻONE” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1167) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, tj.: projektach budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), projektach wykonawczych i opinii geotechnicznej (załącznik nr 8 do SIWZ), projektach dostępnych do wglądu na zasadach określonych w ust. 2, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiarze robót (załącznik nr 10 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach