Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę ogrodzenia wewnętrznego w kompleksie przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie oraz rozbudowę systemu CCTV i integrację SKD w kompleksach przy ul. Ostrawickiej 16 i ul. Narutowicza 17b w Szczecinie (PKOB 2420).

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 810060937
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę ogrodzenia wewnętrznego w kompleksie przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie oraz rozbudowę systemu CCTV i integrację SKD w kompleksach przy ul. Ostrawickiej 16 i ul. Narutowicza 17b w Szczecinie (PKOB 2420).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę ogrodzenia wewnętrznego w kompleksie przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie oraz rozbudowę systemu CCTV i integrację SKD w kompleksach przy ul. Ostrawickiej 16 i ul. Narutowicza 17b w Szczecinie (PKOB 2420). Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. W związku z powyższym wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t .j. Dz.U. 2016 r., poz. 1167) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. Wykonawca w ramach zawartej umowy jest zobowiązany: a) Przekazać dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 – dokumentację budowy i wykonaną w 3 egz. dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, m.in. instrukcje obsługi i eksploatacji: elementów obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. b) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. W związku z powyższym po stronie Wykonawcy leży wykonanie na własny koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 z. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21) Sposób postępowania z odpadami przedstawia się następująco: ­ w przypadku wystąpienia odpadów sklasyfikowanych wg PKWiU wymienionych w załączniku nr 11 (art. 17, ust. 1 pkt 7 ustawy o VAT) podczas realizacji robót budowlanych rozbiórkowych Wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania, posortowania, przygotowania do komisyjnego zważenia i przekazania dla Administratora we wskazane przez niego miejsce (plac składowy, magazyn). Komisję w składzie: kierownik budowy, inspektor nadzoru RZI oraz przedstawiciel Administratora i Użytkownika powołuje Zamawiający po uprzedniej pisemnej informacji od Wykonawcy o gotowości do przekazania odpadów jw. Przekazanie może następować w każdym czasie realizacji zadania lecz nie później niż termin odbioru końcowego zadania. - w przypadku pozyskania odpadów nie wymienionych w załączniku nr 11 do ustawy o VAT, Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest postępować zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21). Wykonawca jest zobowiązany do ich utylizacji w terminie nie później niż do terminu odbioru końcowego, a „kartę przekazania do utylizacji” jest zobowiązany załączyć do protokołu odbioru końcowego zadania.” c) Udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia w tym serwisowanie w okresie gwarancji zainstalowanych urządzeń i systemów w ramach otrzymanego wynagrodzenia. UWAGA: • Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. • Wykonawca zadania uzyska również inne uzgodnienia i opinie nie wymienione powyżej, a wymagane Prawem budowlanym i przepisami szczególnymi. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w projektach budowlano-wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w głównym zakresie robót do wykonania. UWAGA: Dokumentacja niejawna (3 teczki), tj.: projekty budowlano-wykonawcze (zagospodarowanie terenu tom II, elektryka i teletechnika tom IV oraz elektryka i teletechnika tom V) jest do wglądu w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego RZI Szczecin od poniedziałku do piątku w godzinach 08- 14.00 po wcześniejszym złożeniu pisma do Zamawiającego z prośbą o wgląd do dokumentów niejawnych i następnie po telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny z p. Markiem Rogalskim tel. 261 45 20 08. Wglądu mogą dokonać tylko osoby posiadające ważne „Poświadczenie bezpieczeństwa” lub pisemne upoważnienia uprawniające do dostępu do informacji niejawnych na poziomie co najmniej „ZASTRZEŻONE” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1167) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, tj.: projekcie budowlano-wykonawczym (załącznik nr 7 do SIWZ), projektach dostępnych do wglądu na zasadach określonych w ust. 2, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ), głównym zakresie robót do wykonania (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiarze robót (załącznik nr 9 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 28 000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz. U. 2016 r., poz. 1167) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. W związku z powyższym muszą posiadać: a) ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego; b) opracowaną zgodnie z art. 43 ust 5 Ustawy instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz określającą zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór załącznik nr 13 do SIWZ). 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Do oferty należy załączyć: a) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów. b) Ramowy harmonogram rzeczowo-finansowy z wypełnionymi kolumnami 3 (wartość elementów brutto) i 4 (ilość roboczodni elementów) z graficznym określeniem czasu wykonania poszczególnych elementów (załącznik nr 11 do SIWZ). Suma wartości poszczególnych elementów robót jest tożsama z wartością oferty z uwzględnieniem limitu finansowego w danym roku kalendarzowym oraz z uwzględnieniem zaliczek. UWAGA: Brak załączenia do oferty powyższych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach