Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: Park Miejski - Dolina Strugi Świebodzińskiej w Świebodzinie - Etap 4

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2018-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: Park Miejski - Dolina Strugi Świebodzińskiej w Świebodzinie - Etap 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: Park Miejski - Dolina Strugi Świebodzińskiej w Świebodzinie - Etap 4. W ramach Etapu 4 (stanowiącego część inwestycji jako jednego z pięciu etapów) Wykonawca wykona m.in. wycinkę zieleni, przebudowę drogi oraz budowę oświetlenia ul. Grzybowej w Świebodzinie, położonej na działkach oznaczonych geodezyjnie nr 178 i 190 w obrębie 2 miasta Świebodzin, w następującym zakresie: 1) Wycinka zieleni, w tym m.in.: a) karczowanie drzew z załadunkiem i wywiezieniem drewna na odległość 15 km; 2) Przebudowa ul. Grzybowej, w tym m.in.: a) rozbiórka materiału tj. kostki granitowej oraz płyt chodnikowych od skrzyżowania ul. Sukienniczej z ul. Grzybową, z załadunkiem, transportem i jego rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Świebodzin, b) formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3 m - ok. 303,30 m3, c) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - ok. 1375,50 m2, d) podsypka piaskowa z zagęszczeniem - ok. 1305,50 m2, e) ułożenie geowłókniny - ok. 452,00 m2, f) ułożenie teksturowanej i perforowanej geokraty - ok. 452,00 m2, g) podbudowa z kruszywa naturalnego - ok. 1305,50 m2, h) nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm - ok. 1305,50 m2, i) nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm - ok. 70,00 m2, j) ławy pod krawężniki betonowe z oporem - ok. 89,8875 m3, k) ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm - ok. 799,00 m, l) ustawienie słupków do znaków drogowych - ok. 2 szt., m) przymocowanie tablic znaków drogowych - ok. 3 szt.; 3) Budowa oświetlenia ul. Grzybowej, w tym m.in.: a) mechaniczne wykonanie wykopu dla kabli - ok. 156,00 m3, b) nasypanie warstwy piasku do dna rowu kablowego - ok. 325,00 m, c) ręczne układanie kabli wielożyłowych - ok. 599,00 m, d) układanie rur ochronnych w wykopie - ok. 69,30 m, e) złącza kablowe - ok. 27 szt., f) obsypanie kabli piaskiem - ok. 325,00 m, g) ręczne zasypanie wykopu dla kabli - ok. 106,60 m3, h) montaż słupów oświetleniowych parkowych - ok. 27 kpl., i) montaż przewodów do opraw oświetleniowych - ok. 27 kpl., j) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - ok. 27 szt., k) układanie bednarki w rowach kablowych - ok. 325,00 m, l) łączenie przewodów instalacji odgromowej - ok. 54 szt., m) sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego - ok. 27 pomiarów, n) badania i pomiary linii kablowych i instalacji uziemiającej - ok. 1 pomiar. 2. Szczegółowy zakres zamówienia do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projektach budowlanych zatwierdzonych decyzją pozwolenia na budowę nr 46/2012 z dnia 27 lutego 2012 r., w projektach wykonawczych oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, opracowanych przez Biuro Projektowo-Inżynierskie REDAN Sp. z o.o. ze Szczecina oraz METROPOLIS Biuro Architektoniczne ze Szczecina, które stanowią załączniki do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Etapu 4 (stanowiącego część inwestycji jako jednego z pięciu etapów). Przedmiot zamówienia nie obejmuje natomiast wykonania Etapu 1, Etapu 2, Etapu 3 i Etapu 5. 4. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi i materiałów rozbiórkowych z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego z kosztami zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej, h) opracowania, zatwierdzenia i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu w pasie drogi powiatowej, i) rozbiórki materiału tj. kostki granitowej oraz płyt chodnikowych od skrzyżowania ul. Sukienniczej z ul. Grzybową, wraz z kosztami załadunku, transportu i jego rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Świebodzin, j) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz koszty poboru wody i energii elektrycznej, k) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł, l) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, m) uporządkowania terenu po wykonaniu robót, n) obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą całości zadania - Etapu 4 w tym, wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej z pomiarem powykonawczym i dostarczenie Zamawiającemu w/w mapy zatwierdzonej w PODGiK oraz protokół weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, o) zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskania w imieniu Gminy Świebodzin decyzji pozwolenia na użytkowanie po zakończeniu całości zadania -Etapu 4 (stanowiącego część inwestycji jako jednego z pięciu etapów). 5. Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 07.09.2018 r., do godz. 12:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: „Wadium: Park Miejski - Dolina Strugi Świebodzińskiej w Świebodzinie - Etap 4”. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: „Wadium: Park Miejski - Dolina Strugi Świebodzińskiej w Świebodzinie - Etap 4”. 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a-1 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a-2 do SIWZ. 4) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a-3 do SIWZ. 5) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia np. zobowiązanie zgodnie ze wzorem - załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w Oświadczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 8) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odrębnie składa Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ. 9) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIAŁU XVI. SIWZ. 10) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 11) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach