Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Odwodnienie i modernizacja podwórza przy ul. Wiejskiej 2 w Świebodzinie

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2017-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Odwodnienie i modernizacja podwórza przy ul. Wiejskiej 2 w Świebodzinie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Odwodnienie i modernizacja podwórza przy ul. Wiejskiej 2 w Świebodzinie. Przedmiot zamówienia polega na budowie nawierzchni chodnika, placów oraz dróg manewrowych, komórek gospodarczych, wiaty na odpady gospodarcze, kanalizacji deszczowej i oświetlenia oraz wyburzenie istniejących budynków - na działkach nr 302, 303/4, 303/8, 303/18 położonych w obrębie 2 miasta Świebodzin. Teren objęty robotami znajduje się w centralnej części miasta i stanowi dziedziniec zamknięty ze wszystkich stron budynkami mieszkalnymi, posiadający połączenie z drogą gminną tj. ul. Wiejską. Plac niezagospodarowany o nawierzchni gruntowej. Istniejące komórki gospodarcze przeznaczone są do rozbiórki ze względu na zły stan techniczny. W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in.: 1)Roboty branży architektonicznej: a)Roboty rozbiórkowe istniejących komórek gospodarczych, b)Budowa nowych komórek lokatorskich w tym roboty fundamentowe, roboty murowe, elewacja, dach i posadzka, c)Budowa wiaty śmietnikowej w tym roboty ziemne, roboty fundamentowe, roboty murowe, elewacja, dach i posadzka. 2)Roboty branży drogowej: a)Roboty rozbiórkowe: nawierzchni z betonu, kostki kamiennej, kostki betonowej, z tłucznia - ok. 580 m2, rozebranie murów z kamienia - ok. 4 m3, b)Roboty ziemne: wykonanie koryta - ok. 515 m2, c)Podbudowy: pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem - ok. 455 m2, z kruszywa łamanego - ok. 383 m2, d)Nawierzchnie: z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm kolorowej - ok. 107 m2, z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej - ok. 408 m2, ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm - ok. 56 m, ustawienie krawężników betonowych najazdowych o wym. 15x22 cm - ok. 115 m, ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm - ok. 34 m, e)Zieleń: humusowanie terenów zieleni z obsianiem - ok. 51 m2, f)Mała architektura: montaż suszarki na pranie - 2 kpl., montaż trzepaka na dywany - 1 kpl., g)Wykonanie wsypu na węgiel - 5 kpl. 3)Roboty branży elektrycznej: a)Układanie kabli - ok. 114 m, b)Montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 5 szt., c)Montaż opraw oświetleniowych - 5 szt., d)Montaż uziomów - ok. 94 m. 4)Roboty branży sanitarnej: a)Roboty ziemne i demontażowe b)Roboty montażowe: kanały z rur PVC o średnicy zewn. 250 mm - ok. 50,7 m, kanały z rur PVC o średnicy zewn. 200 mm - ok. 16,3 m, kanały z rur PVC o średnicy zewn. 150 mm - ok. 17,3 m, kanały z rur PVC o średnicy zewn. 110 mm - ok. 50,6 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm - 4 szt., studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o średnicy 315, 425 i 600 mm - po 1 szt., studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 2 szt. 2.Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 97/2017 z dnia 19 kwietnia 2017 r. i projektach wykonawczych, opracowanych przez Biuro Projektowo-Realizacyjne OLPRO Mariusz Olkisz z Zielonej Góry oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 3.Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie, wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a)wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b)uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c)zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: -zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, -zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d)zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e)opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f)zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g)uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h)wynikające z uzgodnień poszczególnych branż, i)ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 180 000,00 zł, j)przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, k)obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, l)uporządkowania terenu po wykonaniu robót, m)zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskania decyzji o braku sprzeciwu PINB w terminie 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia. 4.Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach