Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg
- Adres: 58300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154, , fax. 746 655 155
- Data zamieszczenia: 2019-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
Pl. Magistracki 1
58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 6655153, 6655154, , fax. 746 655 155
REGON: 57959500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Teren rekreacyjny wokoło Braci Śniadeckich, Giserskiej, Legnickiej – Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Teren rekreacyjny wokoło Braci Śniadeckich, Giserskiej, Legnickiej – Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowana została przez: Pracownię Projektową Greengo Katarzyna Spera, ul. Piasta 8/9, 58-160 Świebodzice. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Szczegóły uregulowania dotyczące wadium zawarte są w rozdziale VIII SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiot, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi których wskazane zdolności dotyczą. 3. Dokumentem, o którym mowa w pkt 2, jest w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób należy złożyć w oryginale lub kopii. 4. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa miejsca rekreacji w Wojcieszowie
Dodano: 2023-12-27 - Budowa miejsca rekreacji w Wojcieszowie
Dodano: 2023-12-23 - Budowa miejsca rekreacji w Wojcieszowie
Dodano: 2023-11-23 - Wykonanie placów zabaw na terenie Gminy Wołów
Dodano: 2023-10-10 - Budowa miejsca rekreacji w Wojcieszowie
Dodano: 2023-09-29 - Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Polkowicach
Dodano: 2023-09-19 - Budowa placu zabaw na terenie SP 3 w Bogatyni
Dodano: 2023-09-08 - Wykonanie placów zabaw na terenie Gminy Wołów
Dodano: 2023-08-30 - Budowa miejsca rekreacji w Wojcieszowie
Dodano: 2023-08-11 - Budowa placu zabaw w Pszennie oraz zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w Gogołowie
Dodano: 2023-08-08