Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 17 w Wałbrzychu na potrzeby przedszkola i szkoły podstawowej

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
  • Data zamieszczenia: 2016-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
    REGON: 00057959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 17 w Wałbrzychu na potrzeby przedszkola i szkoły podstawowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje: 1. Wykonanie robót ogólnobudowlanych w części przedszkolnej w pełnym zakresie oraz w części szkolnej w zakresie częściowym, tj; 1.1 Roboty rozbiórkowe, 1.2 Roboty murarskie i ścianki działowe,, 1.3 Wykonanie podziałów kabin wc z płyt HPL jako systemowe na nóżkach aluminiowych, 1.4 Wydzielenie p.poż. klatek schodowych, 1.5 Wykonanie zabezpieczenia p.poż. dachu, 1.6 Wykonanie oddymiania klatek schodowych, 1.7 Wykonanie czyszczenia i udrożnienia istniejących kanałów wentylacyjnych,, 1.8 Remont i naprawa tynków oraz malowanie pomieszczeń, 1.9 Remont podłóg, posadzek i schodów oraz wykonanie nowych okładzin ściennych, 1.10 Montaż krat, balustrad i pochwytów ze stali nierdzewnej na klatkach schodowych, 1.11 Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wewnętrznej oraz wymiana szklenia odrestaurowanych drzwi zewnętrznych, 1.12 Wykonanie zabezpieczenia okien piwnicznych oraz wyrzutni wentylacyjnych poprzez zamontowanie krat, 1.13 Wykonanie szybów windowych wraz z dostawą i montażem wind towarowych - gastronomicznych, 1.14 Dostawa oraz montaż transportera ściennego schodowego. 2. Wymiana instalacji elektrycznych, teletechnicznych, tj.: 2.1 Wykonanie instalacji telewizji CCTV, 2.2 Wykonanie instalacji IT, 2.3 Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego, awaryjnego, 2.4 Wykonanie kompletnej instalacji technologii kuchni i technologii rozdzielni kuchennych, 2.5 Wykonanie instalacji sygnalizacji dzwonkowej Szkoły, 2.6 Wykonanie instalacji wideodomofonowej, 2.7 Wykonanie instalacji do ewentualnego przyszłego montażu paneli fotowoltanicznych, 3. Wykonanie instalacji sanitarnych, tj.: 3.1 Wykonanie nowych instalacji wod.-kan. w remontowanych pomieszczeniach, 3.2 Montaż osprzętu i wyposażenia sanitarnego, 3.3 Wykonanie instalacji co podłogowych w pomieszczeniach kuchni, 3.4 Wykonanie wentylacji mechanicznej dla kuchni, 4. Wykonanie technologii żywienia wraz z dostawą i montażem urządzeń, 5. Inne niezbędne roboty do wykonania zadania według dokumentacji projektowej 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób niezakłócający normalnego funkcjonowania Publicznej Szkoły Podstawowej nr 17, a po wykonaniu zakresy dotyczącego przedszkola - również normalnego funkcjonowania placówki przedszkolnej. 7. Uzyskany z rozbiórek złom Wykonawca sprzeda w punkcie skupu złomu w imieniu Zamawiającego, a środki finansowe, po wystawieniu faktury przez Zamawiającego, przeleje na wskazane konto Zamawiającego. Koszty załadunku, transportu i rozładunku złomu należy wkalkulować w ceny jednostkowe demontaży. 8. Drewno pochodzące z drzew usuniętych/wyciętych z terenu objętego inwestycją stanowi majątek gminy. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie przystąpienia do wycinki w celu dokonania w dniu wycinki obmiaru pozyskanego drewna z uwzględnieniem jego klasyfikacji oraz ustalenia wartości poszczególnych klas pozyskanego drewna. Wykonawca sprzeda drewno pozyskane z wycinki zgodnie z wyceną sporządzoną przez Zamawiającego. Sprzedaż drewna Wykonawca potwierdzi fakturą VAT, a dochody uzyskane z tytułu sprzedaży przekaże na rachunek dochodów gminy (wskazany przez Zamawiającego). W przypadku braku nabywcy drewna bezpośrednio po pozyskaniu drewna, Wykonawca przetransportuje drewno w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy. 6. Szczegółowy opis robót budowlanych według dokumentacji projektowej opracowanej przez Firmę: Pracownia Architektoniczna ARCHI-SIZE, ul. Kaliska 90/69, Włocławek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 60 000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych) najpóźniej do: 17.05.2016r. do godz. 10.00 Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: 60 1020 3668 0000 5302 0430 0984 w Banku PKO BP, przelewem z zaznaczeniem; wadium przetargowe: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 17 w Wałbrzychu na potrzeby przedszkola i szkoły podstawowej. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, pok. 1b. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/przebudowapsp17.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach