Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. Dom Pomocy Społecznej – rozwój infrastruktury społecznej w Gminie Wałbrzych w zakresie przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Gen. Władysława Andersa 162A w Wałbrzychu.

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 746 655 155
  • Data zamieszczenia: 2018-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1
    58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 746 655 155
    REGON: 57959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. Dom Pomocy Społecznej – rozwój infrastruktury społecznej w Gminie Wałbrzych w zakresie przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Gen. Władysława Andersa 162A w Wałbrzychu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku po dawnej Szkole Podstawowej wraz z wykonaniem infrastruktury technicznej i zagospodarowaniem terenu na potrzeby utworzenia Domu Pomocy Społecznej dla 30 osób zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012r. w sprawie domów pomocy społecznej. Pomieszczenia podlegające remoncie w ramach przetargu: parter, 1 piętro, część 2 piętra (2.01, 2.02, 2.03, 2.04, 2.05, 2.06, 2.07, 2.08, 2.09, 2.10, 2.11, 2.13). Inwestycja nie obejmuje remontu niewymienionych pomieszczeń z 2 piętra oraz całego 3 piętra. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać wszelkie instalacje potrzebne do uzyskania Pozwolenia na użytkowanie i funkcjonowania części remontowanej budynku np. SAP, itp. a także szyb windowy i windę oraz dodatkową klatkę schodową obsługującą wszystkie piętra. Przed budynkiem przewidziano wykonanie drogi, miejsc postojowych, chodników i ścieżek spacerowych, ogrodzenia, obiektów małej architektury oraz nasadzenie zieleni. W zakresie remontu przewiduje się roboty rozbiórkowe, wykonanie nowych ścian działowych, nowych warstw wykończeniowych, wymianę stolarki okiennej dla całego obiektu, wymianę stolarki drzwiowej, remont z dociepleniem elewacji, docieplenie poddaszy, remont dachu stromego i płaskiego, remont i wymianę instalacji sanitarnej i elektrycznej. 2. Układ funkcjonalny: - Parter (przyziemie) Na parterze przewidziano pomieszczenia ogólnodostępne, socjalne, techniczne, kaplicę. W holu głównym obok istniejącej klatki schodowej usytuowana będzie winda przeznaczona dla osób niepełnosprawnych (i z możliwością przewozu chorych noszonych), przejście pochylnią na poziom +0,45, oraz wejście do jadalni (w tym pomieszczeń kuchennych) i pokoju dziennego. W skrzydle bocznym będzie znajdować się: pokój zabiegowy, pokoje biurowe, sala ćwiczeń rehabilitacyjnych, pomieszczenie magazynowe konserwatora, kotłownia gazowa, hydrofornia, pomieszczenia socjalne z szatniami i sanitariatami dla pracowników oraz pralnia z magazynem bielizny. - 1 piętro Na pierwszym piętrze w części centralnej zaprojektowano pokój dziennego pobytu oraz pokoje pensjonariuszy i dyżurkę pielęgniarki oraz pokój dla gościa. Do dyżurki pielęgniarek doprowadzono centralę sygnalizacji przyzywowej, sygnalizacji instalacji ppoż, sygnalizacji stanów alarmowych w kotłowni. Zaprojektowano: 3 pokoje 2-osobowe z łazienkami 4 pokoje 3-osobowe z łazienkami 1 pokój 4-osobowy dla przewlekle chorych – leżących Dla chorych leżących zaprojektowano łazienkę z łóżkiem wanną. Obok dyżurki dla pielęgniarek zlokalizowano łazienkę dla personelu. Na piętrze zaprojektowano pokój dla gościa, pomieszczenie zabaw z małą biblioteczką, pomieszczenie porządkowe, brudownik i magazyn bielizny. - 2 piętro Na drugim piętrze zostaną zlokalizowane pokoje pensjonariuszy, palarnia oraz korytarz prowadzący na klatkę schodową i do windy. Na korytarzu zostanie wydzielony biurkiem kącik pielęgniarki wraz z dostępem do łazienki. Zaprojektowano: 1 pokój 2-osobowy z łazienką 2 pokoje 3-osobowe z łazienkami Dla chorych leżących zaprojektowano łazienkę z łóżkiem wanną. 3. Dane obiektu: - Powierzchnia terenu w granicach własności: 4 272,00 m2. w tym: - powierzchnia zabudowy: 592,00 m2, - powierzchnie utwardzone: 1 782,00 m2, - zieleń: 1 898,00 m2, - Kubatura: 7 661,91 m3, w tym: - istniejąca 7 295,85 m2 - rozbudowa 306,56 m3 - nadbudowa 59,50 m3, - Powierzchnia użytkowa budynku: 1 570,25 m2 w tym: - powierzchnia użytkowa parteru: 481,02 m2, - powierzchnia użytkowa pietra I: 461,87 m2, - powierzchnia użytkowa części piętra II: 178,38 m2, - powierzchnia pustostanu: 448,98 m2 4. Inwestor uzyskał ostateczne pozwolenie na budowę. Inwestor pismem z dnia 05.07.2017r. (wpłynęło 26.07.2017r.) do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla Miasta Wałbrzycha wystąpił z Zawiadomieniem o rozpoczęciu robót budowlanych objętych przedmiotowym pozwoleniem na budowę. Inwestor wprowadził zmiany funkcjonalno – użytkowe w posiadanej dokumentacji projektowej, tj.: a) przeniesienie z III p. następujących pomieszczeń: - kaplicy do pomieszczenia 0.03 (parter) - pokoju dla gościa do pomieszczenia 1.14 (I piętro) b) podzielenie pomieszczenia 0.04 (parter) na dwa pomieszczenia za pomocą zaprojektowanej ścianki mobilnej: - jadalnia (bez zmian) - pokój dzienny (pierwotnie znajdował się w pomieszczeniu 0.03 na parterze) c) zaplanowanie innych pomieszczeń wspólnych: - palarni w pomieszczeniu 2.09 (II piętro) - pokój zabaw z mała biblioteczką w pomieszczeniu 1.19 (I piętro) Nieruchomość, na której zlokalizowany jest budynek (dz. nr 180/4 obręb nr 15 Konradów) położony jest na obszarze historycznego układu urbanistycznego Biały Kamień, wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 19.05.1978 r. pod numerem 713/694/Wł. Wszelkie prace w ramach projektu muszą być zgodne z wytycznymi konserwatorskimi i decyzją wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu. 5. Zakresy robót do wykonania obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych i czynności, tj: W ramach robót objętych I zakres Wykonawca wykona: 5.1 Prace wyburzeniowe i rozbiórkowe: a) rozbiórka fragmentów stropów w miejscu windy, b) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej z nowymi przebiciami i poszerzeniem otworów istniejących, c) rozbiórka posadzek, d) rozbiórka ścian działowych, e) demontaż instalacji sanitarnych i elektrycznych f) skucie tynków i okładzin ściennych, g) rozbiórka poszycia dachowego z dachówki i łat części wyższej, h) rozbiórka poszycia dachowego z papy i deskowania niższej części, i) rozbiórka popękanych kominów dymowych, 5.2 Prace budowlane: a) zmiana układu pomieszczeń za pomocą ścianek działowych, b) budowa szybu windowego oraz montaż dźwigu, c) dobudowa nowej klatki schodowej, d) budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych, e) ocieplenie budynku, f) ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją g) ocieplenie posadzki na gruncie, h) remont istniejącej klatki schodowej, oczyszczenie stopni, montaż pochwytów, i) wykonanie nowych posadzek, j) uzupełnienie tynków, k) malowanie ścian i sufitów, l) montaż sufitów, m) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, n) renowacja elewacji, o) montaż nowego pokrycia dachowego, 5.3 Instalacje elektryczne: a) wykonanie oświetlenia zewnętrznego, b) wykonanie oświetlenie klatki schodowej, c) wykonanie zasilania bram wjazdowych, d) wykonanie tablic elektrycznych i WZL-y, e) wykonanie instalacji odgromowej, f) wykonanie instalacji oświetleniowej, g) wykonanie instalacji gniazd stałych i zasilania odbiorników, h) wykonanie instalacji przyzywowej, i) wykonanie SAP, j) wykonanie instalacji oddymiania, zamknięć ogniowych, k) wykonanie instalacji LAN, RTV-SAT, 5.4 Instalacje sanitarne: a) wykonanie kotłowni gazowej z przyłączem gazowym, b) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, c) wykonanie instalacji c.o., d) wykonanie instalacji gazowej, e) wykonanie instalacji wodociągowej z hydrofornią, f) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, g) wykonanie wentylacji, h) wykonanie sanitariatów wraz z urządzeniami, 5.5 Prace przy budynku: a) nasadzenie zieleni, w tym 2 szt. lip, b) wykonanie ogrodzenia, c) montaż ławek, śmietników oraz osłony śmietnikowej, 1. roboty towarzyszące i inne niezbędne roboty do wykonania zadania według dokumentacji projektowej, 2. materiały promocyjne: a) wykonanie tablicy informacyjnej, b) wykonanie tablicy pamiątkowej; 6. W ramach robót objętych II zakresem Wykonawca wykona: 6.1 roboty drogowe: a) rozbiórka istniejących chodników, b) wykonanie nawierzchni dróg i miejsc postojowych, c) wykonanie nawierzchni chodnikowej z kostki kamiennej, d) wykonanie nawierzchni ścieżek spacerowych, 6.2 roboty towarzyszące i inne niezbędne roboty do wykonania zadania według dokumentacji projektowej; 7. W ramach III zakresu Wykonawca uzyska Decyzję Pozwolenia na użytkowanie; 8. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy oraz dołączonych załącznikach. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) umowa, 2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, 3) opis przedmiotu zamówienia, 4) dokumentacja projektowa opracowana przez Biuro Inżynierskie Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Domańskiego 40, 45-819 Opole, 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 6) Przedmiary robót w formie formularza wyceny;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 110.000 zł (sto dziesięć tysięcy złotych) najpóźniej do 22.11.2018r. do godz. 10.00 Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: 60 1020 3668 0000 5302 0430 0984 w Banku PKO BP, przelewem z zaznaczeniem; wadium przetargowe: „Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Dom Pomocy Społecznej – rozwój infrastruktury społecznej w Gminie Wałbrzych” w zakresie przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Gen. Władysława Andersa 162A w Wałbrzychu.” 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajdą się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. Kopia polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 7. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, pok. 1b. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 7.1. W przypadku dokonywania przez Wykonawcę wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego za pośrednictwem systemów płatności internetowych pośredniczących w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawidłowego wniesienia wadium zaleca się w tytule przelewu wskazanie osoby / nazwy firmy dokonującej wpłaty wadium oraz jej adresu. 8. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, gwaranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) wskazanie, że gwarancja jest nieodwołalna, f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/ Beneficjentowi cała kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 1986 t.j. z dnia 16.10.2018) 9. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przez upływem terminu składania ofert, c) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Utrata wadium. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a) Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach