Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2018-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
REGON: 189600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych instalacyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie robót budowlanych instalacyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części: część 1 - wykonanie przebudowy systemu klimatyzacji w pomieszczeniach dla zwierząt w budynku Wiwarium Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Głębokiej 30, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, który zawiera: a) projekt wykonawczy w branży sanitarnej i elektrycznej, b) przedmiar robót w branży sanitarnej i elektrycznej, c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w branży sanitarnej i elektrycznej. część 2 - wykonanie systemu podwyższającego ciśnienie w instalacji wodociągowej w domach studenckich Broadway i Manhattan Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, który zawiera: a) projekt wykonawczy w branży sanitarnej i elektrycznej, b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w branży sanitarnej i elektrycznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: - w części 1 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł), - w części 2 – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. w Banku Pekao S.A. Oddział w Lublinie nr 69 1240 5497 1111 0000 5007 1353, z dopiskiem wadium w sprawie AZP/PNO/27/2018. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowym powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy”, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2. w zakresie części 1 - kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SIWZ, 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy i do zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) albo notarialnie poświadczonej kopii. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej on-grid, zlokalizowanej na gruncie, w oczyszczalni ścieków przy ul. Chełmskiej 3 w Piaskach
Dodano: 2023-10-28 - Modernizacja kotłowni w budynku Sądu Rejonowego w Chełmie przy Placu Kościuszki 3
Dodano: 2023-04-14 - Przebudowa i remont budynku internatu segment A przy ZSCKR w Różańcu
Dodano: 2022-12-21 - Modernizacja układu zasilania niskiego napięcia Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o. przez wymianę rozdzielnic napięcia i agregatu prądotwórczego
Dodano: 2022-08-18 - Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie przyłącza wodociągowego do obiektu technicznego obejmującej rozbudowę doziemnej instalacji wodociągowej na terenie zamkniętym i miejskim w m. Wysoka Głogowska.
Dodano: 2021-04-13 - „Termomodernizacja budynku remizy OSP w Biskupiu (wraz z wymianą instalacji elektrycznej oraz C.O.)”
Dodano: 2021-02-25 - Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Kodniu
Dodano: 2021-01-22 - „Termomodernizacja budynku remizy OSP w Biskupiu (wraz z wymianą instalacji elektrycznej oraz C.O.)”
Dodano: 2020-12-18 - BUDOWA INSTALACJI SOLARNYCH TERENIE GMINY WOLA MYSŁOWSKA
Dodano: 2020-12-08 - Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Kodniu
Dodano: 2020-11-10