Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zadania: „Przebudowa i modernizacja pomieszczeń poradni na potrzeby Oddziału Dermatologicznego dla Dzieci zlokalizowanych na parterze budynku A Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu sp. z o.o.”

Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 41-218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2660230, 2660251 , fax. 32 2663630, 2660251
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. G. Zapolskiej 3
    41-218 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2660230, 2660251, fax. 32 2663630, 2660251
    REGON: 27624072400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zadania: „Przebudowa i modernizacja pomieszczeń poradni na potrzeby Oddziału Dermatologicznego dla Dzieci zlokalizowanych na parterze budynku A Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zadania: „Przebudowa i modernizacja pomieszczeń poradni na potrzeby Oddziału Dermatologicznego dla Dzieci zlokalizowanych na parterze budynku A Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu sp. z o.o.” 2. Zakres robót należy wykonać zgodnie z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową składającą się z projektów budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, SIWZ wraz z wyjaśnieniami i wprowadzonymi modyfikacjami, ofertą Wykonawcy, zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Projektanta pełniącego nadzór autorski, obowiązującymi warunkami technicznymi, obowiązującymi normami oraz Prawem budowlanym. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za kompletne, wysokiej jakości i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz za jego zgodność z przepisami dotyczącymi realizacji tego typu prac, w tym w szczególności z przepisami BHP, ochrony środowiska oraz obowiązującymi certyfikatami i aprobatami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej. 3. Pod pojęciem „uzyskania pozwolenia na użytkowanie” Zamawiający rozumie: 3.1 zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończenia budowy lub uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie – odpowiednio do obowiązujących przepisów prawa, 3.2 reprezentowanie Zamawiającego w kontrolach przeprowadzonych przez m.in.: a. Państwową Inspekcję Sanitarną, b. Państwową Straż Pożarną, c. Nadzór budowlany, d. Państwową Inspekcję Pracy, 3.3 inne niezbędne czynności wynikające z przepisów prawa. celem dopuszczenia oddziału do użytkowania. 4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Dokumentacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona została na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.centrum-pediatrii.com.pl/zamowieniapubliczne/przetargi_zakup od dnia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych i będzie udostępniona do upływu terminu składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w terminie do 25.03.2019r. do godz. 9.00 w wysokości 23 000 zł. 2. Wadium może być wniesione następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Sosnowiec konto nr 73102023130000350204699049 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zadania: „Przebudowa i modernizacja pomieszczeń poradni na potrzeby Oddziału Dermatologicznego dla Dzieci zlokalizowanych na parterze budynku A Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu sp. z o.o.” 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 4.1. pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 4.2. innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w Kasie pokój nr 0.52 od poniedziałku do piątku w godz. od 7.25 do 14.00, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które należy załączyć do oferty tj. wypełnionego formularza oferty o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ: 1. kosztorys uproszczony robót budowlanych o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ wraz z zestawieniem materiałów, zestawieniem roboczogodzin, zestawieniem sprzętu i transportu, tabelą wartości elementów scalonych. Dokumenty należy złożyć w podziale na branże; 2. potwierdzenie wniesienia wadium; 3. zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby o treści określonej w załączniku nr 8 do SIWZ (jeśli dotyczy). 4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), w przypadku gdy: 4.1 ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, 4.2 ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/ lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Dokumenty wymagane od Wykonawców dotyczące przynależności do grupy kapitałowej: Każdy Wykonawca, który złoży swoją ofertę w przedmiotowym postępowaniu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według załącznika nr 9 do SIWZ), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach