Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn.: „Likwidacja barier architektonicznych – budowa sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zespole Szkół Ogólnokształcących wraz z dostosowaniem budynku – skrzydła „A” do obowiązujących wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego”

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 13269858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn.: „Likwidacja barier architektonicznych – budowa sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zespole Szkół Ogólnokształcących wraz z dostosowaniem budynku – skrzydła „A” do obowiązujących wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku w zakresie: „Likwidacji barier architektonicznych – budowa sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zespole Szkół Ogólnokształcących wraz z dostosowaniem budynku – skrzydła „A” do obowiązujących wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego.” 2. Zakres robót obejmuje: 1) budowę sanitariatu dla niepełnosprawnych na poziomie przyziemia wraz z konieczną przebudową w obrębie klatki schodowej na innych kondygnacjach, 2) wydzielenie skrzydła „A” jako odrębnej strefy pożarowej: zamknięcie wejścia do skrzydła „B” drzwiami EI60S, wymiana okien i drzwi zewnętrznych na EI60, instalacja rolet p.poż. w 2 oknach, 3) wydzielenie szatni, pomieszczenia węzła c.o., archiwum, magazynku oraz rozdzielni jako odrębnych stref: zamknięcie drzwiami EI60, 4) zamknięcie korytarza na parterze i piętrze drzwiami dymoszczelnymi, 5) wykonanie oświetlenia awaryjnego o zwiększonym natężeniu i przeniesienie głównego wyłącznika p.poż., przebudowa tablicy rozdzielczej, 6) wykonanie nowego zadaszenia nad drzwiami wejściowymi, 7) wstawienie skrzydeł otwieranych w moduły świetlika, 8) wyrównanie chodnika i obrzeży w obrębie wejść. 3. Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie Powiatowego Zespołu Szkół Ogólnokształcących i nie mogą zakłócić ciągłości działania placówki szkoły w zakresie funkcji zlokalizowanych w budynku, a w związku z tym koniecznym jest opracowanie przed rozpoczęciem prac i uzgodnienie szczegółowego harmonogramu realizacji zadania zarówno z Zamawiającym jak i Użytkownikiem. 4. Powyższe roboty objęte są dokumentacją projektową wg zestawienia, stanowiącą załączniki do SIWZ i umowy: 1) Projekt budowlany - przebudowy budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ogólnokształcących w ramach zadania „Likwidacja barier architektonicznych –budowa sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zespole Szkół Ogólnokształcących wraz z dostosowaniem budynku – skrzydła „A” do obowiązujących wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego” zatwierdzony decyzją nr 159/19 z dnia 29.01.2019 r. i udzielającą pozwolenia na budowę, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Sanitarnych, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – roboty instalacyjne elektryczne. 3) Przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ: a) przedmiar robót - branża budowlana, b) przedmiar robót - branża sanitarna, c) przedmiar robót - branża elektryczna 5. Zamawiający na przebudowę budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ogólnokształcących w zakresie likwidacji barier architektonicznych – wraz z dostosowaniem budynku – skrzydła „A” do obowiązujących wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, na terenie działki nr ewid. 35/3 w obrębie nr 65 Legionowo, Gmina Legionowo posiada decyzję nr 159/19 Starosty Legionowskiego z dnia 29 stycznia 2019 r., zatwierdzającą projekt budowlaną udzielającą pozwolenia na budowę. Decyzja stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonych materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 7. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. 8. Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 60 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów. 9. Zamawiający działając na podstawie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.: - roboty branży ogólnobudowlanej, - roboty branży sanitarnej, - roboty branży elektrycznej. Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Wymagania dotyczące: - sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób, - uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 720,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset dwadzieścia złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydziała Finansowo - Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), b)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach